Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyi kuulin juuri, että 24h kaupassa asioivat yöllä

Vierailija
18.04.2021 |

Pääsääntöisesti nuoret ja "laitapuolen" kulkijat. Tietenkin ilman maskia, mutta kuulemma syövät salaa fazerin sinistä (papereita löytyy) ja imevät ruiskulla etenkin appelsiineista mehua. Yök yök yök. Sukulainen töissä siis kaupassa ja näin väitti. Yök!

Tiedän, että täällä paha huumeongelma, mutta en tiennyt tuollaista😯

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana tulee Qanon mieleen.

Vierailija
2/38 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. No itseltä jää kyllä jatkossa appelsiinit kauppaan.

Vaikka kuinka alapeukutatte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just siistii!

Vierailija
4/38 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret, tuo kauhea uhka!

Iso osa laitapuolen kulkijoista on tosi harmitonta, masnetunutta tyyppiä, jotka aiheuttavat ongelmia korkeintaan itselleen. Moni narkkarin näköinen käyttäytyy asiallisesti ja jopa Hyvin kohteliaasti kaupassa, vaikka saattaakin olla kireä ja suttaisen näköinen.

Itse käyn usein illalla ja yöllä. Olen akateemisesti koulutettu maapallon kunnollisin yksinhuoltaja, jonka vaikea erityisesti koronan aikaan saada lapsenvahtia, joten menen silloin kun sellaisen saan. Lapsia en kauppaan roudaa pöpjä saamaan tai tuomaan.

Vierailija
5/38 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos ne appelsiinit onkin ollut nykyään niin kuivia. Niistä on mehut menny parempiin suihin.

Vierailija
6/38 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret, tuo kauhea uhka!

Iso osa laitapuolen kulkijoista on tosi harmitonta, masnetunutta tyyppiä, jotka aiheuttavat ongelmia korkeintaan itselleen. Moni narkkarin näköinen käyttäytyy asiallisesti ja jopa Hyvin kohteliaasti kaupassa, vaikka saattaakin olla kireä ja suttaisen näköinen.

Itse käyn usein illalla ja yöllä. Olen akateemisesti koulutettu maapallon kunnollisin yksinhuoltaja, jonka vaikea erityisesti koronan aikaan saada lapsenvahtia, joten menen silloin kun sellaisen saan. Lapsia en kauppaan roudaa pöpjä saamaan tai tuomaan.

Joo, silitetään päätä!

Vierailija
7/38 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret, tuo kauhea uhka!

Miten ihmeessä sinun akateeminen koulutus liittyy tämän alueen huumeongelmaan? Ei minua haittaa, että nuoret (jotkut) käyvät yöllä kaupassa. Ällöttävä vain nuo ruiskuttelijat.

Vierailija
8/38 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja kyllä ne taitaa juoda myös ruiskuilla maitoa. Ostin 6 ja seuraavana päivä huomadin että kaksi oli jo melkein tyhjiä. Meillä ei asu muita kuin minä ja mieheni, enkä usko että on melkein 2L juonut maitoa yöllä, naapurin grilli bileiden jälkeen.

Vierailija
9/38 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne ota mehua appelsiineista, vaan ruiskuttavat tappavaa huumetta sinne.

Kiusa se on pienikin kiusa. Isompi vielä parempi.

Vierailija
10/38 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi ne ruiskuttas huumetta appelsiineihin???

Vierailija
11/38 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret, tuo kauhea uhka!

Itse käyn usein illalla ja yöllä. Olen akateemisesti koulutettu maapallon yksinhuoltaja, jonka vaikea erityisesti koronan aikaan saada lapsenvahtia, joten menen silloin kun sellaisen saan. Lapsia en kauppaan roudaa pöpjä saamaan tai tuomaan.

Minäpä  pyrin käymään kaupassa 21...9 välillä,  sillä silloin ei kaupoissa ole kaljan ostajia, näky lähinnä etoo ja huolto ison osan noille maksaa.

Vierailija
12/38 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.. No itseltä jää kyllä jatkossa appelsiinit kauppaan.

Vaikka kuinka alapeukutatte.

Tai ehkä vain tsekkaat ne hedelmät ja jätät reikäiset kauppaan?

Vierailija
13/38 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoret, tuo kauhea uhka!

Joo, silitetään päätä!

Sä haluaisit mieluummin... niin, tehdä mitä? Väkivalta ei ole ratkaisu.

Vierailija
14/38 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin 😂

Vierailija
15/38 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä järki muuten noissa 24h aukioloajoissa on? Alkoholia ei kuitenkaan saa ostettua tuona aikana.

Vierailija
16/38 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä se sekoilee, ne juo kookosvettä pillillä kookospähkinöistä, ei ruiskulla appelsiinimehua!

Vierailija
17/38 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään ihmiset pitävät tätä jonain vitsinä.. No itse en keksi miksi olisi valehdellut.

Vierailija
18/38 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo samaa lössiä varmaan mitä näin keskellä päivää tunnelin s marketissa:

Jonotin ns herkkutiskille ostin valmista salaattia, lohta jne kotiin syötäväks.

Mun edelllä jonotti näitä resuisia mustalaisia,jotka kerjää kadulla. He ostivat grillikanaa, lohta jne. Vähän ajan päästä kun menin kassalle näin tyhjiä muovipakkauksia missä oli kanan jämät jne hintalappuineen: siis

Ruoat oli syöty ennen kun kaupasta mennään ulos😡😡🤬 itse kyllä poistun kaupasta kassan kautta maksamalla itse!!

Nyt jos haluatte ala-peukuttaa siitä vaan mutta kyllä veetuttaa tommonen varastelu, me kaikki joudumme sen tuotteissa maksamaan!!!!!!

Vierailija
19/38 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuikkaako ne siis appelsiinimehua suoneen sillä ruiskulla?

Vierailija
20/38 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä järki muuten noissa 24h aukioloajoissa on? Alkoholia ei kuitenkaan saa ostettua tuona aikana.

Kaikille alkoholi ei ole välttämätöntä. Kaupalle tuo yöaukiolo on melko halpaa. Isoissa hypermarketeissa on joka tapauksessa porukkaa töissä läpi vuorokauden. Kuormia alkaa tulla puolen yön jälkeen ja hyllytykset pitää olla aamuksi valmiina. Minimissään tarvitaan yksi kassa ja yksi vartija. Ja hiljaisina hetkinä kassa voi hyllyttää kassan lähellä olevia hyllyjä.