Televisioni on vuosimallia 2015 - kysyttävää?
Kommentit (16)
Ei ole sentään niin vanha että Suomen olympialaiset näkyy suorana, mitä sitä hyvää kuvaputkea vaihtamaan.
Miksi olisi jotain kysyttävää? Mun taulutelkkari on vuodelta 2012. Mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Entäs sitten?
Meidän on 42” LG vuodelta -08
Onkohan meillä tismalleen samanlainen televitsuuni. Nimittäin itsellä myös LG:n 42 tuumainen ja sama vuosimalli :)
Sinullagaan ei siis vissiin ole hdviritintä, eli ilman ulkoista hdboxia ei hd kanavat näy. Muuten kyllä toimii ihan yhtä moiteettomasti kuin 13 vuotta sitten eikä koskaan ole ollut mitään vikaa.
Mulla on vuoden 2008 tai 2009 joku Phillips flat tv ja vieläpä erillinen Medion digiboxikin vuodelta 2006. Ja niin, antenni ja vahvistinkin vielä ja silti näkyy huonosti
Miksi pitäisikään vaihtaa toimivaa laitetta.
Mun telkkari on myös vuosimallia 2015. En kyllä keksi mitään kysyttävää. Ihan hyvä ja toimiva laite ainakin tää mun telkku.
Uuden digiboxin hankin viime keväänä, kun vanhalla ei näkynyt TLC ja muilla paitsi ylen kanavilla alkoi olla häiriötä. Taulu-tv on vain näyttö, äly on digiboxissa. Ja mielestäni hyvä näin.
Ma hake uussi televisio joka vuossi kelalappu. Ma myy vnhha iso raha.
Vierailija kirjoitti:
Uuden digiboxin hankin viime keväänä, kun vanhalla ei näkynyt TLC ja muilla paitsi ylen kanavilla alkoi olla häiriötä. Taulu-tv on vain näyttö, äly on digiboxissa. Ja mielestäni hyvä näin.
Olet hajulla.
Tyhmää tunkea vanheneva "televisiotekniikka" ja kaiuttimien irvikuvat näyttöön.
Paljon näppärämpää olisi pitää ne erillään.
Ison taulun vaihto seinälle on iso urakka, huoltokäynnistä puhumattakaan.
Olet selvästikin köyhä. Älyllisesti siis.
Meillä on loistavasti toimiva Samsungin telkkari vuodelta 2010, enkä kyllä keksi mitään kysyttävää.
Mulla on sony bravia 2000-luvun alkupuolelta. Digiboxi sisäänrakennettu, toimii ihan hyvin.
Entäs sitten?
Meidän on 42” LG vuodelta -08