Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä minun täytyy ottaa huomioon kun olen tilaamassa verkkokaupasta pesukonetta?

Vierailija
18.04.2021 |

Asun yksiössä 27neliön ja kylpyhuone on aika ahdas. Mitä minun täytyy ottaa huomioon kun olen tilaamassa verkkokaupasta pesukonetta? Että mahtuu ovesta jne? mitä muuta? Jos voitte kertoa. Olen ostamssa ensimmäistä kertaa pesukonetta.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koneen leveys on varmaan sinulle tärkeä, joten päältäladattava sen siinä tapauksessa täytyy olla. Kyllä se syvyyskin kannattaa mitata.

Vierailija
2/65 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös koneen hankinta edessä. Itse mittaan paikan, mihin kone tulee, että varmasti mahtuu. Otan koneen kotiin tuonnilla, paikalleen asennuksella ja vanhan koneen pois viennillä. Kaikki tuo maksaa erikseen. Hintaa koneen päälle tulee vajaa 100 euroa lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poista kuljetustuet ennen kuin valitat vauvapalstalla, että paskan myivät, kun pesukone ei tahdo pysyä paikallaan.

Vierailija
4/65 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koneen leveys on varmaan sinulle tärkeä, joten päältäladattava sen siinä tapauksessa täytyy olla. Kyllä se syvyyskin kannattaa mitata.

Olenkin ajatellut on päältä täytettävä on paras. mutta miksi syvyys? t. ap

Vierailija
5/65 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on varmasti liitännät pesukonetta varten. Mitat tietenkin myös. Kannattaa ehkä panostaa myös hiljaiseen koneeseen, yksiössä aika ikävä kuunnella kovaäänistä konetta. Suosittelen ottamaan kotiinkuljetuksen ja asennuksen, niin et joudu itse liittämään putkia ja mm. tasapainottamaan, mikä voi olla aika veemäistä hommaa. Niin ja kotivakuutus toki kannattaa olla myös.

Vierailija
6/65 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä desibelit koneessa pestessä (pienessä asunnossa), tilavuus (kg) ja pesuohjelmat. Mitä siis tarvitset?

Vierailija
7/65 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että on varmasti liitännät pesukonetta varten. Mitat tietenkin myös. Kannattaa ehkä panostaa myös hiljaiseen koneeseen, yksiössä aika ikävä kuunnella kovaäänistä konetta. Suosittelen ottamaan kotiinkuljetuksen ja asennuksen, niin et joudu itse liittämään putkia ja mm. tasapainottamaan, mikä voi olla aika veemäistä hommaa. Niin ja kotivakuutus toki kannattaa olla myös.

on :) mistä tietää oko tarpeeksi hiljainen?

Vierailija
8/65 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla myös koneen hankinta edessä. Itse mittaan paikan, mihin kone tulee, että varmasti mahtuu. Otan koneen kotiin tuonnilla, paikalleen asennuksella ja vanhan koneen pois viennillä. Kaikki tuo maksaa erikseen. Hintaa koneen päälle tulee vajaa 100 euroa lisää.

tiedätkö miten lähelle koneen saa asettaa suihkua? Kun itsellä tosi ahdas kylppäri. Mutta eipä sillä oikein muuta paikkaa oo kun noin metri suihkusta? Mullekin tulee summaan lisää noi asennus ja kuljetusmaksut :/ t. ap

Jos siellä liitännät on niin sille kohdalle saa koneen laittaa. Kannattaa nyt ehkä johto ottaa pois seinästä silloin kun käyt suihkussa.

Vierailija
9/65 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä desibelit koneessa pestessä (pienessä asunnossa), tilavuus (kg) ja pesuohjelmat. Mitä siis tarvitset?

Mikä tilavuus olisi yksinasujalle hyvä mielestäsi? ajattelin että ehkä 6 kg? t.ap

Vierailija
10/65 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

on :) mistä tietää oko tarpeeksi hiljainen?

Desibeleinä merkitty yleensä.

Vierailija
11/65 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tiedätkö miten lähelle koneen saa asettaa suihkua? Kun itsellä tosi ahdas kylppäri. Mutta eipä sillä oikein muuta paikkaa oo kun noin metri suihkusta? Mullekin tulee summaan lisää noi asennus ja kuljetusmaksut :/ t. ap

Jos siellä liitännät on niin sille kohdalle saa koneen laittaa. Kannattaa nyt ehkä johto ottaa pois seinästä silloin kun käyt suihkussa.

no liitäntä on siinä suihkun vieressä , missä lavuaari  joten ei sitä siihen ihan voi laittaa?

Vierailija
12/65 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän koneet ovista mahdu. Tärkeämpi mittailla se paikka kylppärissä. Ja kauppojen valikoima on minusta painottunut isoihin koneisiin. Sellainen jolla pesee viisi kg pyykkiä kerralla riittää aika todennäköisesti yhdelle.

Vierailija
13/65 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tilavuus olisi yksinasujalle hyvä mielestäsi? ajattelin että ehkä 6 kg? t.ap

Asuuko sun yksiössä suurperhe?

Vierailija
14/65 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isommassa voi pestä peittoja paremmin, kuten 7kg.

Vierailija
15/65 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuuko sun yksiössä suurperhe?

no ainakaan en löytänyt päältä täytettävää joka olisi alle 6 kg...

Vierailija
16/65 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no liitäntä on siinä suihkun vieressä , missä lavuaari  joten ei sitä siihen ihan voi laittaa?

Voi olla että sitten mahtuu vain sellainen pieni kone lavuaarin alle, en ihan hahmota kuvauksestasi. Katso pohjapiirroksesta, olisiko siihen merkitty sähkölaitteen paikkaa. Ja tosiaan se pistorasian paikka kannattaa tarkistaa myös!

Vierailija
17/65 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla että sitten mahtuu vain sellainen pieni kone lavuaarin alle, en ihan hahmota kuvauksestasi. Katso pohjapiirroksesta, olisiko siihen merkitty sähkölaitteen paikkaa. Ja tosiaan se pistorasian paikka kannattaa tarkistaa myös!

Ei ole pohjapiirrosta :( lavuaari on kaareva, en käsitä miten sinne alle mahtuisi? olisi se lavuaarin alla siis? Tulisi kyllä yli sieltä?

Vierailija
18/65 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenkin ajatellut on päältä täytettävä on paras. mutta miksi syvyys? t. ap

Syvyys kertaa leveys on koneen viemä pinta-ala. Siis vaikuttaahan syvyyskin siihen kokoon?

Vierailija
19/65 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

BOSCH Wan 282P8SN/28 ,,,,, 876478 ,, 8kg 1400kierrosta .FD:9907,,,Z-Nr: 00255

10 vuoden moottoritakuu ja Powerilta 5 vuoden täystakuu jos jotain menee rikki.

Ääni 55/76 db,, rummun tilavuus 55 litraa.j Juu, ostin netin kautta chattaellen Poverista pyykinpesunkoneen .

Ota huomioon syvyys ja leveys, mihin saat mahtumaan. Ei väliä onko päältä vai sivusta täytettävä. Tärkeä on että pysyt lyhentämään yhdellä painalluksella aina pesuaikaa . Toinen tärkeä asia on ,että voi pestä täkit, tynyt, päiväpeite, mattoja jne. Hyvään koneeseen kannattaa satsata euroja.

Sovi tarkkaan kuljetus siihen kerrokseen, missä kph on sekä asennusja vanhan pois vienti. Eikä siis mitään sellaista ,että tuovat ulko-ovelle.

Vierailija
20/65 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Desibeleihin ei voi vaikuttaa muuten kuin maksamalla paljon koneesta niin saa hiljaisen koneen. Mitat:  päältätäytettävä syvyyssuuntaan yleensä yllättävänkin syvä ja vaikea edes paikalleen jos ja kun iso kone....Pari raavasta ukkoa heittämään se paikalleen,omassa asunnossanikin piti asetella kone kenkälusikan kanssa kapeasta suihkun ovesta .Pitorasia: onko 16A vai 10A kuten vanhoissa asunnoissa, useimmille koneille riittää 10A mutta kannattaa varmistaa että pistorasian teho on koneelle riittävä. Suihkuverholla voi suojata koneen jos asettuu liian lähelle suihkua. Vesivaaka jolla katsotaan onko kone tasapainossa jos meinaat itse asentaa tai kuka nyt sitten asentaakin..