Mistä löytäisin tavallisen suomalaisen miehen?
Mistä löytäisin tavallisen suomalaisen miehen? Olen etsinyt joka paikasta: netistä, baarista, kaupasta, lavatansseista... ei löydy mistään! Mielestäni en paljoa vaadi. Haluan, että miehellä on auto(ei tarvitse olla mikään kummoinen), tulot kuukaudessa yli 2500 e (ei siis mikään miljonääri) ja että mies ajattelisi muutakin kuin seksiä. Ei löydy! Kaikkialla on vain lomautettuja / pienipalkkaisia tai seksin perässä juoksevia miehiä. Tai sitten miehellä ei ole autoa vaikka olisi yli 40 v. Ystävälläni sama ongelma. Pitääkö tässä tosiaan alkaa etsimään miestä ulkomailta?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä olisi ap:lle kuvatunlainen mies: tulot päälle 3000 e/kk, löytyy 10 v vanha Volkari ja lisäksi olen aseksuaali.
Tulethan kanssani treffeille? Ps. olethan kaunis ja alle 25 v, etkä vanhene koskaan? Se on sitten minun kriteerini tavalliselle suomalaiselle naiselle. Ollaan yhdessä pinnallisia.
Eli ok duunarimiehen tulot, auto ja se ette mies olisi seksiaddikti ameeba on pinnallista ja liikaa vaadittu?
Kyllä. Onko se aitoa rakkautta, jos kumppani valitaan mielummin varallisuuden kuin luonteen ja persoonan mukaan?
Haluan täyspäisen, normaaliälyisen miehen joka kävisi töissä, palkalla ei niin väliä. Autoakaan ei tarvitse olla. Ulkonäössä riittää ettei edusta mitään ääripäätä (luuranko, bull mentula, hengenvaarallisesti lihava jne). Enkä minäkään ole saanut ketään ;__;
Vierailija kirjoitti:
Kai tienaat itsekin yli 2500e ja omistat auton? Jos et niin miksi miehen pitäisi sinut kelpuuttaa?
Tienaan kyllä. Tosin autoa en omista. Se on enemmän miesten juttu. Voin sitten itse toimia kartanlukijana.
Miksi minut pitäisi kelpuuttaa? No esim. Tinderissä saan helposti yli 50 tykkäystä päivässä. Luulisi jonkun löytyvän.
-AP
Vierailija kirjoitti:
Mulla on auto mutta tuo auton vaatiminen on niin outoa, että ei kiitos.
Miksi ? Ihan normaalia ..Jospa naisella on kesämökki ja haluaa kaverin jolla auto sen takia.
Vierailija kirjoitti:
Kai tienaat itsekin yli 2500e ja omistat auton? Jos et niin miksi miehen pitäisi sinut kelpuuttaa?
Uskon että hän tarkoittaa "samoilla ehdoilla".
Miestä PITÄÄ pystyä katsomaan ylöspäin.
Jos miestä ei pysty katsomaan ylöspäin, niin hän joutaa roskiin.
Kai ymmärrätte palstan sinkkumiehet tämän?
Vierailija kirjoitti:
Miestä PITÄÄ pystyä katsomaan ylöspäin.
Jos miestä ei pysty katsomaan ylöspäin, niin hän joutaa roskiin.
Kai ymmärrätte palstan sinkkumiehet tämän?
Naista PITÄÄ pystyä katsomaan ylös alas sivulle eteen, viistoon ja taaksepäin.
Jos naista ei pysty katsomaan ylös alas sivulle eteen, viistoon ja taaksepäin niin hän joutaa roskiin.
Kai ymmärrätte palstan sinkkunaiset tämän?
Ne ovat kaikki jo varattuja tavallisille suomalaisille naisille. Eli et mistään.