Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se sitten on tapahtunut:´(

Vierailija
15.08.2006 |

Kun mulle ennustaja sanoi vuosia sitten että tulemme eroamaan, ja että minun tunteeni viilenevät hetkessä, ikään kuin " ruoho revittäis niin että maa jää paljaaksi" ...

Meillä oli eilen kauhee riita siitä kun mies hyppää baareissa jatkuvasti, jolloin hän vieritti syyn mun niskoille, tyyliin " katsoisit itseäs peiliin, ei ihme et meil oo mitään seksielämääkään"

Tiedän varsin hyvin että en ole palautunut synnytyksen jälkeen, osin sen vuoksi että syön masennukseen, ja yksinäisinä iltoina sitä tulee oltua masentunut :(

Nyt tuntuu siltä että vaikka tästä palautuisinkin fyysisesti, niin henkisesti se on mahdotonta, sillä olen aina ollut ylpeä siitä että riidellessämme emme mene tietyn rajan yli, vaan se kunnioitus säilyy, eli emme loukkaa toisiamme. Eli seksielämä tuskin koskaan palautuu tuosta, ainakaan nautittavaksi :´(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ihmiset loukkaavat toisiaan todella pahasti, usein ajattelemattomuuksissaan. Kaiken voi antaa anteeksi, vaikka se aluksi tuntuukin kipeältä. Anteeksi antaminen on uusi alku, voi aloittaa kaiken puhtaalta pöydältä. Katkeruudella ei voita yhtään mitään. Koita siis antaa miehellesi anteeksi, kerro hänelle miten pahalta sinusta tuntui, ja tehkää yhdessä töitä suhteenne eteen.

Sillä ennustuksella ei ole yhtään mitään merkitystä. Jos nyt katkeroidut ja alat suunnitella eroa, " juuri niin kuin siinä ennustuksessakin sanottiin" , toteutat vain itse sitä ennustusta. Avaimet on sinulla - voit antaa anteeksi ja jatkaa kohti parempaa parisuhdetta, tai voit luovuttaa ja katkeroitua. Suosittelen lämpimästi ensimmäistä vaihtoehtoa!

Siunausta elämääsi!

Vierailija
2/7 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisilla ennustuksilla on taipumus toteuttaa itseään eli kun sulle on sanottu että te eroatte niin tehän eroatte, jotta ennustus toteutuu.

Kriisejä on kaikilla, sun ei tartte tuon takia laittaa liitolle päätepistettä, mutta ennustus on tietysti nyt mielessä kun olet loukkaantunut.

Sä itse voit nyt päättää, eroatteko vai ette. Ennustus oli leikkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran meidän on ennustettu eroavan, niin tottakai me joskus erotaan...

Ja ihminen tarttuu ensimmäiseen loukkaukseen, ahaa, tässä tämä tuli, nyt ennustus toteutuu ja me erotaan!

OTTAKAA VASTUU OMASTA ELÄMÄSTÄNNE!!! Älkää antako muiden ohjailla sitä, edes ennustusten kautta!!

Voimia sulle ap, olen varma, että saat sovittua asiat miehesi kanssa ja jatkatte uusin voimin yhdessä!:)

Vierailija
4/7 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkin on ennustettu kahta lasta, niitä on kolme. Ja nykyisen miehenikin kun tapasin, sanottiiin ettei tämä ole se oikea, vaan tulee toinen. Jaa.... eipä ole yli yhdeksään vuoteen muita näkynyt ja nykyinen todellakin on Se Oikea.

Vierailija
5/7 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mikset eronnut heti kun ero ennustettiin? mitä järkeä jäädä roikkumaan eroa odotellen?

Vierailija
6/7 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erota ei saa!

Vierailija
7/7 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhdetta telakalle, vaan mua vaan vituttaa j asatuttaa, se miten mies kommentoi minua. Kun olemme aina olleet sitä mieltä että riidellä saa mutta henkkoht loukata ei. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi