Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selvittää, mikä minussa on ulkonäöllisesti vikana?

Vierailija
18.04.2021 |

Olen koettanut selvittää asiaa jo teini-iästä lähtien ja siis varsinaisia oikeita parisuhteita on ollut 2 kpl elämäni aikana, yhden illan suhteita ym. ei ole ollut koskaan.

Minua on siis haukuttu jo lapsuudestani lähtien, jo heti siitä hetkestä, kun ihmiset tulivat sairaalaan katsomaan mua syntymäni jälkeen (olin erikoisen näköinen ja tummahiuksinen). Lapsuudessani minua nimiteltiin erään kasvonpiirteen perusteella ja sitä kohtaa kasvoissani aina nipisteltiin ja väänneltiin, jotta se olisi muuttunut normaalimmaksi. Äitini nimitteli minua erilaisilla haukkumasanoilla, eikä hän lopettanut, vaikka yritin puolustautua. Mua kuvailtiin erikoisen ja oudon näköiseksi ja ihan muuten mukavatkin ihmiset tekivät samaa. Tavallaan se sama kasvonpiirre liittyy näihin kaikkiin, mutta valokuvissa saatan näyttää silti ihan normaalilta.

Olen kropaltani hoikka, hiukset ovat luonnonväriset ja pitkät ja ihoni kohtalainen. Ei ole tatuointeja tai shokkivärjättyjä hiuksia ja pukeudun neutraalisti. Olen melko pienirintainen, joten se karsii ainakin miesseuraa tehokkaasti. Sitten jos käyn kampaamossa, kosmetologilla tai joskus kävin maskeerauksessa/meikkauksessa, niin eivät he suoraan sanoneet mitään negatiivista, vaan kehuivat (mikä tosin tuntui velheelliselta mielistelyltä hieman).

Olen joskus käynyt plastiikkakirurgin konsultaatiossa kolmessa eri paikassa ja kallistahan se olisi. Yksi paikoista ei vastannut sitten lopulta mitään ja toisessa sanoi melkein inhoten (eräillä messuilla niiden toimipisteessä), että kasvoni ovat jotenkin todella epäsymmetriset. Kolmannessa paikassa oli ihan asiallinen ja kertoi hintoja jne. Mutta ehkä ison rahatukon kanssa pääsisin alkuun. Yhdessä ulkomaisessa erään somealustan ryhmässä kommentoivat lähinnä hiuksiani ja silmiäni, mutta pääosin positiivista, tosin ko. maassa piirteeni olisivat keskiverrompia.

Miten voisin käytännössä selvittää, miten minusta saisi kohtuuhintaan 1. normaalin ja keskiverron suomalaisen näköisen ja 2. voisin saada miesystävän joskus?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alat korjata oloasi leikkauksilla, päätynet 95% varmuudella tekemään niitä niin kauan kuin rahat ja henki riittävät. Kehonkuvasi on tuhottu jatkuvalla nälvimisellä eikä tule ulkoisella muutoksella korjautumaan.

A-kupin rintoineni mulla on aina ollut miehiä tyrkyllä kirjaimellisesti riesaksi asti. Ei tuollaisista ominaisuuksista ole kaikille harmia, kun ihmisillä on niin eri maut. Jollekin olen tietysti liian lauta, mutta mitä väliä? Sama koskee montaa muutakin piirrettä. Mieti vaikka Sarah Jessica Parkeria. Hyvin epätyypillisen näköinen nainen, ja komea mies toisensa perään ollut käsipuolessa.

Vierailija
42/47 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panosta meikkiin ja itsetuntoon! Kunnon meikillä saa kaikista vetävän näköisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nenänpielesi syvällä, jyrkkä kulma?

Isot dumbo-korvat?

Vierailija
44/47 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa silikonit, niin miesten katse ei kiinnity kasvoihin.

Vierailija
45/47 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nenänpielesi syvällä, jyrkkä kulma?

Isot dumbo-korvat?

Mitä tuo ensimmäinen kohta tarkoittaa?

Vierailija
46/47 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa paha mieli sinun puolestasi ap. Sinua on kohdeltu tosi typerästi ja epäreilusti enkä millään voi uskoa, että olisit jotenkin tosi kummallisen näköinen. Persoonallisen ehkä, mutta et kummallisen, ja persoonallisuushan on vain hyvä asia.

Minulla on iso ja ruman muotoinen nenä, kulmikkaat kasvot ja ohuet huulet ja vino suu. Kaiken huipuksi minua luultiin vielä jopa yläasteiässä pojaksi, etenkin kun olen aina ollut lyhythiuksinen. Olen sitten yrittänyt keskittyä ulkonäköni positiivisiin puoliin, minulla on hoikka vartalo ja kauniit sääret ja silmiäni on myös moni kehunut. Ehkä sinäkin voisit miettiä, mistä itse itsessäsi pidät ja keskittyä siihen.

Vierailija
47/47 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulipa paha mieli sinun puolestasi ap. Sinua on kohdeltu tosi typerästi ja epäreilusti enkä millään voi uskoa, että olisit jotenkin tosi kummallisen näköinen. Persoonallisen ehkä, mutta et kummallisen, ja persoonallisuushan on vain hyvä asia.

Minulla on iso ja ruman muotoinen nenä, kulmikkaat kasvot ja ohuet huulet ja vino suu. Kaiken huipuksi minua luultiin vielä jopa yläasteiässä pojaksi, etenkin kun olen aina ollut lyhythiuksinen. Olen sitten yrittänyt keskittyä ulkonäköni positiivisiin puoliin, minulla on hoikka vartalo ja kauniit sääret ja silmiäni on myös moni kehunut. Ehkä sinäkin voisit miettiä, mistä itse itsessäsi pidät ja keskittyä siihen.

Kiitos tästä ❤ Sinua on myöskin kohdeltu epäreilusti ja törkeästi. Koetan miettiä niitä positiivisia puolia, jospa se auttaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän