Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurin lapset hyppii trampoilla ja ajaa pyörillä, omat makaa huoneissaan verhot kiinni kännykät kädessä

Vierailija
18.04.2021 |

Minä ja mies olemme nauttimassa auringosta täällä pihalla, isolla omalla pihalla jossa on keinut ja trampoliini. Mutta lapset vain kyhjöttävät sisällä kuin vampyyrit! Mies aikoo grillata ja sanoo ettei tarjoile sisälle vaan lapset saavat tulla ulos syömään. Tyttö on 12 ja poika 10.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän teinejä ei saa ulos kuin rahalla. Haravoivat ja leikkaavat nurtsia rahasta.

Vapaan kasvatuksen tulos. Huonot vanhemmat niin kuin suuressa osassa suomalaisia perheitä.

Vierailija
42/47 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruutuajan rajoitus. Ei ole muuta tietä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi tehdä jotain ulkona?

Vierailija
44/47 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapurit kans kyhjöttää aina kotonaan, oli sitten kaamostalvi tai lämmin kesä. Oli jo ennen koronaa. Joskus haluaisi vaan olla rauhassa kotona, mutta ei niin ei.

Vierailija
45/47 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitte nähneet kun mun neiti juoksi hirveän rymistelyn kanssa terassille huutaen  NO NIIN OON V""U ULKONA OLIKS MUUTA ja makasi sitten siinä terassin kovalla lattialla hiestä märkänä suorassa auringonpaisteessa mustat farkut jalassa. Oli siinä kymmenen minuuttia ja rymisteli sisään huutaen NYT SÄRKEE PÄÄTÄ ONKO PER""LE HYVÄ. 

XD

😂😂 Kunnon draamantaju tytöllä 😂😂

Vierailija
46/47 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimet ja muut älylaitteet pois niin alkaa aika nopeasti muutkin asiat kiinnostamaan! Laitteet on oikeasti koukuttavia, eikä lapset osaa säädellä itse niiden käyttöä (eikä muuten osaa monet aikuisetkaan).

Vierailija
47/47 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän nuoruudessa karattiin ulos heti kun oli kelit kohdallaan, ei puhettakaan että oltais vaan sisällä hengailtu.

Ei ollutkaan somea... Nuorilla on nykyään tasan sama tarve kuin aina ennenkin: olla siellä missä muutkin.

Vaan jos kaikkien vanhemmat rajoittais sitä somessa hengailua, niin kyllähän nuo nuoret sitten hakeutuisivat toistensa seuraan ihan livenä, ja alkaisivat elää ihan oikeaa elämää pelkän virtuaalielämän sijaan.