Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko seksitön suhde olla hyvä

Vierailija
18.04.2021 |

Olen 37v ja mieheni 51v. Ollaan oltu 12vuotta yhdessä. Viimeiset 2vuotta seksi on takkuillut. Sitä ennen seksiä oli ensimmäiset 4vuotta lähes joka päivä ja välillä useita kertoja päivässä. Sitten pari vuotta sitten alkoi olla 1kerta kahdessa viikossa ja siitä menty aina huonompaan suuntaan.
Nyt ollaan varmaan oltu joku 4-5kk täysin ilman seksiä. Kärsin joka päivä, mies sanoo että vika minussa kun valitan ja vitt**len joka päivä. En voi mitään että olen tosi tyytymätön tilanteeseen.
Mies sanoi että hänkin kärsii, mutta pystyy elämään asian kanssa. Minä alan olemaan todella epätoivoinen ja syön suruuni, vaikka haluaisin tehdä jotain ihan muuta.

Voiko tällaisesta suhteesta tulla onnellinen?
Voinko tottua tähän tai voiko seksin löytää saman kumppanin kanssa vielä uudelleen?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsimystä tämä on. Itse ollut ilman jo useamman vuoden. Kummasti olen ruvennut vilkuilemaan vieraisiin pöytiin.

Vierailija
2/18 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän siinä käy.

Olen aina ollut varma että haluan olla tämän kumppanini kanssa aina, mutta nyt en ole enää varma.

Huutaa, haukkuu, räjähtelee ja uhkailee avioerolla kun sanon että asialle pitää tehdä jotain, minulla on kuulemma päässä vikaa ja ärsytän tahallani.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksitön suhde voi olla hyvä, jos molemmat ovat tyytyväisiä tilanteeseen.

Teillä ei kumpikaan tunnu olevan tyytyväinen. Jos mies ei halua selvittää asiaa, niin vaikea sille on mitään tehdä.

Ja ei, sinulla ei ole mitään lupaa pettää, vaikkei mies haluakaan seksiä. Jos tilanne ei selviä, täytyy erota, ja sitten voi hakea seksiä muualta.

Vierailija
4/18 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä ei kumpikaan tunnu olevan tyytyväinen. Jos mies ei halua selvittää asiaa, niin vaikea sille on mitään tehdä.

Ja ei, sinulla ei ole mitään lupaa pettää, vaikkei mies haluakaan seksiä. Jos tilanne ei selviä, täytyy erota, ja sitten voi hakea seksiä muualta.

Oletko varma, ettei ap:llä ole lupaa pettää? Minulla on, en vain ole vielä tehnyt sitä. Mies ei halua erota, mutta ei vaan kertakaikkiaan halua seksiäkään, ja meillä käytiin asiasta vakavahenkinen keskustelu. Tähän tulokseen päädyttiin. Äläkä seuraavaksi ehdota terapiaa. Sitä mies ei myöskään halua. Arki sujuu ja muutenkin kaikki on ok, vain seksi puuttuu, mutta sen myötä kyllä puuttuu paljon. Kateellinen olen niille, jotka saavat puolisoltaan koko paketin.

Vierailija
5/18 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoinpa tuollaiseen tilanteeseen tuntuu kummatkin olevan tyytyväisiä, korkeintaan se jota homma ei kiinnosta.

Vierailija
6/18 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on ap liian iso ikäero. Miehesi ei varmaan enää saa erektiota. Naisen kannattaa ottaa muutaman vuoden nuorempi mies. Kannattaa erota.

Vierailija
7/18 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäeroa mietin myös, 50+ miehillä saattaa olla jo vaikeuksia erektion kanssa...

Vierailija
8/18 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
9/18 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma, ettei ap:llä ole lupaa pettää? Minulla on, en vain ole vielä tehnyt sitä. Mies ei halua erota, mutta ei vaan kertakaikkiaan halua seksiäkään, ja meillä käytiin asiasta vakavahenkinen keskustelu. Tähän tulokseen päädyttiin. Äläkä seuraavaksi ehdota terapiaa. Sitä mies ei myöskään halua. Arki sujuu ja muutenkin kaikki on ok, vain seksi puuttuu, mutta sen myötä kyllä puuttuu paljon. Kateellinen olen niille, jotka saavat puolisoltaan koko paketin.

Ei ole lupaa pettää. Siitä on sovittu, että pidetään kiinni, säilyy kunnioitus toista kohtaan edes siltä osin.

Ap

Vierailija
10/18 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole lupaa pettää. Siitä on sovittu, että pidetään kiinni, säilyy kunnioitus toista kohtaan edes siltä osin.

Ap

Ei sun ap kannata tuohon jäädä.

Vierailija
11/18 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mä en osaa kuvitella menettäväni kunnioitusta puolisoa kohtaan vaikka hakisi seksiä muualta, siis tuollaisessa tilanteessa jossa itse menettäisi kiinnostuksensa seksiin, ja asia olisi yhdessä puolison kanssa sovittu. Mutta näin me ollaan erilaisia.

Vierailija
12/18 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole parisuhde jos ei ole seksiä vaan silloin kyseessä on ystävyyssuhde.

Vierailija
13/18 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eikö se kunnioitus mene tuostakin, kun valitetaan ja vitstuillaan / rähjätään ja uhkaillaan.

Vierailija
14/18 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäeroa mietin myös, 50+ miehillä saattaa olla jo vaikeuksia erektion kanssa...

Erektiovaikeuksiin on helposti saatavilla lääkettä. Halut voi olla sitten toinen juttu.

Vierailija
15/18 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ikäeroa 15 v ja parisuhdetta 6 v takana. Seksiä oli viimeksi 1,5 v sitten. Jo seurustelun alussa mies mainitsi, että hänellä on matala libido ja silloinkin harrasteltiin seksiä 1-2 kertaa viikossa. Itse menetin seksihaluni kokonaan keskenmenon jälkeen (josta on melkein 3 v aikaa). Ei tule samanlaista kiihkoa ja paloa mitä oli ennen. Masturboinut olen viimeksi 4-5 kk sitten.

Meillä on parisuhde muuten oikein mallillaan. Tehdään asioita yhdessä, joka päivä pysähdytään pussailemaan ja halailemaan ja nukutaan lusikassa. Minusta meillä on syvä rakkaussuhde.

Aloittajan tilanteessa ottaisin jalat alleni.

Vierailija
16/18 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negatiivisuus pitää halut pois. Oletko siis jatkuvasti pahalla päällä ja keljuilet hänelle? Silloin ei ole ihme ettei halua sinua. Ihmisen pitää olla ihana, että häntä halutaan.Mietipä omalle kohdalle, jos miehesi vinkuisi sinulta seksiä ja haukkuisi siitä ettei sua haluta. Varmasti sua ei haluttaisi jatkossakaan... Painostus on huonoin ratkaisu seksittömyyteen. Ole niin kuin sua ei vois vähempää kiinnostaa koko jätkä, mutta muuten ihanan ystävällinen ja iloinen, niin katsopa auttaako asiaan. Jos ei auta, niin suosittelen sopuisaa eroa, koska rakkaussuhteeseen kuuluu seksi. Sehän on elämän suola ja suhteen liima.

Vierailija
17/18 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle ei toimisi. Parisuhteen parhaita puolia on runsas läheisyys&seksi. Eikös muuten nainen oo halukkaimillaan 40 vuotiaana? Tilanne ei näytä hyvältä kun sulla vielä halut kasvaa ja mies tuosta vanhenee. Itsellä kokemus 50 v miehistä etteivät enää oo mitään kauheen innokkaita peiton heiluttajia.

Vierailija
18/18 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän siinä käy.

Olen aina ollut varma että haluan olla tämän kumppanini kanssa aina, mutta nyt en ole enää varma.

Huutaa, haukkuu, räjähtelee ja uhkailee avioerolla kun sanon että asialle pitää tehdä jotain, minulla on kuulemma päässä vikaa ja ärsytän tahallani.

Ap

Sun miehellä on miesten vaihdevuodet.