Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (13428)
Otriwin nenäsumutemainos jossa sillä naisella nenänpää heiluu ouddosti.
CittAri silmälasipelle voisi raahata sen hehtaariperseensä partahöyläosastolle Epäsiisti äijä ja siksi ärsyttävä kuten muutkin pastaveikkomainokset
Vierailija kirjoitti:
S-ryhmän sössöttävä, huonohampainen tilittäjä.
Powerin vuosia vanha paska tehnyt comebackin.
Tilittäjä on söpö, hampaatkin ihan hyvät!
Jestas sentään, mitkä hinnat!... Voi jesssstas sentään että osaa olla ärsyttävää.
Vierailija kirjoitti:
OP:n vajakkikaksikko makaa sohvalla bätmän vai robin? On pankin vaihto lähellä.
Mistä ihmeestä on saatu tuo rupihuulinen, puhua papattava sössö OP:n mainokseen? Ja toinen on yhtä kehno pankkia mainostamaan. Ovat vinkuvia, typeriä pentuja. Ei huvita yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Jestas sentään, mitkä hinnat!... Voi jesssstas sentään että osaa olla ärsyttävää.
Lidlin mainokset on oksettavia olleet vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S-ryhmän sössöttävä, huonohampainen tilittäjä.
Powerin vuosia vanha paska tehnyt comebackin.
Tilittäjä on söpö, hampaatkin ihan hyvät!
Ei taida olla kaikki muumit laaksossa, tuohan juttelee pikakassa automaatin kanssa !
Valio jugurttimainos ja sukkateini Jugutti siis maistuu teinin sukkahielle ja poika ei tiedä missä on jääkaappi Mukamas tekohauska mainos on ärsyttävän inhottava eikä tee todellakaan jugurttia mieli
Vierailija kirjoitti:
Valio jugurttimainos ja sukkateini Jugutti siis maistuu teinin sukkahielle ja poika ei tiedä missä on jääkaappi Mukamas tekohauska mainos on ärsyttävän inhottava eikä tee todellakaan jugurttia mieli
Kyllä, ihan tyhmä idea koko mainos.
Trivago-ukot ja Foodoran "koska minä haluan". 🤢 Jälkimmäinen ei onneksi enää mainosta Suomessa.
Biltema pisti sorvarit Kaikenlaiset projektit pitää lämpöisenä ja kuvassa auton lasinpesunestettä Minä en ymmärrä että lasinpesunestettä ei saa juoda !
Vierailija kirjoitti:
Miitta sorvari. Kuka se on. En tunne mutta onpa ärsyttävä.
Jakoi piirakkaa talvisodassa sillä aikaa, kun Taneli oli kyntämässä ja oma mies linnoitustöissä.
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi keikarin ja teinipoikkiksen ikäero on turhan suuri. Ei pitäisi olla ennakkoluuloinen mutta onhan se ällöä.
Ärsyttää kaikki "munamainokset" asia on sinänsä tärkeä ja hyvä, mutta olisi voinut toteuttaa hiukan tyylikkäämmin.
Samoin tämä ties mihin haiseviin taipeisiin tarkoitettu tuoksusuihke ärsyttää.
Tänään vielä bongasin jonkin "persetuntumaa" hokevan mainoksen.
Mikä on tarkoitus näillä, jotenkin köyhdyttävät koko tuotteen. Hiukan harkintaa ja parempaa makua toivoisin.
Kaikkien aikojen paskin on Taneli Mäkelä