Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12319)
Ronald McDonald lastentalosäätiö.
Mihin sairalaan kävelet sisään osastolle makaronilaatikko vuoan kanssa? Muutenkin surkea se mies siinä.
Tämä ei ärsytä niinkään vaan ahistaa kun en tajua: Lidlissä on asiakkaana kalpea mies joka ei huoli kuittia koska "miehän olin äsken lepakkona." Miten se lepakkona olo vaikuttaa siihen tarviiko kuittia vai ei?
Kulta, voitko viedä topin ulos niin mä käyn kaupassa. Kukaan vastuullinen koiran omistaja ei sellasella kelillä raahaa koiraa pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Ronald McDonald lastentalosäätiö.
Mihin sairalaan kävelet sisään osastolle makaronilaatikko vuoan kanssa? Muutenkin surkea se mies siinä.
Pitäis olla tatskoja ja "metsästäjän katse" eli ilkeä naama?
Vierailija kirjoitti:
Kulta, voitko viedä topin ulos niin mä käyn kaupassa. Kukaan vastuullinen koiran omistaja ei sellasella kelillä raahaa koiraa pihalle.
"kulta", tilaanpa itselleni kotiinkuljetuksen mutta en sulle koiranulkoiluttajaa. Kastukaa ja ryvettykää!
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ärsytä niinkään vaan ahistaa kun en tajua: Lidlissä on asiakkaana kalpea mies joka ei huoli kuittia koska "miehän olin äsken lepakkona." Miten se lepakkona olo vaikuttaa siihen tarviiko kuittia vai ei?
Ihan vaan arvaan mutta oisko että niin mahti olento että pystyy muuttumaan lepakoksi ei mitään pikkuasioita kuten kuitteja piittaa ottaa?
Pågenin mainos, jossa nainen työntää päänsä leipiä täynnä olevaan leipäpussiin.
Joka kerta alkaa oksettaa!
Define shampoo mainos koska sillä kampaajalla on ihan helvetin kamala ääni
Vihaan yli kaiken S-marketin mainoksia. Vihaan Taneli Mäkelän virnuilevaa pärstää ja sen ääntä. On satavarmaa, etten enää koskaan ikinä milloinkaan pysty kattomaan yhtään ohjelmaa, missä se ukko esiintyy.
Nyt löytyi tän vuosikymmenen karmivin mainos: Vattenfall ja Samuel L. Jackson....
Teennäinen, täydellisen typerä tuulivoimalamainos, jossa entinen huippunäyttelijä on laitettu ylimielisesti naureskelemaan, kiroilemaan ja vetämään pussista jotain merilevälastuja. M*therf*cking Samuel, minkä teit!
Vierailija kirjoitti:
Vihaan yli kaiken S-marketin mainoksia. Vihaan Taneli Mäkelän virnuilevaa pärstää ja sen ääntä. On satavarmaa, etten enää koskaan ikinä milloinkaan pysty kattomaan yhtään ohjelmaa, missä se ukko esiintyy.
Ja niitähän riittää, mm. Fakta Homma (alkupään jaksot), Akkaa päälle, Team Ahma, Kaverille ei jätetä, Ihmisten puolue, Kotikatu, Roba, Sunnuntailounas, Ivalo, Sipoon Herttua, Syke jne.
Olisi jo aika laskea Taneli vapaaksi eli päästää hänet pois S-market -mainospiinasta.
Maia freia tai jotain sinne päin. Ainakin youtubessa koko ajan. Kammottavia naisia esittelee legginsejä.
Vierailija kirjoitti:
Define mainos. Ei saa selvää mitä sanotaan ja naisen ääni / nopeus aivan uskomatonta kimitystä. Ei edistä ainakaan minun osalta tuotteen myyntiä. Kaikkeen se mainosraha ollaan valmis laittamaan.
Joo tää mun mielestä ihan hirveä mainos, jotenkin tosi halvalla tehdyn oloinen.
Vierailija kirjoitti:
Define shampoo mainos koska sillä kampaajalla on ihan helvetin kamala ääni
Joo tää on kyllä ihan next leveliä karmeudessaan. En siedä yhtään sitä ääntä!
Vattenfall! Vaihdoin sähköfitmaa typerän mainoksen takia. Mitäköhän maksoivat S L Jacksonille tuosta kiroilusta?
Miten olisi semmoinen AD ja Vakisan mainoksien sekoitus missä ne milhvit laulaisivat miten hyvin pimppa toimii kun vähä sipasee salvaa ineen ??
Sen toisen miehen oikeana äänenä on jenkkinäyttelijä Owen Wilson.