Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12343)
Hesburgenin mainos missä kesken vihkimisen todistaja mussuttaa ruokaa. Sekä myös kesken työmaan ym.
Enää en ole aukaissut Hesburgenin ovea enkä aukaise noiden tosi typerien mainosten vuoksi!
Monet tutuista ovat myös laittaneet koko lafkan boikottiin samasta syystä.
Hese, Trivago, DNA:n Paha nörtti-mainokset. V***u mitä paskaa.
Vierailija kirjoitti:
On alkanut ärsyttään se omituisten otusten kerho -mainos! Rillipää tyttökin on ärsyttävä. En edes tiedä mitä siinä mainostetaan, vaihdan heti kanavaa kun se jollotus alkaa.
Se on poika, ei tyttö.
S-kauppojen jo mainoskatkolla ruutuun tunkevat mainokset! Eritoten se, jossa pesäpallomaila.. ja ikkuna muka rikottu. Jäk.
Vierailija kirjoitti:
Hesburgenin mainos missä kesken vihkimisen todistaja mussuttaa ruokaa. Sekä myös kesken työmaan ym.
Enää en ole aukaissut Hesburgenin ovea enkä aukaise noiden tosi typerien mainosten vuoksi!
Monet tutuista ovat myös laittaneet koko lafkan boikottiin samasta syystä.
Et ole ilmeisesti nähnyt Hesburgerin mainoksia läheskään tarpeeksi, kun kirjoitat sen nimen HesburgeN. Paha niitä ovia on tietty aukoa, kun sellaista firmaa ei ole olemassakaan. :D
Rahankerjuumainokset. Hellyttävällä lapsen äänellä kärsiville ulkomaalaisille lapsille kerjuu surullisen viulumusiikin säestyksellä . Hoidetaan nyt edes oman maan lapset ensin.
Joku hammastahna mainos- olisko Parodontax..? Nainen selittää jotain jostain "kam pit..". Jos ei osaa lausua "gum" niin voi sanoa ihan vaan suomeksi "ikenet".
Kaikki muutkin mainokset, jossa on melkein jotain kieltä. "Kumorron mehu" ja sellaiset.
DNA:n omituisten otusten kerho
"Kulta imuroiksä kämpän, jos mä käyn kaupassa?"
Vierailija kirjoitti:
Joo. Läskiperse makaa, kun laiha äijä käy ulkoiluttamassa koiraa.
Siinähän näkyy joku kuntoilulaitekin vieressä. Vissiin kerää pölyä.
Vierailija kirjoitti:
S-kauppojen jo mainoskatkolla ruutuun tunkevat mainokset! Eritoten se, jossa pesäpallomaila.. ja ikkuna muka rikottu. Jäk.
Näitä ei hetkeen näkynyt ja ehdin jo luulla että vihdoinkin niistä pääsi eroon, mutta v*tut....
Tullu jo varmaan 3 vuotta. Alkoi v*tuttaan jo 2,5 vuotta sitten.
En ole käynyt S-ryhmän kaupoissa ainakaan kolmeen vuoteen. Sellaista hyvää mainosta...
Vierailija kirjoitti:
Joo, jälleen mainos, jonka perusidea on ihan hauska, mutta lopputulos saa sen tuntumaan vain kiusalliselta ja huonolta. Miettikääs taas, jos se ois mies, joka ehdottais, että hän "käy kaupassa", ja tilaisi sitten kuljetuksella sängyllä maaten, ja nainen sillä aikaa ulkoiluttaisi koiran ja konttaisi imuri kädessä sängyn alla? Ei kauaa näytettäisi sitä mainosta.
Tanssii tähtien kanssa-mainos kun tulee nyt joka tuutista ja joka katkolla. Enpä tosin seuraa itse ohjelmaa.
Mainoksen kappale tosin jäänyt ikäväksi korvamadoksi ja esittäjää kyllä miettinyt kuka on vai onko vain mainokseen tehty.
Tori mainos, missä tuolit lähtee pöydän alta yms. ja ollaan kuitenkin, kuin ne olisi ryöstetty. Möikö se nainen vain kolme tuolia, mutta ei sitä mikä on perseensä alla?
Anna Puu laulamassa vuokrakopperoista. Ja youtubessa pyörivä Ritualsin mainos. Se voiteen lotina on ällö.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos kaikki tekisitte laajennetun itsemurhan?
Lupaatko tulla mukaan? Ja idean keksijähän menee yleensä edeltä.
Ehkä joo, mutta katsopas sen naisen upeaa lantion kaarta!