Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12351)
IKEA
"Polttamattomat sillat"... Miksi aina iloinen ruotsalainen yritys on ottanut masentuneiden suomalaisten kappaleen jossa lauletaan jo etukäteen pilatuista ihmissuhteista?
S-Marketin mainokset ovat jo ihmisten häirintää. En ymmärrä miten kukaan voi köydä kaupassa joka osaa olla noin ärsyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Käty-mainos, jossa opetetaan lapsille, miten pidetään bileitä, kun vanhemmat on poissa ja tarjoillaan itselle ja kavereille ties mitä juomasekoituksia - ihan eri fiilis olisi, jos sen lapsen pullossa olisi etiketti tallessa, mutta ei - drinkkiä ja asenteella.
Toinen on
S-market on Suomen kautta aikojen ärsyttävin kauppa.
Trivago-mainoksen hammaskeiju on Jürgen Klopp, kuuluisa jalkapallovalmentaja.
Vierailija kirjoitti:
IKEA
"Polttamattomat sillat"... Miksi aina iloinen ruotsalainen yritys on ottanut masentuneiden suomalaisten kappaleen jossa lauletaan jo etukäteen pilatuista ihmissuhteista?
Eihän siinä lauleta poltetuista silloista, vaan nimenomaan polttamattomista.
Vaihdevuodet. Miksi nykyään jankataan jatkuvasti vanhojen, yli 50-vuotiaitten naisten vaivoista? Joka mediassa ja lääketeollisuus kiittää! Kun naisen hedelmällisyys alkaa hiipua ja loppuu, niin samalla naisen keho ja ulkonäkö alkaa rupsahtaa. Tämä on faktaa ja ihmisen biologiaa.
Valitettavasti mainoksissa pyörii jatkuvasti Tenat, vaipat, hormonirasvat, Vagisanit. harmaat hiukset peittävät hiusvärit ja alapäärasvat. Lirahtaako vanhalta naiselta pissaa joogatunnilla? Televisiomainoksessa kurttuinen ja ryppyinen vanha nainen ketkuttelee takapuoltaan. Katsojalla menee ruokahalu ja television kanava vaihtuu tai televisio menee kiinni saman tien.
Vaihdevuodet. Kaupan lehtitelineessä naistenlehtien kansissa jankataan vaihdevuosista. Tälläkin naisella oli pahoja vaihdevuosiongelmia, kun hän täytti 50 vuotta. Onneksi lääketeollisuus mainostaa erittäin aggressiivisesti hormoneja joka tuutissa. Hyökkäävällä ja yksipuolisella mainonnalla saadaan huijattua ikääntyviä naisia.
Lääketeollisuus mainostaa, että ikääntymisen ongelmat ratkeavat hormonihoidoilla ja lääkkeillä. Ihan sama, millaiset elintavat itsellä on. Liikutko säännöllisesti ja riittävästi? Oletko ylipainoinen? Tupakoitko? Juotko alkoholia? Syötkö epäterveellisesti? Nukutko liian vähän? Oletko negatiivinen ja kuormitatko perhettäsi ja lähipiiriä ongelmillasi?
Vaihdevuodet. Jopa apteekin uutiskirjeessä on jatkuvaa jankkausta vaihdevuosista. Hiljattain synnyttäneelle äidille täysin väärin kohdennettua mainontaa. En halua lukea, annan palautetta ja perun koko uutiskirjeen.
""tavan tallaajan" rautainen itsekuri - ja vähintään sellainenhan pitää olla kaikilla, vai mitä?"
No olisiko se huono asia mielestäsi?
Vierailija kirjoitti:
Ronald McDonald lastentalosäätiö.
USA:sa ei ole terveyspalveluita omalle kansalle ja tämä roskaruokaketju on täällä tarjoamasa jotain sairaalle lapselle.
Amerikkalaiset voisivat lähteä kotiinsa.
"Koska Amerikassa on asia x, niin ei saa Suomessakaan tukea lasten sairaalan toimintaa, öyh öyh öyh öyh".
Vierailija kirjoitti:
Vaihdevuodet. Miksi nykyään jankataan jatkuvasti vanhojen, yli 50-vuotiaitten naisten vaivoista? Joka mediassa ja lääketeollisuus kiittää! Kun naisen hedelmällisyys alkaa hiipua ja loppuu, niin samalla naisen keho ja ulkonäkö alkaa rupsahtaa. Tämä on faktaa ja ihmisen biologiaa.
Valitettavasti mainoksissa pyörii jatkuvasti Tenat, vaipat, hormonirasvat, Vagisanit. harmaat hiukset peittävät hiusvärit ja alapäärasvat. Lirahtaako vanhalta naiselta pissaa joogatunnilla? Televisiomainoksessa kurttuinen ja ryppyinen vanha nainen ketkuttelee takapuoltaan. Katsojalla menee ruokahalu ja television kanava vaihtuu tai televisio menee kiinni saman tien.
Vaihdevuodet. Kaupan lehtitelineessä naistenlehtien kansissa jankataan vaihdevuosista. Tälläkin naisella oli pahoja vaihdevuosiongelmia, kun hän täytti 50 vuotta. Onneksi lääketeollisuus mainostaa erittäin aggressiivisesti hormoneja joka tuutissa. Hyökkäävällä ja yksipuolisella mainonnalla s
Sitä mainostetaan mille on markkinat olemassa ja kauppa käy. Ei kannata ottaa niin henkilökohtaisesti.
*Koska MINÄ voin*
Voin tilata ruokaa minne vain, konserttiin, elokuviin jne. Sitä tuovat minulle alipalkatut ruokalähetit.
Monella tapaa vastenmielinen mainos.
Cittari hoitaa??? ..ttu se mitään hoida. Ite pitää ruuat hakea jos sattuu olemaan rahaa. Vai hoitaako Cittari mulle evästä vaikka olen pa eli perse auki? Minä vaan kysyn?
Vierailija kirjoitti:
""tavan tallaajan" rautainen itsekuri - ja vähintään sellainenhan pitää olla kaikilla, vai mitä?"
Tallotaanko tässä hyvä vai huono tapa?????
Kaikki, missä käytetään nokkahuilua!
Vagisan mainoksessa se yksi akka on ihan miehen näköinen. En muista, mitä se siinä sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää tuo Karhu-mainos, jossa naapurit, vanhempi akka ja nuorempi mies, hyppivät tyhjien kaljalaatikoiden päällä. "Lavatanssit"? Tuo hyppiminen ole mitään tanssia nähnytkään. Ärsyttävä.
Milli-pelissä ei ole tosielämässä vielä kukaan pääpottia saanut, mutta mainosten mukaan se milli on voitettu jo joka päivä.
Niin, miksi ne terot on siellä ikkunassa
Kaljatölkit käsissä seistä toljottavat.
Mitä siihen sanoo Allah ??
Mulle on ihan sama. Mulla ei ole jumalia, päätän itse asioistani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea on, rahatti riittää!
-Kirka
Jos oot huomannut, niin se renkutus loppuu nykyään tuohon "kaikkea on" -kohtaan, koska rahat on loppuneet ihmisiltä jo vuosia sitten.
Minulla ei ole mitään erityistä syytä inhota s-kauppoja. Kohtuuhintaisesta kotiinkuljetuksesta on ollut minulle paljon apua.
Kaikkea on -jingle on alkanut kyrsiä viime aikoina lähinnä sen takia, että se ei tod. pidä paikkaansa. Puolen vuoden kotiinkuljetuskokemus on paljastanut todella erikoisia puutteita kotimaan huoltovarmuudessa: voi, peruna, kaali, munat, ranskanleipä, jne.
Osa on tietysti s- kaupan omaa sekoilua. Minulla on yleensä kaksi vaihtoehtoaa, yksi s-market ja prisma-verkkokauppa. Marketti korvaa puuttuvia tavaroita vähän miten sattuu, ellei kerro millä haluaa korvata kunkin mahdollisesti puuttuvan tuotteen. Prisma väittää, että heillä on niin tarkka kirjanpito, että korvattavuuksia ei tarvitse merkitä, ja jättää sitten kylmän viileästi toimittamatta puuttuvat tavarat.
Tämä ei ole oikea ongelma, kun sen tietää. Muuten saa varautua uskomattomiin suorituksiin: valtavasta prismasta ei löydy 2 kg perunoita tai hevi-osatolla on vain yksi tarjousvarhaiskaalinpää. Pääsääntöisesti homma kuitenkin toimii sen verran hyvin, että paluuta vanhaan ei ole.
Vierailija kirjoitti:
IKEA
Ikean mainoksessa soiva biisi on ultimaattisen ärsyttävä Valvomon Mikä kesä? -niminen kesähitti, joka jumiutuu korvamadoksi loppukesän ajaksi. Kertsin sanat menee:
"Joo, tästä kesä voi alkaa, nosta tanssija jalkaa, kohta pääsee rytmiin, hypnoosiin ja transsiin. Päättymättömät illat, polttamattomat sillat, aamuhetken taikaa, keskikesän aikaa"
Ikinä en oo kuullut tuota termiä "polttamattomat sillat" käytettävän missään muualla kuin tuossa biisissä. Poltetut sillat tosiaan viittaisi johonkin sellaiseen, kun on tapahtunut jotain ikävää eikä menneeseen voi enää palata.
Nettiä selaillessa kaikki mainokset, jotka ykskaks tulevat silmille ja korville älyttömän kovan musiikin tai puheen muodossa. Meinaan saada joka kerta "sydänhalvauksen"
Se on Trivago, ei Trivako. G-kirjain tuottaa näköjään ylitsepääsemättömiä vaikeuksia. Olet kirjoittanut aiemminkin tämän saman kommentin, jonka "TrivaKo" paljastaa. Jäi jo silloin mieleen.