Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12351)
Kattopäällikkö, joka muka vastaa kaikesta -mainos vie hermot joka kerta.
Joka ikinen smarketin paska jankutus.
Lopussa keskisormea näyttävä ABC mainos
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea on, rahatti riittää!
-Kirka
Jos oot huomannut, niin se renkutus loppuu nykyään tuohon "kaikkea on" -kohtaan, koska rahat on loppuneet ihmisiltä jo vuosia sitten.
Kaikki Lidl mainokset. Ettekö ymmärrä että Lidl on feikki liike. Huijaavat minkä kerkeevät.
Valion mainos, jossa nuori tyttö hymyillen leipoo, pöllyttää jauhoja ilmaan ja sotkee keittiön. Vastenmielistä katsoa.
Mua häiritsee, kun siinä talouspaperimainoksessa koira vetää oletettua tomaattikastiketta, jota sitten tenava voi söpösti pyyhkiä koiran kuonosta.
Mulle on opetettu, ettei koiralle syötetä tomaattia ainakaan tuossa määrin.
Olkoonkin, että kastike on jotain muuta, joka sitten mainoskäsittelyssä laitettu vain tomaattisen väriseksi. Mut ei pitäisi näyttää uusavuttomille koiranomistajille, että on ihan OK antaa koiran ahmia tomaattikastiketta.
Vierailija kirjoitti:
Trivakomainoksen mies jolla liian isot hampaat.
Hän poloinen ei ymmärrä että hänet on palkattu mainokseen vain ärsyttämään hampaillaan :(
Tämä s-marketin käty-Tero ja siinä taustalla olevat selfie-Inkerit!Taas mikä tuo hymyn naamalle olisikohan motonetistä mainos missä taapero etsii trimmilankaa,oioioi
Olikohan Atrian mainos missä appivanhemmat oli mökillä kylässä. Aika junttia käytöstä vävyltä kun ei edes maistanut anopin kuuluisaa sinappipapumuhjutusta.
"Tule puuiloon. En. Tuun." Wtf?
Sellaiset mainokset, joissa on jokin typerä rallatus, joka kuulostaa siltä niin kuin yrityksen miehet olisivat riimitelleet sen keskenään kahvitauolla.
Vierailija kirjoitti:
"Tule puuiloon. En. Tuun." Wtf?
Tuutko hakemaan...No en helvetissä tule.... Hei nyt puuilossa on naisia......tule naisiloon... Ahaa tuuuuun 👌🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Olikohan Atrian mainos missä appivanhemmat oli mökillä kylässä. Aika junttia käytöstä vävyltä kun ei edes maistanut anopin kuuluisaa sinappipapumuhjutusta.
Tai anopilta ja tyäreltä kun eivät sano ukolle että hlwettiäkö tänne murjottamaan tulit?
Vierailija kirjoitti:
Se Etuoven mainos on vähän ihmeellinen. Ukko touhuaa pihalla normihommiaan, kun herättää siinä naapuritontilla olevien äijien kiinnostuksen. Kohta pidetään porukalla hauskaa ja kaljapullo avataan miehekkäästi kirveellä. Tästä hyvästä äijistä yksi ottaa tätä kädestä kiinni ja parissa sekunnissa kasvaa viikset. Ukko hämmästyy ja sitten onkin palattu takaisin maan pinnalle. Se tummahiuksinen äijä, joka ottaa siinä tiukasti kädestä kiinni, on just semmonen joka naisen päiväuni. Tummahiuksinen, karski ja lihaksikas.
Selitänpä: kuten naisella uusi kolttu tekkee hänestä kuin uuden ihmisen, miehellä uusi asunto megagrilleineen miehistää machojoukkoon sopivaksi. Hetkessä kasvavat viikset symboloivat pikaista machoutumista.
Vierailija kirjoitti:
Tämä s-marketin käty-Tero ja siinä taustalla olevat selfie-Inkerit!Taas mikä tuo hymyn naamalle olisikohan motonetistä mainos missä taapero etsii trimmilankaa,oioioi
Mulla ei yhtään tuu olo että se kersa siinä ajattelee(aikuisen äänellä)
Käty-mainos, jossa opetetaan lapsille, miten pidetään bileitä, kun vanhemmat on poissa ja tarjoillaan itselle ja kavereille ties mitä juomasekoituksia - ihan eri fiilis olisi, jos sen lapsen pullossa olisi etiketti tallessa, mutta ei - drinkkiä ja asenteella.
Toinen on
Kaikkea on, rahatti riittää!
-Kirka