Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12316)
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt ärsytä mutta ihmetyttää Fairy mainoksen tuhlaus?
Tiedätkö sen tunteen kun joutuu tiskaamaan astiat uudelleen,
minä en sanoo naishenkilö.
lentääkö ne astiat roskiin käytön jälkeen,kun niitä
ei uudelleen tiskata?
Uudelleen heti kun niistä ei tullutkaan kertatiskauksella puhtaita oli kai message siinä.
Vierailija kirjoitti:
Trivako !!!!! Taas !!! Mitä ihmeen "lankkuaitaa" sil halvemmalla yöpyjällä on suussaan ????
Ärsyttavä välistävetohuijaus ! Hotelli joutuu maksamaan tuosta provikan. Kokeilin paria hotellia Tallinnassa eräällä toisella vastaavalla. Tuo hehkutti että viimeinen huone on menossa, varaa äkkiä. Maihin saapuessa menin tuonne kysymään onko tilaa ? Johon respa häh eihän tämä ole edes puolillaan ja kun kerroin tuosta varaus-sivusta niin antoi suoraan jonkin verran alennusta huoneesta. Toinen puolestaan sanoi että voit tulla tänne milloin vain, aina on tilaa.
Suoni katkeaa kohta päästä, ellei saa kanavaa vaihdettua heti, kun Ann Puu alkaa joikua nenäänsä Oikotie.
aivan hirveä muija ja ääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävin TV-mainos? Toinen on DNA:n mainos, jossa Suomen umin jälkikasvu hoilaa kurkku suorana omituisten otusten kerho,.
Tyttö on TOSI suloinen, tykkään kovasti häntä katsoa.
Tarkoitetaanko "omituisilla otuksilla" juuri noita hoilaajia? Jos, niin melko arveluttavaa.
Mua inhottaa sanoma: jos oot outo ja sua kiusataan niin "jaksamisiin"-uhrin on hyvä jaksaa niin ei kiusaajilta lopu huvi lyhyeen?
Uskaltamisiin. Uskalla olla oma itsesi ja ole rohkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävin TV-mainos? Toinen on DNA:n mainos, jossa Suomen umin jälkikasvu hoilaa kurkku suorana omituisten otusten kerho,.
Tyttö on TOSI suloinen, tykkään kovasti häntä katsoa.
Tarkoitetaanko "omituisilla otuksilla" juuri noita hoilaajia? Jos, niin melko arveluttavaa.
Mua inhottaa sanoma: jos oot outo ja sua kiusataan niin "jaksamisiin"-uhrin on hyvä jaksaa niin ei kiusaajilta lopu huvi lyhyeen?
Ei siinä mitään on tuollaista edes sanota.
Puuilon "en tuun" -mainos, en oo ikin tajunnu mitä hauskaa siin on ja tosi turruttavan kuulonen. Ei tee mieli puuiloon mennä
Vierailija kirjoitti:
Tää missä Mikko Alatalo laulaa, Leijona mulle, leijona sulle. Aaargh, veri lentää korvista.
Ihana retrojingle. :)
Vierailija kirjoitti:
Suoni katkeaa kohta päästä, ellei saa kanavaa vaihdettua heti, kun Ann Puu alkaa joikua nenäänsä Oikotie.
aivan hirveä muija ja ääni.
Tämä. Ai-van hir-ve-ä.
Vierailija kirjoitti:
Mc Donaldsin "paadap pap pap paa". Mä voisin kuristaa sen laulajan.
Oih, tää on hirveä. Pahin on se poppiniekku sillä viimeisellä sävelellä.
Lihavuus ei ole oma valinta ja tämän tuotteen JA vähäkalorisen dietin avulla voit laihtua jopa 5 kiloa kolmessa kuukaudessa.
Vähän päälle kilon kuukaudessa saa sillä pelkällä ruokavaliolla tippumaan, miksi pitäisi ostaa joku laihdutuslääke jos ei tuon enempää saa painoa pudotettua. Vaikuttaa huijaukselta.
Vierailija kirjoitti:
Hyi. Cittarin Arilla on pömmömaha ja miestissit. Paita päälle Ari, tuollainen on ärsyttävää
Samaan kiinnitin huomiota. Kehopositiivisuus on ihan ookoo mutta en silti halua nähdä määräänsä enempää tuntemattoman miehen pullavaa vitivalkoista ihoa olohuoneessani.
Vierailija kirjoitti:
Poika telonut kätensä pakettiin niin sisko kaunaisena murjottaa kun ei käsi poikki joudu poika töihin.
Kiva systeri? Tää kai sitä suurempaa empatiaa taas.
Ja kuka nuori nykyään ees leikkaa ruohoa, varsinkaan ei päältä ajettavalla leikkurilla?
Lisäksi on hassua kuvitella, että pojasta tuo saavutettu etu kuittaisi kaiken haitan, kuten vaikkapa uimisen mahdottomuuden. Teoreettista, hyvin teoreettista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää missä Mikko Alatalo laulaa, Leijona mulle, leijona sulle. Aaargh, veri lentää korvista.
Ihana retrojingle. :)
Vuodelta 1985.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kissa lentää ilmaan kun tummaihoinen nainen syö Magnum jäätelöä ? Ärsyttää kun ei tiedä miksi näin käy
Koska kuuluu rasahdus kun jäätelön suklaapinta rikkoutuu.
Vierailija kirjoitti:
Dr Oetker "pizza" mainos. Miten ne kehtaa koko ajan mainostaa tuota saksalaisten roiskeläppää? Ei mitään tekemistä pizzan kanssa.
Siks just. Tämän takia en osta Vitaeprota: hyvää tuotetta ei tarvitsisi mainostaa noin massiivisesti.
Karsea purukumimainos missä ylipainoinen, tummaihoinen naishenkilö (toivottavasti ei tullut kiellettyjä sanoja) makaa sohvalla ja otsassa on puhuva suuaukko johon nainen tunkee purkanpalan. Kamalaa, ei tee mieli purukumia tämän nähtyäni! Miksi muuten tummaihoiset naiset ovat yleensä aika "kookkaita" mainoksissa? Lumenen meikkimainoksissa on kyllä kasvokuvista päätellen hoikkia tummaihoisia naisia, eikö heitä riitä muihin mainoksiin? Vai eivätkö he lähde idioottimaisiin suu otsassa -älyttömyyksiin?
Kaikki mainokset, joissa on tummaihoinen mies ja vaalea nainen esittämässä pariskuntaa. Kaksi tummaihoista ei samalla lailla ärsytä, koska on tyypillisempi pari.
Hyvin tehdyssä mainoksessa ei sinällään ole mitään vikaa, muttasen taustalla oleva kaksinaismoraali tökkii. Suomessa vallitsee yhä kummallinen kieltolakikulttuuri. Aina ei tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.
Vuosikausien lobbaamisen jälkeen meidän kauppa on on viimein saanut luvan myydä mietoja viinejä ja se on nyt aloittanut niiden mainostamisen.
Mainoksessa kauppakassia purkava nainen ei kuitenkaan uskalla edes sanoa v-sanaa, vaan repliikki jää kesken: meiltä unohtui ostaa se valko... Viinin löydyttyä, sitä ei suinkaan juoda, vaan alkoholi kiehutetaan häveliäästi pois ruoanvalmistuksessa. Pelkän maun takiahan me sitä ostetaan.
Suomi on sarvikuonojen maa.
Belianin mainoslaulu on järkyttävä.
Suikkarin teeskentely pöyristyttää katin painottomaksi?