Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12372)
Lapsellinen ja irstas Sampo. Phyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen nämä missä ääliö mies söheltää ja sitten siihen tulee nainen näyttämään että eipäs vaan näin.
Kai kovastikin toimivat kohderyhmään nämä kun kerta tehdään niin paljon. Mistä tämä kertoo mielestänne?
Mitä jos näissä olisi reverse roolitus?
Ei ihan hirveästi naiset vastaa?
edelleenkään ei varsinaisesti huku vastauksiin?
Vierailija kirjoitti:
Hetki-mainos jossa nainen hyökkää hätiin ettei mies vain tule sanoneeksi mitään rehellistä.
2 tuttua teemaa: tyhmä mies ja valehtelun paremmuus
Varmasti naisille räätälöity mainos!
eikö herätä edes puolta ajatusta?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mainokset, johon on tungettu kaikki eriväriset ihmiset vaan jonkun ideologian takia. Voitte kutsua minua ihan miksi haluatte, mutta en tykkää.
"senkin järkevä"
Miettikää joskus, millaista arvomaailmaa mainokset peilaavat, vähän sillai syvemmälle katsomalla.
Vierailija kirjoitti:
Näis makuasioiden kans. Mun mielestä Sampo ihan täydellinen juontaja kotivideoille. Joku neutraali-steriili Roni taas....
Pierre Robert haisee melkein ruudun läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näis makuasioiden kans. Mun mielestä Sampo ihan täydellinen juontaja kotivideoille. Joku neutraali-steriili Roni taas....
Marjomaa oli siinä alexin ringissä? Kotivideot ei tartte juontajaa ollenkaan muuta kuin tyyliin ei näy naama telsussa. Jo kotivideoiden mainos joka saaatanan mainoskatkolla ärsyttää!
Vierailija kirjoitti:
Kaikki missä on joku ärsyttävä lapsellinen laulu renkutus. Yks pahimmista on se Ikean "ale on rea, rea on sommaren"... paskaa saaataana. Tuon mainoksen takia en ole ikinä käynnyt Ikeassa, enkä mene, vaikka ilmaseks sais sitä halpaa roinaa.
Ai että "rea on sommaren"? Meniköhän nyt hieman mönkään? Tyyppi tulee tänne kiroilemaan eikä edes tiedä, mitä vihaamassaan "renkutuksessa" sanotaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Sampo on oikein komea mies, tullut vaan charmikkaammaksi iän myötä, 49v.
On se kumma juttu että naiset jostain syystä tykkää vanhoista äijistä ja miehet sitten taas nuorista tytöistä. YÄK!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon S-Marketin konkurssia ja Taneli Mäkelän kuolemaa.
Sori. En toivo kenenkään muun kuolemaa kuin Vladimir Putinin. Hän on tasan ainoa. Monta hienoa ihmistä on poistunut ennenaikaisesti, voisi koska vaan vaihtaa tuohon vladsteriin.
Tämä on ilmiannettu. Todella törkeä toive.
DING DONG DONG DONG, DING DONG DING DONG!
Että rasauttaa ja tekisi mieli tunkea sukkapuikot korviin!
Jordan mainos jossa harjataan hampaita, etenkin se kakara jolla JÄÄTÄVÄN KOKOINEN SUU
S-kauppa taas yllättää! Kauhea pääsiäismainos jossa h-pupu sheikkaa pepaansa. Yööök.
Prisman ulkoiluasusteiset ihmiset joilla eläimen pää!
K-kaupan mainoksesta saa semmosen käsityksen, että ne naiset olisivat menossa keskenään naimisiin. Sukkahousut repee ja sitten kurvataan Kuplalla kaupan kautta.
Vierailija kirjoitti:
Prisman ulkoiluasusteiset ihmiset joilla eläimen pää!
En muista hetkeen tulleen tätä kyseistä mainosta. Viime aikoina tullut sitä, missä äijä soittelee jollekin, että mitä kaikkea sieltä pitää tuoda. Sitten jää fillari jyrän alle ja sen jälkeen tarvitaan uutta fillaria. Toisessa versiossa on käynyt sytytysnesteen kanssa haaveri. Oikeasti siinä kohtaa soiteltaisi ambulanssia paikalle ja grillaukset oli siinä.
ilmentää lopettajan tupakinhimoa-siksi.