Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12372)
Vierailija kirjoitti:
Mc Faija in da house
Mä en oo mikään Mickey Mouse
Mä pudottelen riimii
On kärryssä maitoo ja- piimii!
Hirveetä räppiä. I hate it!!
Olen puhunut. Älkää käyttäkö tyhmiä isiä mainoksiin !!
oisko kuitenkin näyttelijä esittämässä sitä tyhmää isää?
Vierailija kirjoitti:
Mc Faija in da house
Mä pudottelen riimii
ei voi räpätä hyvin koska naiset tarvitsevat sen voitontunteen- vaikka valheellisenkin- jonka saa kun mies esitetään tyhmänä.
Piere Robert! kehottaa mainos(?) ja lähizoomattu pylly näyttää avuliaasti että tuolta käsin se lähtee?
Ja taas se synnyttäjä kirkuu ja tahtoo tummapaahtoista kahvia.
"Piere tuntuu mukavalta" No kyllähän se piereminen tuntuu mukavalta toki, ehkä noissa Pierre Robertin pöksyissä varsinkin
Hotelli trivako ja liian isot hampaat.
Vierailija kirjoitti:
Danske Bankin fygge.Lisää fygge, lässyn fygge. mitä helvettiä se fygge ees tarkottaa.
Joskus Danske Bankin mainoksessa mainittiin lainaetu Akavan jäsenille; ehkä mainoksen ymmärtäminen vaatii korkeakoulututkinnon.
Tällä hetkellä nuo telsussa rullaavat (mäntit) vaalimainokset, ja varsinkin se kokkareitten korni ja äärinolo lastensatua muistuttava vaaliripuli, jonka lopussa pönöttää vielä se rot... siis, Orpo 😠 (äijä näyttää siltä kuin olisi tullut sille kuraskeidat housuun). Kuvastaa samalla oikein hyvin sitä, millaisina kokkarit (potentiaaliset)äänestäjänsä näkee (siis, nähtävästi yksinkertaisina reppanoina joille täytyy puhua kuin primitiivisille ja yksinkertaisille pennuille jotka vaan ei muute tajua mitään).
Vierailija kirjoitti:
Täähyvältänäyttäääääää
Sätiiedätsenitsekkinn
Tosihycältänäyrtäääääääää
RAAH RAIVOSTUN !!!
Mun mielestä parhaita tunnareita!! KIITOS Martti Servo!
Se vatun edistyksellinen ak*ka joka tietää että pastan kuuluu olla: "Al denttte"... ällö.
Nyt hophop sinä joka aina tykkäät näistä kalkkunoista... onko jo tärpännyt pahimpaan tarpeeseen...?
Se hemmetin auto tai mikä mainos, missä nainen kertoo korjaamon työntekijälle että hänen autostaan kuuluu joku tik tik tik tik tik ärsyttävällä äänellä. Tiedättekö? Onko mainoksen tarkoitus mainostaa sitä miten tyhmiä kuskeja naiset ovat vai mitä? Anyway, tosi ärsyttävä. Sitten se S-kaupan? verkkokaupan mainos, jossa nainen huijaa miestänsä, että on käynyt kaupassa. Siis se kulta, veisitkö koiran ulos kun käyn kaupassa. Ja myhäilee päälle. Nämä nyt tulee ainakin heti mieleen ensimmäisinä.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas se synnyttäjä kirkuu ja tahtoo tummapaahtoista kahvia.
Kofeiininarkkari.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on tämä ketju! Saan purkaa raivoni ja inhoni typeriä maskun huonekalumainoksia kohtaan. Aina kun kyseinen mainos tulee, alan lallattaa ääneen jotain, etten vain kuule sitä typerää keskustelua, jossa puhutaan ärsyttävällä äänellä muka muusta kuin siitä huonekalusta. "Vitsin" ehkä juuri ja juuri kestää kuulla yhden kerran, mutta uusintoja en kaipaa. Joku on mielestään saanut loistavan idean "maskuvaikeuksista" ja sitä sitten toistetaan ajasta ikuisuuteen. Keksikää jo jotain uutta.
Älä nyt viitti. Paras mainos. Se mainoksen muikkeli on kuuminta hottia! Tou-u-udellakin 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on tämä ketju! Saan purkaa raivoni ja inhoni typeriä maskun huonekalumainoksia kohtaan. Aina kun kyseinen mainos tulee, alan lallattaa ääneen jotain, etten vain kuule sitä typerää keskustelua, jossa puhutaan ärsyttävällä äänellä muka muusta kuin siitä huonekalusta. "Vitsin" ehkä juuri ja juuri kestää kuulla yhden kerran, mutta uusintoja en kaipaa. Joku on mielestään saanut loistavan idean "maskuvaikeuksista" ja sitä sitten toistetaan ajasta ikuisuuteen. Keksikää jo jotain uutta.
Älä nyt viitti. Paras mainos. Se mainoksen muikkeli on kuuminta hottia! Tou-u-udellakin 🥰
höpö höpö
Vierailija
Et ole onneton vieläkään saanut. Jatka kuolaamista.
Hesburgerin ja tähän väliin tulee -mainokset. En pysty kuuntelemaan yhtään enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
Et ole onneton vieläkään saanut. Jatka kuolaamista.
Ooon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
DNA:n Pouta. Siis niin väsynyt ja muka hauska
Tässä kiteytyy suomen latteus. Hyvä ja asiallinen säämies kerran menettää pokerinaamansa niin seuraavat tuhannen vuotta siihen pariin sekuntiin tartutaan.
Kai se oli kauhea sensaatio kun naurahti vähän(?)
No mitä siinä nyt on, ihan leikkimielinen juttu hyvässä hengessä eikä Pouta itsekään ole siitä loukkaantunut niin miksi sinun pitäisi?
eikun se kuinka pitää repiä tikusta asiaa kun ei oikeasti tapahdu mitään missään.joku hissipieru=vuosisadan sensaatio.
No se on se imitaattori joka tekee kaikenlaisia hahmoja ja joku on keksinyt sitten että tartuta
Molempia. Ja tajuan kyllä että imitaattori jne.
Mc Faija in da house
Mä pudottelen riimii