Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12445)
S -marketin mainokset . Aina sitä mitä teillä syödään. Tai muija juoksee ympäriinsä vauhkona ja huutaa muhkua 🤑
Tiedä onko mainos mutta yllättävä "ylläripylläri" oli kun menin lukemaan terveystalon tietosivua astmasta. Tuon höröhampaan nähtyäni ei kiinnosta koko lafka eikä mikään muukaan niiden tuottama sisältö. Oliko aivan pakko?
https://www.terveystalo.com/fi/tietopaketit/astma
Terveystalo, terveydenhoitoa tulevaisuuden "suomalaisille" indeed..
S-market ja se SAMA iän ikuinen pappa niissä mainoksissa.
En enää vuosiin ole voinut käydä s-marketissa sen takia.
Onkohan tuo miesnäyttelijä haettu jostain hullujenhuoneelta? On kyllä typerin mainos mitä olen nähnyt
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tuo miesnäyttelijä haettu jostain hullujenhuoneelta? On kyllä typerin mainos mitä olen nähnyt
Ja ainakin näiden akkari mainosten alkuaikoina ne mainsoten pennut olivat aasialaisia, lukemassa suomalaista akkaria. Tiedä mitä niillä sitten yritettiin vihjailla..
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo silmälasipäinen tyttö on sekä Sanoman että DNA:n mainoksissa? Ei ole ihme, jos tytöllä menee homma tukkaan jossakin vaiheessa. Joissakin mainoksissa on tytöillä vielä silmälasien lisäksi baskeri tai lippis. Onpa uskottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo silmälasipäinen tyttö on sekä Sanoman että DNA:n mainoksissa? Ei ole ihme, jos tytöllä menee homma tukkaan jossakin vaiheessa. Joissakin mainoksissa on tytöillä vielä silmälasien lisäksi baskeri tai lippis. Onpa uskottavaa.
Se on myös yhdessä k-supermarketin mainoksessa. Essu päällä ja patakintaat käsissä.
Elokapina kasvoi parinkymmenen innokkaan kapinoitsijan ryhmästä kansalliseksi, yli kymmenessä kaupungissa toimivaksi liikkeeksi, jonka nimissä on toiminut yhteensä tuhansia kapinallisia ympäri Suomen. Tavoitteenamme on luoda massaliike, joka pystyy toiminnallaan häiritsemään tavallista arkea niin että ilmasto- ja ympäristökriisi ei jää keneltäkään huomaamatta. Rikomme tarvittaessa joitakin lakeja siksi, että välttäisimme pahimpien skenaarioiden toteutumisen.
Vierailija kirjoitti:
Edelleen nämä missä ääliö mies söheltää ja sitten siihen tulee nainen näyttämään että eipäs vaan näin.
Kai kovastikin toimivat kohderyhmään nämä kun kerta tehdään niin paljon. Mistä tämä kertoo mielestänne?
Mitä jos näissä olisi reverse roolitus?
Ei ihan hirveästi naiset vastaa?
Vierailija kirjoitti:
Tiedä onko mainos mutta yllättävä "ylläripylläri" oli kun menin lukemaan terveystalon tietosivua astmasta. Tuon höröhampaan nähtyäni ei kiinnosta koko lafka eikä mikään muukaan niiden tuottama sisältö. Oliko aivan pakko?
https://www.terveystalo.com/fi/tietopaketit/astma
Terveystalo, terveydenhoitoa tulevaisuuden "suomalaisille" indeed..
Aivan kauhea ja vielä ne torahampaat. Oikeassa let.
Vierailija kirjoitti:
Elokapina kasvoi parinkymmenen innokkaan kapinoitsijan ryhmästä kansalliseksi, yli kymmenessä kaupungissa toimivaksi liikkeeksi, jonka nimissä on toiminut yhteensä tuhansia kapinallisia ympäri Suomen. Tavoitteenamme on luoda massaliike, joka pystyy toiminnallaan häiritsemään tavallista arkea niin että ilmasto- ja ympäristökriisi ei jää keneltäkään huomaamatta. Rikomme tarvittaessa joitakin lakeja siksi, että välttäisimme pahimpien skenaarioiden toteutumisen.
👍 Toivotan menestystä.
Teholihatuotannon on loputtava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ainakin näiden akkari mainosten alkuaikoina ne mainsoten pennut olivat aasialaisia, lukemassa suomalaista akkaria. Tiedä mitä niillä sitten yritettiin vihjailla..
Musta toi mies on pelottava. Mitä pikkulapsetkin siitä ajattelee. Inhottava mainos.
Vierailija kirjoitti:
Taneli Mäkelä S-ketjun mainoksissa naukumassa; mittä teidän....pöytään kuuluu, tämä ei ole palkinto rikotusta ikkunasta jne.
Armahtakaa ja päästäkää Taneli esim. eläkkeelle
Onkohan joku jo yrittänyt pudottaa Tanelin ikkunasta tyyliin russia, kun rikki, koska hermot menee sen sönkötyksiin.
Uusi inhokki: Pierre Robert-alkkarimainos. Itse mainoksessa ei sinänsä mitään vikaa, ihan asiallinen mainos. Mutta miksi ihmeessä sitä brändiä ei voi lausua oikein, vaan se sanoo jotain, että 'pierre tuntuu hyvältä' joka tietenkin kuulostaa että pieru tuntuu hyvältä 🙄 onko kyseessä muka-hauska läppä vai pidetäänkö meitä oikeasti niin juntteina, että ei sen väliä, miten sen lausuu😒 niin tai näin, korvat vuotaa verta ja otsasuoni on vaarassa räjähtää 🤯
Hetki-mainos jossa nainen hyökkää hätiin ettei mies vain tule sanoneeksi mitään rehellistä.
2 tuttua teemaa: tyhmä mies ja valehtelun paremmuus
Varmasti naisille räätälöity mainos!
Netissä belianin mainokset. Aivan hirveä mainosjollotus, aina pakko ottaa äänet pois laitteesta kuin laitteesta tai skipata se mainos niin nopeasti kuin mahdollista, ettei se mieslaulaja pääse vonkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Atria ja Saarioinen
Miksi mainoksissa olevat ihmiset eivät osaa käyttää haarukkaa, vaan se on kädessä kuin kehityvammaisella?
Ehkä se, että "häjy" ei voi syödä käyttäen puoliruotsalaista pikkurilli pystyssä- otetta.
Joukkomurhaajien kanonisointi tökkii mulla paljon enemmän.
Kaikki nykymainokset ovat mielikuvituksettomia ja tympeitä, lisäksi samoja mainoksia näytetään kymmeniä kertoja illassa ja viikkojen ajan. Kekkosen aikaan oli mainoksetkin parempia.
Pentu sanoo ihan selvään uskovaisiin 🤭👍👍👍
Tämä maailma kun on menossa koko ajan älyttömämpään suuntaan, niin luulen, että tuo Reissumies-nimi on kohta pakko vaihtaa. Joku alkaa huutaa sormi pystyssä, että nimessä on syrjivä sana MIES. Ja sitten kauppaan ilmestyykin "Reissaria" tai "Reissaajaa" ja paketin kuvat vaihtuu..