Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12445)
Vierailija kirjoitti:
Järvikylän salaatti mainos jossa juntti isä ihmettelee jääkaapilla Pertsa salaattipussia, ihan kun ensimmäistä kertaa söisi salaattia, suomalaisia juntti meininkiä parhaimmillaan !
HSL mainokset joissa lopuissa honottava nuoren miehen ääni sanoo, hsl kaikki on mahollist !
"Tyhmä mies"-mainoksista ilmeisesti tykätään. Uskallatko kysyä miksi?
Vierailija kirjoitti:
DNA:n Pouta. Siis niin väsynyt ja muka hauska
Tässä kiteytyy suomen latteus. Hyvä ja asiallinen säämies kerran menettää pokerinaamansa niin seuraavat tuhannen vuotta siihen pariin sekuntiin tartutaan.
Kai se oli kauhea sensaatio kun naurahti vähän(?)
Vierailija kirjoitti:
Mäkkärin mainokset, joissa nuorten mokaaminen ei haittaa mitään
Varsinkin se, että niillä toisilla on muka aikaa/halua tulla siihen auttamaan- aika epärealistista.
Hei jos haluut kuunnella lausetta tuli kakat housuun ni mene käymää palvelutaloissa 🙈
Lounean mainos, jossa lainabiisi Jussin talo.
Baana-mainokset ovat kauheita, mutta voiko tässä kysyä, tietäisikö joku, kuka se nainen niissä on? Hän on mainio!
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Vagisan-eukkoja ei ole viime aikoina näkynyt! Niin kiusallista katsoa ja kuulla heidän alapääongelmiaan.
Jospa se tumma muijakin saa nyt s*ksiä ilman että on alapää ruvella. :D Se on varmaan sitä harrastamassa ja seuraavaksi tulee mainostamaan jotain tippurilääkettä.
Vierailija kirjoitti:
Pullava ja koppavat ystävät.
Olispa Teliaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kaupan kautta, kaupan kautta ostoskorin edullisen mä saan!"
"Pari päivää tällee höö höö, ja vähä haihdutellaan ja voilà, suolaa!"Miksi ruokaa pitää oikeastaan edes mainostaa, eivätkö tuossa duopolissa saa asiakkaansa joka tapauksessa?
Tämä kaupan kautta -biisi on Yellow River, ihmettelen miten näitä musiikkikappaleita saa käyttää. Kuten joulunajan plop plop plop.
S-kaupan vuosia jatkunut Kaikkea on ja rahani riittää-lällätys on vielä pahempi ja myös retrobiisi.
Paitsi että nykyään kappale katkeaa jo ennen kohtaa "rahani riitää". Otettiin pois, kun ruoan hinta alkoi nousta pari vuotta sitten.
Pullavan mainos on tällä hetkellä yksi parhaimmista!
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on myös hauskoja mainoksia. Esimerkiksi missä jätkät istuvat veneessä tai huvipuistossa ja lokit syövät jätskit. Mainoksessa on se salatut elämät näyttelijät. Yks jäystää kaarnaa ja kaveri pelastaa ja tuo jäätelöä. Tuota mainosta voi vielä katsoa. MUHKU niin vaihdan kanavaa tai ällöttävät hese mainokset.
Salen mainokset ne vasta paskaa onkin. Kuten se kimittävä lässyttäjä ja tunnuskin 8n kuin 80-luvulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on myös hauskoja mainoksia. Esimerkiksi missä jätkät istuvat veneessä tai huvipuistossa ja lokit syövät jätskit. Mainoksessa on se salatut elämät näyttelijät. Yks jäystää kaarnaa ja kaveri pelastaa ja tuo jäätelöä. Tuota mainosta voi vielä katsoa. MUHKU niin vaihdan kanavaa tai ällöttävät hese mainokset.
Salen mainokset ne vasta paskaa onkin. Kuten se kimittävä lässyttäjä ja tunnuskin 8n kuin 80-luvulta.
Jos on optimisti, täytyy kimittää?
Löma löma löma... lomarengas!
Polestar-automainos: "I've never seen anything move like it. Did it come from the stars?"
Ääni on teinitytön. Miksi ihmeessä? Ei ole ostaja-kohderyhmää ainakaan. Oleletun ostaja-isukin tytär, mainoksessa vedottaisiin isän tarpeeseen saada tyttären ihailua? Vai...?
NA:n 20 sekunnin mainos jossa mies tekee jotain ja kun sanotaan et halpoi puhelimii ei enää tarvi etsiä näin ja noin ja kun se huutaa "AI EI VAI?!" Ja lopussa "tÄÄhÄN ON kOTKA!!". Herjee miten ärsyttävä. Yritän välttää mahollisimman paljon.
Lisäksi OikoTIÄN anna puu laulu mainos. Enemmän se kuinka se laulaa, ei mitään laulajaa vastaan itse.
Vierailija kirjoitti:
DNA:n 20 sekunnin mainos jossa mies tekee jotain ja kun sanotaan et halpoi puhelimii ei enää tarvi etsiä näin ja noin ja kun se huutaa "AI EI VAI?!" Ja lopussa "tÄÄhÄN ON kOTKA!!". Herjee miten ärsyttävä. Yritän välttää mahollisimman paljon.
Lisäksi OikoTIÄN anna puu laulu mainos. Enemmän se kuinka se laulaa, ei mitään laulajaa vastaan itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
DNA:n 20 sekunnin mainos jossa mies tekee jotain ja kun sanotaan et halpoi puhelimii ei enää tarvi etsiä näin ja noin ja kun se huutaa "AI EI VAI?!" Ja lopussa "tÄÄhÄN ON kOTKA!!". Herjee miten ärsyttävä. Yritän välttää mahollisimman paljon.
Vierailija kirjoitti:
Fazer jäätelömainos-"Hyvän tavoittelijat tietää"...
Onko tuon mainoksen tekijöiden tarkoitus, että suomalaiset alkavat inhoamaan mustia ihmisiä?
Musta nuori mies tulee ja tönii mitään sanomatta ja vie altaasta kaikki samaa merkkiä olevat jäätelöt.
Jos tässä olisi valkoinen tönimässä kahta mustaa niin syntyisi hirveä haloo.
Meille ei tule mitään Fazeria tuon mainoksen vuoksi, vaihdoimme Puikulankin Reissumieheen ja Porokylän oikeaan ruisleipään, joka olikin löytö.
Tää Vinted, kuka ostaa jonkun käytetyn farkkupaidan tai käytetyn lätsän...en minä ainakaan..