Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12386)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidlin mainoksen lyhennetty versio, jonka keskiössä homomies, on huonompi kuin saman mainoksen täyspitkä alkuperäisversio. Miksei lyhennetyssä versiossa voi olla nuori nainen, vaan siinä on se homo? Kertoo hyvin ajastamme. Just oli pridetapahtuma ja kaikkee.
Joku ei vaan pääse yli homokammostaan tai tummien inhosta. Tsemppiä elämään!
Mulla ei kammoa, mutta sangen suuresti ihmetyttää tää aika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidlin mainoksen lyhennetty versio, jonka keskiössä homomies, on huonompi kuin saman mainoksen täyspitkä alkuperäisversio. Miksei lyhennetyssä versiossa voi olla nuori nainen, vaan siinä on se homo? Kertoo hyvin ajastamme. Just oli pridetapahtuma ja kaikkee.
Joku ei vaan pääse yli homokammostaan tai tummien inhosta. Tsemppiä elämään!
Mulla ei kammoa, mutta sangen suuresti ihmetyttää tää aika.
Samaa ihmettelen. Kummallista aivopesua. Luulen että mainosalalla on erikoista ja vähän vinksahtanutta porukkaa töissä. Halutaan vaikuttaa ihmismieleen.
Kaikki mainokset, jossa se Veitola.
Sitä ei vaan pysty katsomaan/kuuntelemaan.
DNA omituisten otusten kerho.
Vierailija kirjoitti:
Telian älämölö. Ei mitään järkeä.
Telia laatii alea, laitteet aatelia.
Aattele, ei lattea ale, Aiai.
Etit laitetta? Ale Telialla.
Liilaa alea, liitelee laitteita.
Taitaa tiltaltti lallatella, iltateet laitella.
Telia taitaa alet, lataa alelaitteet.
Telia laiteale. Tallaa Telialle tai tilaa!
Kaikki missä on Taneli Mäkelä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ne mainokset niin ärsyttää, niin miksi te katsotte niitä. Minä ainakin otan kaikki ohjelmat digiboksiin tallennukseen, ja katson ne sieltä, ei mene hermot typeriin mainoksiin ja aikaa säästyy. Pisimmät mainoskatkot on ollut jopa tasan 10 minuuttia. Siitä aina näkee mainoksien pituuden kun kaukossa näppäin 3 harppaa ohjelmaa eteenpäin 15 sek, näppäin 6 minuutin ja 9 viisi minuuttia. Vastaavasti näppäimet 1, 3, ja 7 peruuttavat. Joskus on mennyt mainokset täydellisesti ohi kahdella näppäin ysin painalluksella.
No minä ainakaan en halua kotiini mitään tikipokseja. Eli silloin kun katson TV:a niin nykyään kauko kädessä ja sormi valmiina mute-näppäimellä.
Joo, voihan sitä telkkaria katsoa 70-luvun tyyliin suoraan ilman mitään tallennuslaitteita. Mutta kyllä siitä digiboksista niin suuri hyöty on, että kyllä minäkin sellaista käytän. Ei kiusaa mainokset, ei haittaa vaikka tulisi hyvää ohjelmaa samaan aikaan useilta kanavilta, ei haittaa vaikka olisi menoa suosikkiohjelman aikana.
Kun katsoo alkuperäisen viestin ja siihen kirjoitetun kommentin saamia ylä/alapeukkuja, niin ihmetyttää tämä koko ketju. Se kommentti jossa kerrotaan miten mainokset haittaa mahdollisimman vähän, saa paljon alapeukkuja, kommentti missä tuomitaan mainosten estäminen, saa yksinomaan yläpeukkuja. Näyttää siltä että ihmisillä täällä on mainoksiin jonkinlainen viha/rakkaussuhde. Niitä muka vihataan, kun on kirjoitettu yli 400 sivua kommenttejä miten ne on inhottavia. Samalla kuitenkin tuomitaan jyrkästi, jos joku kertoo miten kärsii niistä mahdollisimman vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuakin ärsyttää dna:n omituisten otusten kerho -mainos. Ei siksi, että se olisi huono, ekalla kerralla nähtynä se oli ihan kiva mainos. Mutta: se pyörii koko ajan, joka ohjelman jokaisella mainoskatkolla! Kamalaa kidutusta!
Sama, menee jopa s marketin mainoksien ohi. Miten tuo rällätys liittyy edes dna puhelinkauppaan?
Vierailija kirjoitti:
Uusin DNA ja Telia! Mieluummin katselisin vanhoja mainoksia, kuten Mustanpörssin, Biolanin, Panu-maalin, eri suklaamainokset...jne. Ennen osattiin.
Ja viälä kun olisi niitä tuotteita ostettavissa, joita ennen mainostettiin.
Hyvä kysymys just nyt. se telian, laittaa aatelia... renkutus saa hermot kireälle.
Kaikki SOK:n mainokset, joissa on TANELI Mäkelä sönköttämässä:" Tämä ei ole..."
Dna.
"Omituisten otusten kerho. Omituisten otusten kerho.
OMITUISTEN OTUSTEN KERHO!"
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys just nyt. se telian, laittaa aatelia... renkutus saa hermot kireälle.
Varsinkin kun ne sanat on tietokone tehnyt telia-sanasta, ei kukaan ihminen omilla aivoillaan. Vitsi menettää nokkeluutensa jotenkin, varsinkin kun sen on kolmeen kertaan kuullut.
Uusi ilmiö mainoksissa: painollisia haasteita omaava afrikkalaistaustainen nainen (tuliko korrektisti?). Siinä lyödään kaksi kärpästä yhdella iskulla: kehopositiivisuus ja rotujen tasa-arvo. :) Jos se nainen olisi sokea, tulisi vielä lisäarvoa, ja lesbo tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei ärsytä enää Haribon mainos.
Se voisi jotenkin toimia, jos se ei olisi dubattu. Nyt ukkojen suunliikkeet lasten lausumiin suomenkielisiin repliikkeihin ei täsmää lainkaan, joten jutusta tulee ihan surkea.
Vierailija kirjoitti:
Tanskalaiset kalsarimainokset ällötää
Tuo vieraan ihmisen sukuelimet liian lähelle syömääni voileipää tv:n ääressä.
Jyväbroilerin tms. radiomainos käy hermoille: "on nimittäin todella todella hyvää..." "jaa sitä hyvää..." Aaargghhh!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Puukotan itteäni jos se uus dna mainos ei lopeta. Omituisten otusten kerho
Tästä ei tiedä pitäisikö ylä- vai alapeukuttaa 😂
LIDL