Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kavereiden ilkeys

Vierailija
17.04.2021 |

Omaan muutaman kaverin jotka ovat välillä todella epäasiallisia minua kohtaan. Piikittelyä, silmien pyörittelyä ja muutenkin tökeröä käyttäytymistä. Mietin vain, että mistä tämä johtuu ja miksi he haluavat minulle pahaa kun olen ollut vain hyvä kaveri. Olen empaattinen ja aina valmis auttamaan muita, enkä halua sen takia hyväksyä epäoikeudenmukaista kohtelua.
Havahduin tähän vasta kun muutama muu ystäväni sanoi minulle tästä, että on huomannut käytöksen ja se on minulle todella epäreilua. Mistä tämä ärsyyntyminen kumpuaa? En haluaisi laittaa välejä poikki kun on niin paljon yhteisiä ystäviä, miten tässä tilanteessa pitäisi toimia?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et pelaa samaa peliä? Paskaan kommenttiin vastaat samalla mitalla ja kas, seuraavaa ei kuulu ihan heti. Jos kuuluu, niin siitä päästäänkin riitaan eli asioiden käsittelyyn.

Miksi pitäisi pelata mitään pelejä? Miksi ap ei voisi olla vain mukavien kanssa? Siis niiden ystävien, ei niiden kavereiden? Jos ystävät haluavat olla kavereiden kanssa ja eivät lähde ap:n matkaan, niin se on valitettavasti sitten voi voi vaan.

Sehän on jo peli. Yhtä kiusataan. Vaikenemalla antaa kuvan, että se on hyväksyttävää. Hiljaista hyväksyntää.

Jaaha, ap voi lopettaa pelaamisen koska vain, mutta ei, hän pahoittaa mielensä mielummin kuin on niiden kanssa, jotka pitävät hänestä. Seuransa voi valita, porukassa ei ole pakko olla.

Tämä kuulostaa nyt teinitypyköiden jutulta.

Vierailija
22/43 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan muutaman kaverin jotka

Mikset kirjoita:

Minulla on muutama kaveri, jotka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät kunnioita.

Välit poikki vaan, mitä sitä huonoa suhdetta ylläpitämään. Hetken se kirpaisee, toivut kyllä.

Kannattaa hivuttautua erilleen vähitellen. Koska kun tällaiselle sanot että olen tässä miettinyt käytöstäsi minua kohtaan enkä siedä kuinka huonosti puhut minulle joten en halua olla enää kaverisi niin koska ei kunnioita sinua joten raivostuu ja mitätöi sinut h*ulluksi ja vainoharhaiseksi. Ja usuttaa kaikki yhteiset tuttunne sinua vastaan. Nim. Kokemusta on.

Niinhän se on, välit poikki ja kaikki ovat tyytyväisiä.

Jos siellä porukassa on joku parempi ystävä, niin hän varmasti löytää ap:n, mutta jos siellä ei kukaan halua hänen seuraansa enää, niin sitten heistä ei tarvitse enää huolehtia ja voi etsiä uusia parempia ystäviä.

En minä ainakaan jäisi tuleen makaamaan sen takia, että on kiva, kun tuli polttaa ja satuttaa, vaan lähtisin kauemmaksi, nuolisin haavani ja menisin toiseen suuntaan entistä ehompana.

Vierailija
24/43 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omaan muutaman kaverin jotka

Mikset kirjoita:

Minulla on muutama kaveri, jotka

Ap halusi kirjoittaa näin, jotta omistussuhde käy selväksi. Hän omistaa kaverinsa.

Vierailija
25/43 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi kaveri, joka oli tarkoituksella ilkeä minua kohtaan yhteisellä lomareissullamme. En ole sen jälkeen ollut yhteydessä.

Vaikka teillä on yhteisiä kavereita, älä ala ilkeilijöiden kynnysmatoksi. Välttele parhaasi mukaan, mutta jos et pysty siihen ja heiltä tulee ilkeilyä, vastaa heti takaisin sillä tavalla, ettei jää epäselväksi, ettei se ole ok (joko suora puhe tai törkein mahdollinen v ittuilu takaisin).

M30

Vierailija
26/43 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on yksi kaveri, joka oli tarkoituksella ilkeä minua kohtaan yhteisellä lomareissullamme. En ole sen jälkeen ollut yhteydessä.

Vaikka teillä on yhteisiä kavereita, älä ala ilkeilijöiden kynnysmatoksi. Välttele parhaasi mukaan, mutta jos et pysty siihen ja heiltä tulee ilkeilyä, vastaa heti takaisin sillä tavalla, ettei jää epäselväksi, ettei se ole ok (joko suora puhe tai törkein mahdollinen v ittuilu takaisin).

M30

En ymmärrä miksi pitää lähteä mihinkään tai yleensäkään tehdä mitään ilkeän ihmisen kanssa. Kyllähän sen toisen ihmisen luonteen huomaa ja jokainen voi valita seuransa vapaa-aikanaan.

Vierailija
27/43 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et pelaa samaa peliä? Paskaan kommenttiin vastaat samalla mitalla ja kas, seuraavaa ei kuulu ihan heti. Jos kuuluu, niin siitä päästäänkin riitaan eli asioiden käsittelyyn.

Miksi pitäisi pelata mitään pelejä? Miksi ap ei voisi olla vain mukavien kanssa? Siis niiden ystävien, ei niiden kavereiden? Jos ystävät haluavat olla kavereiden kanssa ja eivät lähde ap:n matkaan, niin se on valitettavasti sitten voi voi vaan.

Sehän on jo peli. Yhtä kiusataan. Vaikenemalla antaa kuvan, että se on hyväksyttävää. Hiljaista hyväksyntää.

Jaaha, ap voi lopettaa pelaamisen koska vain, mutta ei, hän pahoittaa mielensä mielummin kuin on niiden kanssa, jotka pitävät hänestä. Seuransa voi valita, porukassa ei ole pakko olla.

Kiitos kun kommentoitte.. mutta miten uskomattomalta se on uskoa niin kyllä kyseessä on kaksi 23 vuotiasta aikuista naista! Ne kyllä pyytää mut silti mukaan juttuihin ja näkemään mutta käytös on tuommoista. Outoa sinänsä kun miksi pyytäis näkemään jos ei halua oikeasti hengailla?

Vierailija
28/43 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se lopu, jos et vittuile takaisin tai pysy poissa heidän seurastaan

Vierailija
29/43 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lammaslauma hyökkää kun joku antaa luvan ja osoittaa uhrin.

Vierailija
30/43 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kun kommentoitte.. mutta miten uskomattomalta se on uskoa niin kyllä kyseessä on kaksi 23 vuotiasta aikuista naista! Ne kyllä pyytää mut silti mukaan juttuihin ja näkemään mutta käytös on tuommoista. Outoa sinänsä kun miksi pyytäis näkemään jos ei halua oikeasti hengailla?

Sitä isommalla syyllä sinun pitäisi pystyä etsimään fiksumpaa seuraa. O

Jos kerran olette aikuisia, niin aikuisen ihmisen pitäisi kyetä lähtemään ahdistavasta seurasta ja muodostamaan ympärilleen ystävällisen ilmapiirin. Valitettavasti nyt se olet sinä, jonka pitää tämä repäisy tehdä, muut eivät sitä sinun puolestasi tee. Muilla ei ole ongelmaa.

Vierailija
31/43 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lammaslauma hyökkää kun joku antaa luvan ja osoittaa uhrin.

Tavallaan, mutta ap:n ei kannata olla se pienin lammas, jota tönitään, vaan koska hän on tiedostanut ongelman, niin hän kasvaa ja lähtee erilleen kohti parempaa. Jos hän jää lauman hylkiöksi, niin siitä ei ole pian pois pääsyä, vaan hänet tallataan jalkoihin täysin.

Toisessa laumassa hän voisi olla muiden veroinen, saada hyvää kohtelua siinä missä muutkin ja olla arvostettu lammas, jonka kanssa on helppo olla. Nyt ap voi valita lähteekö hän nykyisen laumansa edessä teurastettavaksi vai ihanille kesälaitumille.

Vierailija
32/43 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

23-vuotias ei ole mielestäni vielä aikuinen, mutta niin kuin monesti on todettu, ettei kiusaaminen ja huono käytös ole kytköksissä ikään.Ilkeä lapsi on ilkeä vanhanakin. Yleensä ovat niin kovapäisiä, ettei edes rankat elämänkokemukset saa heitä opetettua nöyrtymään.

Vierailija
33/43 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kiusaajan kanssa lyhyt keskustelu : Sanot että tietynlaisen käytöksen sinua kohtaan on loputtava (yksilöi se tarkasti jotta hän tajuaa mistä on kyse, esim silmien pyörittely).

Sanot että jos ei lopu, alat vältellä hänen seuraa.

Viikon päästä voit tehdä päätöksen.

Vierailija
34/43 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kovin lapsellisia. Seuraapa heidän kommunikointiaan muiden kamujen kanssa, niin huomaat ehkä epävarmuuden ja tyrkkyilyn ja esittämisen, selvät mokatkin. Ehkä ovat mustiksia myös jonkun huomiota Jos jonkun pitää olla se joukkoon kuulumaton, niin olkoon hän joku muu. Hiekkalaatikkoseuraa, lika barn leka bäst.

Vierailija
35/43 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

23-vuotias ei ole mielestäni vielä aikuinen, mutta niin kuin monesti on todettu, ettei kiusaaminen ja huono käytös ole kytköksissä ikään.Ilkeä lapsi on ilkeä vanhanakin. Yleensä ovat niin kovapäisiä, ettei edes rankat elämänkokemukset saa heitä opetettua nöyrtymään.

Kyllä 23 vuotiailla pitäisi olla jotain liikettä korvien välissä.. ja kertoo ehkä ihmisestä itsestään enemmän kuin mistä puhutaan jos mietit jotain ilkeilyä ja epäasiallista käytöstä. Varsinkin kavereiden kesken.

Vierailija
36/43 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä 23 vuotiailla pitäisi olla jotain liikettä korvien välissä.. ja kertoo ehkä ihmisestä itsestään enemmän kuin mistä puhutaan jos mietit jotain ilkeilyä ja epäasiallista käytöstä. Varsinkin kavereiden kesken.

Ja loppupeleissä kiusaaminen tai muu huono käytös kielii mielestäni siitä että on paha olla ja se puretaan muuhun. Kun jos miettii omaa käytöstä tai nuorempana kun oli huono jakso elämässä niin kyllä sitä käyttäytykin ihan huomaamattaan huonosti. Ja kun kaikki meni putkeen ja elämä hymyili niin hymyilin minäkin eikä katkeran ilkeitä ajatuksia käynytkään mielessä joita olisi laukonut muille.

Vierailija
37/43 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät kunnioita.

Välit poikki vaan, mitä sitä huonoa suhdetta ylläpitämään. Hetken se kirpaisee, toivut kyllä.

Kannattaa hivuttautua erilleen vähitellen. Koska kun tällaiselle sanot että olen tässä miettinyt käytöstäsi minua kohtaan enkä siedä kuinka huonosti puhut minulle joten en halua olla enää kaverisi niin koska ei kunnioita sinua joten raivostuu ja mitätöi sinut h*ulluksi ja vainoharhaiseksi. Ja usuttaa kaikki yhteiset tuttunne sinua vastaan. Nim. Kokemusta on.

Ei savua ilman tulta. Mitäs jos ap on oikeasti todella ärsyttävä? Jos hän vain änkeämällä änkeää toisten seuraan? Mitäs jos hänen juttunsa ovat ihan outoja ja juttua tulee enemmän kuin tarpeen? Mitäs jos hän on se muiden juttujen keskeyttäjä, päällepuhuva ja tyyppi, joka haluaa määrätä muidenkin juttujen aiheen ja pomottaa? Sellaisia on nuorissa ja vanhoissa.

Vierailija
38/43 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap kysyt meiltä asiaa? Olisiko mitään ajatusta kysyä suoraan muilta syytä mikä sinussa on ärsyttävää? Saisit kamuiltasi varmasti oikeita vastauksia ja voisit ottaa niistä oikeesti.

Vierailija
39/43 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
40/43 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mullakin tollasia kavereita. Hauskinta on, että silti he ovat niitä oma-aloitteisia kaveruudessamme. Mun itseni kun ei tekisi mieli heihin edes yhteyksiä pitää. Nyt päätin tiukasti, että en aio tavata heitä enää. Jospa häipyisivät lopullisesti elämästäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi