Janne Tulkin nykyinen nainen
On kuulemma hieronta asiakas. Firmansa sivuilla eräs n 60v nainen kehuu, kuinka hyvää hierontaa saa ja muutakin. Ei kai se noin vanhaa huoli.
Kommentit (62)
Mammat käy Jannella "hieronnassa".
Minä olin ennen Jannen fani. Siis sillä tavalla, että olen aina pitänyt hänen lauluäänestään ja kappaleistaan. Ulkonäöstäkin. Ja käynyt muutaman kerran keikalla. Mutta niin paljon on saanut lukea vuosien aikana hänen naisistaan, eroistaan, lapsistaan jne., että se ihailu on kyllä jäänyt jonnekin matkan varrelle. On vaan niin vaikeaa ymmärtää noita hänen elämänvalintojaan ja sitä, miksi hän käyttäytyy noin yhä uudestaan. Eikä pelkkä ulkokuori riitä enää tykkäämiseen, kun käytös on tuollaista.
Tulkki on musiikkimaailman Toni Nieminen. Ja korona-aikaan ei ikiä katsella vaan lompsien kokoa.
Vierailija kirjoitti:
Tulkki on musiikkimaailman Toni Nieminen. Ja korona-aikaan ei ikiä katsella vaan lompsien kokoa.
Vihjaatko että molemmilla on joku sugar mama.
RouvaKauppias kirjoitti:
Vääriä arvauksia kaikki, koska se uusi onnentyttö olen minä!
Ai sinäkin olet minun lisäksi!
Naisia riittää jos on kuuluisuutta.
Eiköhän siitä uusimmasta naisesta tule jotain tietoa lähiviikkoina Seiskaan..
Tunteekohan Janne Tulkki ja Toni Nieminen toisensa?
Ei Janne Tulkki milloinkahan ois opiskellut hierojaksi. Katselin artikkeleja vuoden taa joo löyty tämä artikkeli viime vuoden oli Ilta Sanomis oli juttu. Joo , no Missä se on lukenut , että , uus nainen ois 60- v🙄👀💞
?
Minkä näköinen se uusi on? Vai liekö tullut jo vielä uudempi tapaus sen jälkeen, kun tämä ketju on aloitettu :)
Tulkki aloittanut taas keikkailun. Pitänee lähteä keikoille katsastamaan, onko tää viimeisin aikuistenoikeesti jo mummoikäinen vai joidenkin kateellisten kettuilua. .
Mut eiks Janne Tulkki oo itsekin jo aika vanha?
Yli 40 ainakin.
Ei sen ikäisellä ole niin iso ikäero toi
Vierailija kirjoitti:
Mut eiks Janne Tulkki oo itsekin jo aika vanha?
Yli 40 ainakin.Ei sen ikäisellä ole niin iso ikäero toi
Totta töriset, taitaa tulkki olla jo 46..
Kuka se nainen on, siis se uusin?
Ihanaa, kun Janne aloitti taas keikkailun! Onko uusi nainen keikoilla mukana?
Vierailija kirjoitti:
On tainnut olla
Minkä näköinen tää viimeisin nainen on?
Taitaa olla thaihieroja.