Onko palstalla muita mukavia naisia kuin Vela -72 ja Lakukissa?
Kommentit (13)
Usvametsäkin oli mukavan ja harmittoman oloinen, mutta häntä ei ole näkynyt täällä enää.
121212 kirjoitti:
En ole havainnut. Ylipäätään meille K&K-miehille yleensä kirjoitetaan ikävään sävyyn vaikka itse pyrimme aina olemaan kohteliaita kanssakirjoittajille.
Nuo nimimerkit vaikuttavat melko harmittomilta, vaikka melkoisia satutätejä ovatkin. Muistan molempien väittäneen esimerkiksi ettei miehen pituus olisi merkittävä asia.
Minusta sinä et ole mukava. Jos kerta toisensa jälkeen sivuuttaa toisen perustellun mielipiteen tyyliin ”eipäs”, niin se on todella ei-mukavaa ja ei-mukaviin usein suhtaudutaan ei-mukavasti. Saa sitä mitä itsekkin antaa.
Vierailija kirjoitti:
Usvametsäkin oli mukavan ja harmittoman oloinen, mutta häntä ei ole näkynyt täällä enää.
Minä en muista tuollaista nimimerkkiä?
Jostain syystä palstalla on paljon meitä K&K-miehiä ja naisia jotka ovat meille ilkeitä.
Ehkä se johtuu siitä etteivät naiset kunnioita miehiä jotka eivät ole riittävän röyhkeitä ja itsevarmoja.
121212 kirjoitti:
En ole havainnut. Ylipäätään meille K&K-miehille yleensä kirjoitetaan ikävään sävyyn vaikka itse pyrimme aina olemaan kohteliaita kanssakirjoittajille.
Nuo nimimerkit vaikuttavat melko harmittomilta, vaikka melkoisia satutätejä ovatkin. Muistan molempien väittäneen esimerkiksi ettei miehen pituus olisi merkittävä asia.
Juu, minä olen kyllä kertonut, että minulle miehen pituus ei ole merkittävä asia. Epäiletkö siis, että minä valehtelen ja oikeasti pidän pituutta tärkeänä asiana miehessä?
121212 kirjoitti:
Onko sun mielestäsi kohteliasta nimitellä toisia satutädeiksi eli valehtelijoiksi vain siksi, että he ovat jostain eri mieltä kuin sinä?
Suurin osa naisista täällä ei taida käyttää nimimerkkiä, mutta ainakin yksi mukava nimimerkkiä käyttävä mulle tulee vielä mieleen. Faith.
121212 kirjoitti:
Palstanaiset eivät todellakaan pidä k&k-miehistä.