Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko palstalla muita mukavia naisia kuin Vela -72 ja Lakukissa?

Vierailija
17.04.2021 |

?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole havainnut. Ylipäätään meille K&K-miehille yleensä kirjoitetaan ikävään sävyyn vaikka itse pyrimme aina olemaan kohteliaita kanssakirjoittajille.

Nuo nimimerkit vaikuttavat melko harmittomilta, vaikka melkoisia satutätejä ovatkin. Muistan molempien väittäneen esimerkiksi ettei miehen pituus olisi merkittävä asia.

Vierailija
2/13 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on mukavia ihmisiä, kuin APllä on älyä päässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usvametsäkin oli mukavan ja harmittoman oloinen, mutta häntä ei ole näkynyt täällä enää. 

Vierailija
4/13 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakukissa mukava?

Vierailija
5/13 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

En ole havainnut. Ylipäätään meille K&K-miehille yleensä kirjoitetaan ikävään sävyyn vaikka itse pyrimme aina olemaan kohteliaita kanssakirjoittajille.

Nuo nimimerkit vaikuttavat melko harmittomilta, vaikka melkoisia satutätejä ovatkin. Muistan molempien väittäneen esimerkiksi ettei miehen pituus olisi merkittävä asia.

Minusta sinä et ole mukava. Jos kerta toisensa jälkeen sivuuttaa toisen perustellun mielipiteen tyyliin ”eipäs”, niin se on todella ei-mukavaa ja ei-mukaviin usein suhtaudutaan ei-mukavasti. Saa sitä mitä itsekkin antaa.

Vierailija
6/13 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö mitä tarkoittaa kun kysymys on "loaded"?

Vierailija
7/13 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usvametsäkin oli mukavan ja harmittoman oloinen, mutta häntä ei ole näkynyt täällä enää. 

Minä en muista tuollaista nimimerkkiä?

Vierailija
8/13 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä palstalla on paljon meitä K&K-miehiä ja naisia jotka ovat meille ilkeitä.

Ehkä se johtuu siitä etteivät naiset kunnioita miehiä jotka eivät ole riittävän röyhkeitä ja itsevarmoja.

Vierailija
9/13 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Juu, minä olen kyllä kertonut, että minulle miehen pituus ei ole merkittävä asia. Epäiletkö siis, että minä valehtelen ja oikeasti pidän pituutta tärkeänä asiana miehessä?

Vierailija
10/13 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Onko sun mielestäsi kohteliasta nimitellä toisia satutädeiksi eli valehtelijoiksi vain siksi, että he ovat jostain eri mieltä kuin sinä?

Vierailija
11/13 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisista täällä ei taida käyttää nimimerkkiä, mutta ainakin yksi mukava nimimerkkiä käyttävä mulle tulee vielä mieleen. Faith.

Vierailija
12/13 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Palstanaiset eivät todellakaan pidä k&k-miehistä.

Vierailija
13/13 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin ei.