Onko tinder nykyään vain seksin etsijöille?
Pitäisi toinen puolikas kokonaisuuteen löytää ja hankala Suomessa ainakaan ketään on kaduilla treffeille pyydellä.
Jos kertoo etsivänsä vakituista parisuhdetta ja toivovansa omaa perhettä tulevaisuudessa, vai vain jotain muuta keksittävä? Mitä arvon naiset ovat mieltä?
olen siis mies.
Kommentit (22)
Minä jouduin nyt vuonna 2024 Tinderin toimesta sovelluksesta ulos kokonaan, koska etsin valikoidusti vain pitkäaikaista parisuhdetta ja sitä sopivaa. Maksettuani uudestaan heidän jo kertaalleen minulle palauttamansa maksun, ikäänkuin alleviivatakseen olevani väärässä paikassa, Tinderin ylläpito siirsi minut johonkin demo-tms kantaan, jossa saan joka päivä uudestaan jo aiemmin Nopettamani suomalaiset miehet. (Globaalihaku miljoonista). Minua Likettäneistä miehistä en saa Matchia, enkä pääse enää niiden miesten profiileihin, joiden kanssa ehdin ennen kuukausitilaukseni luvatonta canceloimista aloittaa keskustelun. Silleen.
Olen nyt kokeillut kaikki suomalaiset parinetsintäsovellukset. Joka kerta viimeistään viikon kuluttua aloittamisestani saan kriteereillä "sporttinen, savuton ja raitis" vain "ylipainoisia päihteiden käyttäjiä ja ketjupolttajia" suositteluihin. Tinderissä ehdin olla viikon ennen kuin se palautti rahani. Tinder olisi hyvä, ellei noista testaamistani jopa kätevin, "baari" -sovellus, josta aikanaan varmasti löytyisi sekin loppuiän Match, sillä kaikki ovat siellä - siis, jos siellä saisi etsiä oikeasti uutta puolisoakin. Nopeasti analysoiden Tinder on tarkoitettu Suomessa vain seksinmyyjille ja asiakkaille. Missä olisi se oma "baari"?
Olin juuri eronneena tinderissä. Juttelin yhden miehen kanssa ja hetken päästä se pyysi mut treffeille. Mies kyseli viikon päästä kuulumisia mutta vastasin pintapuolisesti. Ei ollut mun tyyppiä.
Nyt mulla on pari jännää jutustelussa mutta osa on toki pillunetsijöitä. Mitä sitten? Ei kukaan pakota suostumaan. On siellä niitä parisuhdetyyppejäkin.