Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tinder nykyään vain seksin etsijöille?

Vierailija
17.04.2021 |

Pitäisi toinen puolikas kokonaisuuteen löytää ja hankala Suomessa ainakaan ketään on kaduilla treffeille pyydellä.
Jos kertoo etsivänsä vakituista parisuhdetta ja toivovansa omaa perhettä tulevaisuudessa, vai vain jotain muuta keksittävä? Mitä arvon naiset ovat mieltä?

olen siis mies.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset siellä eniten parisuhdetta etsivät, miehet taas eivät mitään tai jotain fwb-tyylistä. Eli jos olet tosiaan mies niin kyllä löydät, riippuen tiettty missä asut ja minkäikäistä ja mitkä muut sun speksit on.

Vierailija
2/22 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö se aina ole ollut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingistä ja muutenkin liikun uudellamaalla. 32vuotias. Karvainen ja partainen. Ihan miehen mittainen. Savuton ja käytän vain vähän alkoholia.

Toive olisi lapseton nainen, mahdollisesti hieman itseäni nuorempi. En tunne olevani kovin valmis uusioperheen haasteisiin. Ihan perusfiksu ja toivottavasti perusnättikin (painon suhteen en ole kovin kranttu) tatuoimaton.

Vierailija
4/22 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei, just tiedän kaksi paria, jotka ovat viimeisen parin kuukauden sisään pariutuneet tinderin kautta. 

Vierailija
5/22 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingistä ja muutenkin liikun uudellamaalla. 32vuotias. Karvainen ja partainen. Ihan miehen mittainen. Savuton ja käytän vain vähän alkoholia.

Toive olisi lapseton nainen, mahdollisesti hieman itseäni nuorempi. En tunne olevani kovin valmis uusioperheen haasteisiin. Ihan perusfiksu ja toivottavasti perusnättikin (painon suhteen en ole kovin kranttu) tatuoimaton.

No voi olla että alle 30 vee ei vielä halua sitoutua pk-seudulla. Siellä on sellainen pitkitetyn nuoruuden meininki. Mutta kyllä sä sieltä naisen löydät.

Vierailija
6/22 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi olla että alle 30 vee ei vielä halua sitoutua pk-seudulla. Siellä on sellainen pitkitetyn nuoruuden meininki. Mutta kyllä sä sieltä naisen löydät.

Niin kai. exä oli melkei 35 ja ainakaan minun kanssani ei ollut valmis sitoutumaan.

Lapsihaaveen takia vain olisi parempi olla hieman minua nuorempi, että ehtii parisuhteen saada vakaalle pohjalle ennen kuin iän puolesta on pakko sitä haavetta alkaa toteuttaa.

Vierailija
7/22 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin tinderissä ja tindermies kertoisi etsivänsä vakituista parisuhdetta ja toivovansa omaa perhettä tulevaisuudessa, en uskoisi sanaakaan. Olen ollut kyseisessä sovelluksessa ja silloin kyllä opin mitä varten miehet siellä tuollaisia asioita kertovat.

Vierailija
8/22 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin tinderissä ja tindermies kertoisi etsivänsä vakituista parisuhdetta ja toivovansa omaa perhettä tulevaisuudessa, en uskoisi sanaakaan. Olen ollut kyseisessä sovelluksessa ja silloin kyllä opin mitä varten miehet siellä tuollaisia asioita kertovat.

Eli paskahousut paskovat sen minunkin kaltaisilleni, joille parisuhde olisi se toive ja kohtaamisten järjestäminen se haaste, johon tinderkin voisi auttaa. Työ miesvaltainen ja harrastukset yksin touhuilua.

Vierailija
9/22 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli paskahousut paskovat sen minunkin kaltaisilleni, joille parisuhde olisi se toive ja kohtaamisten järjestäminen se haaste, johon tinderkin voisi auttaa. Työ miesvaltainen ja harrastukset yksin touhuilua.

Varmasti siellä on paljon sinisilmäisempiä naisia, jotka uskovat kaiken mitä mies sanoo. Olinhan minäkin sellainen vielä silloin, kun ei ollut sovelluksesta kokemusta. Että kannattaahan sitä yrittää.

Vierailija
10/22 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään??

Onko se koskaan muuta ollutkaan?

Vierailija
11/22 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli jo alunperinkin seksisovellutus.

Vierailija
12/22 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli jo alunperinkin seksisovellutus.

Ainakin silloin kun se tuli moni löysi kumppanin sitä kautta. Ihan tavallisilla treffeillä keskimäärin kävivät.

Nyt kai tietty seksiseuraa hakeva piiri on saastuttanut sovelluksen niin, että ei sieltä muuta seuraa kovin helpolla löydä.

Vierailija
13/22 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdetta etsivät ovat pilanneet Tinderin.

Vierailija
14/22 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siinä pahaa vaikka olisi seksisovellus? Pahaa on ainoastaan paskanjauhaminen pillun haussa.

M

Vierailija
15/22 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kai. exä oli melkei 35 ja ainakaan minun kanssani ei ollut valmis sitoutumaan.

Lapsihaaveen takia vain olisi parempi olla hieman minua nuorempi, että ehtii parisuhteen saada vakaalle pohjalle ennen kuin iän puolesta on pakko sitä haavetta alkaa toteuttaa.

Miehen ikä on myös merkityksellinen, jos lapsen parasta ajattelee.

Vierailija
16/22 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siinä pahaa vaikka olisi seksisovellus? Pahaa on ainoastaan paskanjauhaminen pillun haussa.

M

Mitä minä seksillä, jos ei ole rakkautta? paineet saa purettua vaikka itse, mutta tunnesiteelle en ole löytänyt korvaajaa.

Vierailija
17/22 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen ikä on myös merkityksellinen, jos lapsen parasta ajattelee.

Onhan se, mutta uskotko minun etsivän 18v typykkää, jotta naisen iän puolesta voisi lykätä asiaa toistakymmentä vuotta?

Tiedän tutkimukset ja muutoinkin haluaisin isäksi ennen 40v, mutta pari vuotta olisi mielestäni kuitenkin hyvä tutustua ihan toisiinsa ja saaada parisuhde hyväksi. En lapsia mihinkään riitojen keskelle haluaisi.

Vierailija
18/22 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki läheisimmät ystäväni ovat löytäneet suhteensa sieltä. Suhteiden kestot n. 1-6 vuotta.

Vierailija
19/22 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

on. Tinder on nimenomaan seksi etsijöille. Saadaan nopeast kumppani pikapanoon.

Vierailija
20/22 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo vain, ihastuin 45 vuotiaaseen mieheen Tinderissä. Tavattiin, mutta hän ei halunnut mitään mun kanssa. Olin rehellinen hänelle. En tiedä mitä hän loppujen lopuksi etsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan