Laitanko miehelle viestiä?
Tilanne on tämä. Poistin miehen numeron, koska mies on varattu ja sovimme ettemme pidä yhteyttä. En pysty olemaan ajattelematta tätä miestä ja löysin hänen Instagraminsa.
Mitään loogista perustelua minulla ei sille ole, että haluan laittaa viestiä. Mies on jatkuvasti mielessäni ja olen melko varma, että hän ajattelee minua myös. Mutta, jos laitan viestiä, rikon sopimustamme enkä kunnioita hänen päätöstään korjata parisuhteensa. Vaikutan varmasti myös kaistapäiseltä vainoajalta, koska etsin miehen profiilin kyseenalaisesti hänen vaimonsa (julkisen) profiilin kautta.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän tosi hyvin. En minäkään tietäisi mitä tehdä. Luulen, että tuo on turha huoli, että hän ajattelisi sinusta pahasti.
Olisiko aikalisä mahdollista? Olet nyt löytänyt kanavan ja mitä jos annat asian laskeutua vaikka viikon ja tunnustele, miltä susta oikeasti tuntuu, mitä siitä ehkä seuraisi ja mitä toivoisit ja et toivoisi.
Monet elävät vuosikymmeniäkin ihan tyytyväisinä toisen naisen asemassa. Ei kukaan voi täällä sanoa, mikä on sun elämälle paras ratkaisu, vaikka on ymmärrettävää, että kaipaat peiliä.
Tässä tilanteessa ei kyllä voi puhua mistään toisen naisen asemasta, kun nimenomaan mies on ollut se, joka ei halua pitää yhteyksiä nykyisen parisuhteensa vuoksi. Hän ei siis etsi mitään kakkosnaista itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän tosi hyvin. En minäkään tietäisi mitä tehdä. Luulen, että tuo on turha huoli, että hän ajattelisi sinusta pahasti.
Olisiko aikalisä mahdollista? Olet nyt löytänyt kanavan ja mitä jos annat asian laskeutua vaikka viikon ja tunnustele, miltä susta oikeasti tuntuu, mitä siitä ehkä seuraisi ja mitä toivoisit ja et toivoisi.
Monet elävät vuosikymmeniäkin ihan tyytyväisinä toisen naisen asemassa. Ei kukaan voi täällä sanoa, mikä on sun elämälle paras ratkaisu, vaikka on ymmärrettävää, että kaipaat peiliä.
En usko, että laitan viestiä nyt. Mutta heikkoja hetkiä tulee kyllä vielä. En halua olla toinen nainen, enkä halua että mahdollinen suhde alkaisi petoksesta. Siksi tähän nyt päädyttiin, mutta tunteilleni en voi mitään. Enkä halua kokea tätä enää uudestaan.
Tuossahan se vastaus jo tuli: et halua kokea tätä enää uudelleen, joten et laita viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä tilanteessa ei kyllä voi puhua mistään toisen naisen asemasta, kun nimenomaan mies on ollut se, joka ei halua pitää yhteyksiä nykyisen parisuhteensa vuoksi. Hän ei siis etsi mitään kakkosnaista itselleen.
Mies halusi kyllä, mutta ei voi. Olisi ollut hienoa, jos olisimme voineet jatkaa ystävinä, mutta ei siitäkään tulisi mitään näiden tunteiden kanssa.
Suhdetta en haaveilisi, mutta voit sä kuulumisia häneltä kysyä. Normaalisti ihmiset voi keskustella.
Onko heillä lapsia? Ehkä haluaa siksi jatkaa nykyisen kumppanin kanssa.
Tai jos on ikää +50v ei jaksa enää aloittaa kaikkea alusta?
Miksi etsit profiilin kun on sinulla varmaan hänen numerokin?
Vierailija kirjoitti:
Onko heillä lapsia? Ehkä haluaa siksi jatkaa nykyisen kumppanin kanssa.
Tai jos on ikää +50v ei jaksa enää aloittaa kaikkea alusta?
Miksi etsit profiilin kun on sinulla varmaan hänen numerokin?
Yksi lapsi. Aika pieni ja lapsen takia yrittävät pysyä yhdessä. Numeroa ei ole, koska poistin sen ettei tulisi houkutusta laittaa viestiä.
ÄÄÄÄHHHHH
Laitoin miehelle viestä ja seurasin somessa. Sitten peruin seuraamisen ja sitten seurasin taas. Mies ei tietenkään ole vastannut mitään ja nyt pitää minua ihan kaistapäisenä hulluna. Koska näköjään olen sellainen. Kuka idiootti toimii näin???
VOI TAIVAS KUN NYT HÄVETTÄÄ.
Vannon, että olen oikeasti ihan kunniallinen kansalainen ja normaalijärkinen ihminen yleensä. MIKSI olen nyt tällainen???
Painun maan alle nyt.
En usko, että laitan viestiä nyt. Mutta heikkoja hetkiä tulee kyllä vielä. En halua olla toinen nainen, enkä halua että mahdollinen suhde alkaisi petoksesta. Siksi tähän nyt päädyttiin, mutta tunteilleni en voi mitään. Enkä halua kokea tätä enää uudestaan.