Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitanko miehelle viestiä?

Vierailija
17.04.2021 |

Tilanne on tämä. Poistin miehen numeron, koska mies on varattu ja sovimme ettemme pidä yhteyttä. En pysty olemaan ajattelematta tätä miestä ja löysin hänen Instagraminsa.

Mitään loogista perustelua minulla ei sille ole, että haluan laittaa viestiä. Mies on jatkuvasti mielessäni ja olen melko varma, että hän ajattelee minua myös. Mutta, jos laitan viestiä, rikon sopimustamme enkä kunnioita hänen päätöstään korjata parisuhteensa. Vaikutan varmasti myös kaistapäiseltä vainoajalta, koska etsin miehen profiilin kyseenalaisesti hänen vaimonsa (julkisen) profiilin kautta.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laita viestiä.

Vierailija
2/30 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

I niin siis Instagramissa laittaisin viestiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. varattu mies ei jätä koskaan vaimoaan ja sinun sydämesi särkyy. Miksikään kakkosnaiseksi älä rupea. Katsele sinkkuja siellä instassa.

Kokemsusta on!

Vierailija
4/30 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤬

Vierailija
5/30 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ehti jo tapahtua?

Vierailija
6/30 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän valitsi kumppaninsa eikä sinua. Yritä hyväksyä tosiasiat niin pääset eteenpäin elämässäsi. Mikäli hän joskus tulee toisiin aatoksiin, hän ottaa sinuun yhteyttä. Turhaan kidutat itseäsi.

Vierailija
7/30 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitten saisin ainakin päätöksen tähän jotenkin. Nyt vain odotan ja toivon että mies ottaa minuun yhteyttä. Olen ihan hajalla tästä.

Vierailija
8/30 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ehti jo tapahtua?

Lyhyeksi jutuksi siinä ehti tapahtua todella paljon.

Vierailija
9/30 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on oikea kirja esimerkki tyrkky perseestä.

Mutta aloitushan on ilmiselvä provon yritys, saada aikaan keskustelua aiheesta.

Vierailija
10/30 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan laittaisi instagramissa viestiä kun sähköpostikin on jo keksitty? Eikö se instagram ole vain perhe ja pylly kuville?

Vierailija
11/30 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrä äijä kaukaa. Maailma on täynnä vapaita miehiä.

Vierailija
12/30 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta sitten saisin ainakin päätöksen tähän jotenkin. Nyt vain odotan ja toivon että mies ottaa minuun yhteyttä. Olen ihan hajalla tästä.

Päätös tuli jutulle silloin, kun sovitte, ettette ota yhteyttä enää. Miksi nyt pitäisi saada joku uusi päätös? Move on.

Vierailija
13/30 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ehti jo tapahtua?

Hän rakasteli minua peräaukkoon ihanasti.

Ap

Vierailija
14/30 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan lataa kuvia jatkuvalla syötöllä johonkin instagramiin. Mitään järkeä.

Vierailija
15/30 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan aina koittaa onneasi.🤭

Vierailija
16/30 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tule saamaan sitä laittamalla viestiä - varsinkaan jos miehellä on vähääkään tunteita sinua kohtaan. Hän valitsi kumppaninsa, se oli se päätös tuolle teidän jutulle. Vaikka tunteita olisikin molemmin puolin niin mitään mullistavaa ei tule tapahtumaan ennen kuin hän on mahdollisesti joskus eronnut. Eikä ehkä silloinkaan. Sinun vaan täytyy jatkaa elämääsi. Ja siis olen aivan samassa tilanteessa, mutta ei tässä toiveikkuus tai mikään muu kuin aika auta.

Vierailija
17/30 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päätös tuli jutulle silloin, kun sovitte, ettette ota yhteyttä enää. Miksi nyt pitäisi saada joku uusi päätös? Move on.

Mies sanoi, että he yrittävät vielä saada suhteensa toimimaan, mutta ei usko sen jatkoon todella. Joten nyt olen tällaisessa limbossa enkä pääse eteenpäin. Jos mies vaikka suuttuisi tai sanoisi pahasti, niin sekin olisi parempi päätös kuin tämä, että ihan joka päivä toivon, että puhelimeen tullut ilmoitus on häneltä.

Vierailija
18/30 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies sanoi, että he yrittävät vielä saada suhteensa toimimaan, mutta ei usko sen jatkoon todella. Joten nyt olen tällaisessa limbossa enkä pääse eteenpäin. Jos mies vaikka suuttuisi tai sanoisi pahasti, niin sekin olisi parempi päätös kuin tämä, että ihan joka päivä toivon, että puhelimeen tullut ilmoitus on häneltä.

Ei hän tule sinulle suuttumaan ellet ala aivan älyttömäksi stalkkeriksi. Oikeasti, koita ajatella, että hän saa suhteensa korjattua ja elää loppuelämänsä naisensa kanssa. Älä luo toiveita äläkä odota häntä, koska hukkaat elämäsi sinä aikana. Tiedän, helpommin sanottu kuin tehty, mutta ei sinulla ole oikein vaihtoehtojakaan. Kuinka pitkä aika tuosta teidän viimeisestä keskustelusta on? Jos siitä on lyhyt aika, niin pääset kyllä eteenpäin. Aika auttaa.

Vierailija
19/30 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän tule sinulle suuttumaan ellet ala aivan älyttömäksi stalkkeriksi. Oikeasti, koita ajatella, että hän saa suhteensa korjattua ja elää loppuelämänsä naisensa kanssa. Älä luo toiveita äläkä odota häntä, koska hukkaat elämäsi sinä aikana. Tiedän, helpommin sanottu kuin tehty, mutta ei sinulla ole oikein vaihtoehtojakaan. Kuinka pitkä aika tuosta teidän viimeisestä keskustelusta on? Jos siitä on lyhyt aika, niin pääset kyllä eteenpäin. Aika auttaa.

Puolitoista kuukautta.

Vierailija
20/30 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tosi hyvin. En minäkään tietäisi mitä tehdä. Luulen, että tuo on turha huoli, että hän ajattelisi sinusta pahasti.

Olisiko aikalisä mahdollista? Olet nyt löytänyt kanavan ja mitä jos annat asian laskeutua vaikka viikon ja tunnustele, miltä susta oikeasti tuntuu, mitä siitä ehkä seuraisi ja mitä toivoisit ja et toivoisi.

Monet elävät vuosikymmeniäkin ihan tyytyväisinä toisen naisen asemassa. Ei kukaan voi täällä sanoa, mikä on sun elämälle paras ratkaisu, vaikka on ymmärrettävää, että kaipaat peiliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi