Mikä sana tai konsepti on mielestäsi ällöttävä, puistattava tai nolo?
Kommentit (38)
Herkuttelu. Varsinkin terveysnatsien suusta. Ihan kuin joku ei voisi olla hyvää olematta epäterveellistä ja kaiken mitä syö tulisi maistua paskalta.
Vierailija kirjoitti:
Tuo hyi sana on aina inhottanut itseäni, aivan erikoisesti.
Yleensä sitä käyttävät sivistymättömät, vulgäärit ihmiset, joilla on erittäin vähäinen sanavarasto.
Juu, itse olen huomannut, että maalaiset käyttävät tuota sanaa enemmän kuin kaupunkilaiset.
Vierailija kirjoitti:
Herkuttelu. Varsinkin terveysnatsien suusta. Ihan kuin joku ei voisi olla hyvää olematta epäterveellistä ja kaiken mitä syö tulisi maistua paskalta.
Herkutteluhan on subjektiivinen asia.
Se mikä on toiselle herkuttelua on toiselle yököttävää.
Herkuttelua on kaikki se, minkä ihminen itse kokee herkulliseksi syötäväksi, oli se sitten epäterveellistä tai terveellisä.
Miksi joku luokkanousu tai herkuttelu ketään haittaavat? Ne ovat käsitteitä, joita kielessä ihan tarvitaan. Sen sijaan tälläkin palstalla yleisiä nimittely- ja haukkumasanoja ei todellakaan. Esimerkiksi sanaa hu o ra ei tarvita missään keskustelussa.
Herkuttelu joo. Sitä työnnetään nykyään ihan joka kohtaan; esim herkuttelujäätelö. Eli kaikki jäätelöt eivät ole ilmeisesti herkuttelua varten vaan vain herkuttelujäätelöt ovat sitä.
Espanyol… Tulee oksennus suuhu, ku kuulee tai ees lukee ton sanan. Menneisyys on menneisyyttä on sit toinen… Landepaukku on tosi nolostuttavan kuulonen, et iha valtava myötähäpee tulee sitä kohtaa joka menee möläyttää ton sanan.
Positiivinen pöhinä
ottaa koppi
mä koen
huutista
maisuli
intiimialue
seksuaalivähemmistö
sukupuolineutraali
Tuo hyi sana on aina inhottanut itseäni, aivan erikoisesti.
Yleensä sitä käyttävät sivistymättömät, vulgäärit ihmiset, joilla on erittäin vähäinen sanavarasto.