Niin monta epäonnistunutta suhdetta tai tapailua takana, etten enää uskalla edes etsiä yrittää
Kaikki lopulta aina menevät jotenkin pieleen. Äh. Haluaisin löytää jonkun, mutta en usko löytäväni - enkä uskalla enää edes yrittää.
Kohtalotovereita?
Kommentit (35)
M26 kirjoitti:
Onnee vaa etsintää. Voi tosin olla ny vaa vähä vaikeempaa, ku menit hyppimää sängystä toiseen. Joko valehtelet tai sit joku simp vois kelpuuttaa. Also, pidä hyvä ihminen taukoo ja selkeytä ajatuksii. Tsemppii! :)
Miksi sängystä sänkyyn hyppiminen sitä vaikeuttaisi? Tietääpä ainakin tarkemmin mitä haluaa ja mitä ei, sängyssäkin.
Mulle riitti yksi epäonnistunut suhde. Ei ollut edes pitkä suhde mutta olin ensimmäistä kertaa rakastunut ja täysin varma että hän on minun ihmiseni, joten menin suhteen päättymisestä totaalisen rikki. En vielä näin muutaman vuoden jälkeenkään ole valmis etsimään uutta ja alan vähitellen uskomaan etten ehkä koskaan ole.
No ap, miksi lähdet kimppaan hölmöjen ihmisten kanssa.
Senhän sinä teet aivan omasta halustasi ja tahdostasi.
Kattele hiukkan tarkemmin kenen kanssa alat hengaille, niin sattuu niitä epäonnistumisiakin vähemmän.
Ja onkos se epäonnistuminen aina vain jonkun muun syy, kuin oma syy?
Kun itse on kuitenkin sen ihmisen alussa kaverikseen ja seurustelukumppanikseen valinnut.
Jos kaikki toistuvasti menee aina mönkään, niin kyllä on itsessäkin syytä ja niissä valintakriteissä, kenen kanssa suhteisiin ryhtyy.
Vierailija kirjoitti:
M26 kirjoitti:
Onnee vaa etsintää. Voi tosin olla ny vaa vähä vaikeempaa, ku menit hyppimää sängystä toiseen. Joko valehtelet tai sit joku simp vois kelpuuttaa. Also, pidä hyvä ihminen taukoo ja selkeytä ajatuksii. Tsemppii! :)
Miksi sängystä sänkyyn hyppiminen sitä vaikeuttaisi? Tietääpä ainakin tarkemmin mitä haluaa ja mitä ei, sängyssäkin.
Näyttää vain hajottavan psyykeen. Mutta jos se on se, mitä halutaan, niin ok, mutta ei sellainen ole parisuhteeseen kelvollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kans niin kypsä. Eniten ahdistaa, että menin Tinderiin ja matchasin monen kanssa ja yhden kanssa kävin treffeillä ja muut outoja. Tän yhden kanssa ollut kylmää ja kuumaa ja nyt lopetin homman ja en enää jaksa ketään, en näitä loppuja matchejä jotka viestitelleet ja nyt mä oon tietysti heidän silmissä ghost, ellen huomenna kaikille kirjoita että kiitos, mutta en jaksa enää ketään.
On julmaa ghostaa ja mieluummin kertoo suoraan ettei enää kiinnosta.
En ole ketään ghostaamassa, mutta olen vain väsynyt kun tätä nettideittailua pitää "suorittaa" muun elämän ohella, jos ei viikkoon vastaa on julma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tilanne on toistuvaa, niin ensialkuun peili on paras apuväline.
Sanoisin, että ongelma on huono miestarjonta. Tunnen niin monta upeaa ja ihanaa naista, jotka eivät kuitenkaan löydä miestä.
Niin, tokihan vika on aina miehissä. Kumma vaan, että naiset ei tule toimeen kummankaan sukupuolen kanssa. Miehet on vääränlaisia ja naisvaltainen työpaikka taas on aina oikea kyräilyn pesäke.
Mutta joo, sovitaan että vika on miehissä eikä peiliä tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä! Olen tavannut muutaman vuoden aikana ihan toinen toistaan oudompia tyyppejä (aluksi tietty olivat kivoja ja vaikuttivat fiksuilta). Yksi oli persu (ei olisi uskonut kun oli sellainen pitkätukka rokkari), yksi halusi naimisiin tietokoneensa kanssa, yksi kyseli mun suuhygieniasta, yksi ei suostunut koskemaan vaan oli estoinen ja juro, yksi ei osannut mitään sän gyssä, yksi oli kuin pikkuveli....
Kukaan ei halunnut sitoutua, tietenkään. Ja kaksi on nyt kuitenkin naimisissa.Go figure.
Miten näistä selviäää. Nyt pelkään että uusi mies on joku eettinen polyamorikko blaa blaa.
Onko tää jokin vitsi: "yksi oli persu"? :D Sekö tekee miehestä oudon tai kelpaamattoman? Taitaa kertoa enemmän omasta ajattelusi avaruudesta, tai sen puutteesta.
No siis ihan tiedoksi vaan että suurin osa naisista swaippaa kaikki persut vasuriin.
Persu t on miesten ja nais vihaa jien puolue.
No, ei ole sitten ihme etteivät nämä naiset löydä itselleen kunnollisia miehiä. Soi japojat ja itsestään epävarmat yliherkät miesoletetut on se ryhmä, josta pitää valita. Voihan sitä kokeilla ulkomaaneläviä esim. Lähi - I dän suunnalta jos löytyisi sopivampia. Epäilen kuitenkin ettei onni kovin pitkään heidänkään kanssa kestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että ongelma on huono miestarjonta. Tunnen niin monta upeaa ja ihanaa naista, jotka eivät kuitenkaan löydä miestä.
Aloittaja painottaa että hänellä on takana monta epäonnistunutta suhdetta. Meinaatko, että nainen on varmasti hyvä, mutta kymmenen huonoa miestä on vain sattunut kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Täällä! Olen tavannut muutaman vuoden aikana ihan toinen toistaan oudompia tyyppejä (aluksi tietty olivat kivoja ja vaikuttivat fiksuilta). Yksi oli persu (ei olisi uskonut kun oli sellainen pitkätukka rokkari), yksi halusi naimisiin tietokoneensa kanssa, yksi kyseli mun suuhygieniasta, yksi ei suostunut koskemaan vaan oli estoinen ja juro, yksi ei osannut mitään sän gyssä, yksi oli kuin pikkuveli....
Kukaan ei halunnut sitoutua, tietenkään. Ja kaksi on nyt kuitenkin naimisissa.Go figure.
Miten näistä selviäää. Nyt pelkään että uusi mies on joku eettinen polyamorikko blaa blaa.
Aika oudot parisuhdekriteerit on jos toisen poliittinen mielipide on este romanttiselle suhteelle.
ingenjöörikö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika oudot parisuhdekriteerit on jos toisen poliittinen mielipide on este romanttiselle suhteelle.
No kyllä se on! Jos toisen mielestä joku Ana Tur tiainen on cool ja toinen kannattaa vaikka ilmastonmuutosta niin ei kuule sytytä yhtään. Tämä on itsestäänselvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tää jokin vitsi: "yksi oli persu"? :D Sekö tekee miehestä oudon tai kelpaamattoman? Taitaa kertoa enemmän omasta ajattelusi avaruudesta, tai sen puutteesta.
Itse olen vihervasemmistolainen humanisti, enkä voisi kyllä kuvitella parisuhdetta persun kanssa. Arvomaailma olisi kovin erilainen. Eikö tämä ole ihan luonnollista, että etsii ihmistä jonka kanssa arvot ja ihanteet natsaa?
No, riippuu miten voimakkaasti identifioituu poliittisiin näkemyksiinsä - ne syvemmät arvot ja löytyvät mielestäni jostain syvemmältä kuin siitä, mitä puoluetta äänestää/kannattaa. Vaikka tietysti korrelaatiota on, ja keskimäärin eri temperamenteilla varustetut ihmiset äänestävät eri tavoin. Itse äänestän PS ja mieheni yleensä vihr, hyvinpä siedämme toisiamme ja arvot ja ihanteet natsaavat (tosin pakko sanoa että mieheni mielikuvissa vihreät on sellainen dippainssien tiede- ja koulutuspuolue jota se on ehkä joskus joiltain osin ollut, ei sitä intersektionaalista hapatusta mitä se nykyään valtavirtaisesti on). Tuo sun muotoilu että persuus tekee ihmisestä oudon oli vain aivan äärettömän koominen. Itse pyrin ymmärtämään ihmisiä ja heidän ajatteluaan vaikka sattuisivatkin äänestämään eri puoluetta kuin minä - en leimaamaan johonkin lokeroon puoluekannan perusteella. - se jolle vastasit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä naiset eivät välttämättä ole niin upeita ja ihania, kuin sinä tai nämä naiset itse kuvittelevat...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen vihervasemmistolainen humanisti, enkä voisi kyllä kuvitella parisuhdetta persun kanssa. Arvomaailma olisi kovin erilainen. Eikö tämä ole ihan luonnollista, että etsii ihmistä jonka kanssa arvot ja ihanteet natsaa?
Vihervassari humanistit kuuluukin jäädä yksin ja kuolla yksin tuskainen kuolema. Olette niin syöpäistä sakkia, että olette ihan aiheellisesti sukujenne genettisiä umpikujia.
Yritä tutustua ihmisiin ensin riittävän kauan ystävänä. Se todennäköisesti ratkaisee asian. Ei kannata olla Tinderissä tai nettitreffeillä. Siellä on kaikkein huonoimmat miehet.