Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maistraatissa naimisiin, miten pukeuduitte häissänne?

Vierailija
17.04.2021 |

Entä minkälaiset juhlat?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini meni naimisiin vanhoilla päivillään maistraatissa jakkupuvussa. Minusta se oli tilanteeseen sopiva vaatetus.

Vierailija
2/32 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieruverkkareissa mentii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä virallistin parisuhteeni sadevaatteissa ja miespuolisoni oli kumisessa sukelluspuvussa.

t: Niko Petteri

Vierailija
4/32 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini meni naimisiin vanhoilla päivillään maistraatissa jakkupuvussa. Minusta se oli tilanteeseen sopiva vaatetus.

Ai niin ne juhlat. Sitten syötiin häälounas hyvässä ravintolassa. Paikalla oli äitini ja uuden isäpuoleni lisäksi sisareni ja isäpuoleni lapset. Hääpari lähti siitä sitten kohti lentokenttää ja häämatkaa.

Vierailija
5/32 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sama provo.  Että toi yksi jaksaakin jankata tästä.

Ja jokainen pukeutuu tavallaan.

Toiset eivät pukeudu sen kummemmin, koska eivät juhli vihkimistä mitenkään.

Jotkut pistävät päälle hiukan fiksummat vaatteet, esim. mies pikkutakin tai puvun ilman solmiota.

Naisilla vaikka minkälaisia vaatteita.

On tullut monenlaista vihityttyä paria nähtyä maistraatissa, myös sateeenkaari pareja.

Vierailija
6/32 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolliiiiiiiiiiiii

Vierailija
7/32 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap se tyyppi, joka viikolla jauhoi täällä maistraatti vihkimisestä ja meikeistä?

Vierailija
8/32 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kirkkaanpunainen napatoppi ja liehuvahelmainen musta hame. Olin silloin nuori, hoikka ja nätti. Kaiholla muistelen tuota aikaa.

Vierailija
9/32 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se sama juhlamekko jota olin käyttänyt kaikissa juhlissa vuosia sitä ennen (ja vieläkin käytän). Juhlat oli ravintolaillallinen me + todistajat, sen jälkeen himaan naimaan (vain me kaksi kylläkin). Täydelliset häät.

Vierailija
10/32 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut pistävät päälle hiukan fiksummat vaatteet, esim. mies pikkutakin tai puvun ilman solmiota.

On tullut monenlaista vihityttyä paria nähtyä maistraatissa, myös sateeenkaari pareja.

Öö, mitä? Oikeasti kyselen vinkkejä koska olen menossa naimisiin? En ole käynytkään koko palstalla puoleen vuoteen mutta olis pitänyt arvata mitä vastauksia täällä saa. Kiitti hei. Ap

Vierailija
11/32 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarvii mennä naimisiin mennään silloin kirkossa, hah, muuten olet puolison perinnön perässä. Et tietenkään saa sitä.

Vierailija
12/32 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä virallistin parisuhteeni sadevaatteissa ja miespuolisoni oli kumisessa sukelluspuvussa.

t: Niko Petteri

Ai kauhee, mikä humoristi! Siis mitään näin hauskaa een ole kyllä ikinä lukenut. Ap

Vierailija
13/32 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli ihan tavalliset vaatteet. Vihkimisen jälkeen kävimme kababilla. Ei pidetty mitään juhlia. Varttuneempia ollaan jo.

Vierailija
14/32 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulhasella puku, minulla polvipituinen valkoinen leninki.

Vihkimisen jälkeen todistajien kanssa syömään ja illalla mentiin lavalle tanssimaan.

Vierailija
15/32 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi vaatteita lainkaan.

Vierailija
16/32 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burkha.

Vierailija
17/32 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistraatissa perjantaina iltapäivällä päällä vaalea 50-luvun vintagemekko, ja seuraavana päivänä 80 hengen juhlat, siellä päällä sama mekko.

Vierailija
18/32 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli jakkupuku, miehellä puku. Käytiin todistajien kanssa syömässä. Myöhemmin järjestettiin juhlat sukulaisille ja ystäville, johon laitoin häämekon tyylisen mekon ja mies jälleen puvun.

Vierailija
19/32 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity kirkkoon.fi

Vierailija
20/32 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö, mitä? Oikeasti kyselen vinkkejä koska olen menossa naimisiin? En ole käynytkään koko palstalla puoleen vuoteen mutta olis pitänyt arvata mitä vastauksia täällä saa. Kiitti hei. Ap

No, hei hei !