Monellako suomalaisella naisella on OnlyFans sivut? Onko sulla jo?
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu avasin itsekin. On niin voimaannuttavaa myydä alapääkuvia netissä pervoille.
Onhan tuo erikoista, että joku on valmis maksamaan sinun alapäästäsi otetuista kuvista vaikka netti on täynnä ilmaisia alapäitä.
TÄMÄ! Tätä minä niin ihmettelen. Olen kyllä havainnut nykyihmiset apinoiksi. Kaikkea matkitaan ja mitään ei osata eikä älytä.
Vierailija kirjoitti:
Tuotot ei kyllä tule pelkistä puolisiveistä alastonkuvista. Tili ja sen liittymämaksu on yksi asia. Sitten sinne pitää vielä tuottaa erikseen maksullista sisältöä, jonka yleensä on oltava kovan tason pokevideota. Ja sitten isohko osa tuotosta tulee sillä, että päivystää siellä ja keskustelee fanien kanssa. Keskustelit on varmaan jotain muuta kun päivän sää. Ja tätä pakettia onbsitten mainostettava aktiivisesti.
Jos ulkonäkö riittää tähän ja henkinen kantti, niin kyllähän tuolla voi elää. Rikastumaan taitaa päästä vaan aniharva
Näin. ja sitten kun lainalle tulee ikälisää, niin siinähän esittelet eikä kelpaa enää kenellekään. En ottaisi tuota eläkeikään kestävänä työnä...
Jotkut tekevät rahasta asioita, joita en itse tekisi mistään hinnasta. Jokaisen oma asia, olen pienituloinen, mutta onneksi en koskaan niin köyhä, että tuohon olisi pakko lähteä.
Mulla oli jo silloin, kun OnlyFansiä ei oltu vielä keksitty edes.
Vierailija kirjoitti:
Tuotot ei kyllä tule pelkistä puolisiveistä alastonkuvista. Tili ja sen liittymämaksu on yksi asia. Sitten sinne pitää vielä tuottaa erikseen maksullista sisältöä, jonka yleensä on oltava kovan tason pokevideota. Ja sitten isohko osa tuotosta tulee sillä, että päivystää siellä ja keskustelee fanien kanssa. Keskustelit on varmaan jotain muuta kun päivän sää. Ja tätä pakettia onbsitten mainostettava aktiivisesti.
Jos ulkonäkö riittää tähän ja henkinen kantti, niin kyllähän tuolla voi elää. Rikastumaan taitaa päästä vaan aniharva.
Onlyfans tulot koostuvat yleensä:
1/3 subeista
2/3 chatissa myytävästä materiaalista.
ja tulot voi olla mitä vaan 500-30000€/kk väliltä, sanoisin että 2-12k€ välille osuu suurinosa tuulettajista suomessa. Asteikon yläpäässä oleminen tarkoittaa sitä että siellä on palkattu tiimi pyörittämässä sitä hommaa eli agency jolle menee 40-70% tienesteistä ja chatti pyörii 24/7
Iltapäivälehdissä tienaa niin ja niin paljon tyypit järjestäen kaikki käyttää agencyja ja tyhmät fanit luulevat että juttelevat oikeasti niille vaikka chatissa päivystää Joni ja Markus
Vierailija kirjoitti:
Helppoa rahaa niin aika moni on tilaisuuteen jo tarttunut.
Puhu itsestäsi vaan.
Milloin prostituutiosta on tullut hyväksyttävää? Hävettää noiden naikkosten puuhailu, ikään kuin se olisi normaalia.
Jos ulkonäkö riittää tähän ja henkinen kantti, niin kyllähän tuolla voi elää. Rikastumaan taitaa päästä vaan aniharva.