Odottaako Kate vauvaa?
Kommentit (39)
Toivottavasti on raskaana ☺️. Ja me täällä, arvoisat Suomi mammat kyllä se jo tiedetään .
Rintava on.
Itse mietin, olisiko Beatrice raskaana.
Tuskin odottaa, taitaa pikemminkin olla vaihdevuodet alkamassa.
No ei, muutama kilo kyllä muuten tekisi hänelle ihan hyvää.
Oletteko iso isänne hautajaisissa ?
Eikös Katella ala olemaan jo jonkin verran ikää raskautumisen riskejä ajatellen? Tosin taitaa Meghan olla pikkuisen vanhempi.
En tiedä Katesta, mutta Kake ainakin tossa venttaa vauvaa.
Se on iha hyvä homma näin tasa-arvon aikana.
Onpa Kate hoikka, mutta ei se tietenkään estä raskaana oloa, olispa kiva vielä neljäs lapsi
No, asia varmistuu varmasti syksyyn mennessä 😂.
Näyttää anorektiselta, ihme sukkula.
Miksi kyttäätte vain naisten vatsoja? Voihan miehetkin nykyään tulla raskaaksi. Jos ei muuten, niin ainakin liiallisesta syömisestä.
Vierailija kirjoitti:
Onpa Kate hoikka, mutta ei se tietenkään estä raskaana oloa, olispa kiva vielä neljäs lapsi
Millä tavalla olisi kiva?
Vierailija kirjoitti:
Mistä ap sai tuollaista päähänsä?
Kate tänään:
https://www.usmagazine.com/wp-content/uploads/2021/04/Duchess-Kate-Pays…
Onpa tyylikäs asu! Upea! Kate on ehkä liiankin hoikka jo, toisaalta varmaan kuvakulmakin vaukuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmmm voix noin hoikat raskautua?
Voi todellakin. Itse olen painanut alle 50 kg alkaessani odottaa lapsiani. Lihavuus on suurempi este raskaaksitulemiselle.
Sairaaloinen alipaino keskeyttää kuukautiset ja estää raskaaksitulon. En nyt siis puhu sinusta, mutta yleisesti ottaen näin.
No miten se sairaalloinen alipaino liittyy Kateen tai tähän keskusteluun?
Odotti tai ei niin ainakin oli todella tyylikäs tänään.
Vierailija kirjoitti:
No ei kai nyt hautajaisiin missään pissismekossa mennäkään. Cate on tyylikäs ja osaa pukeutua tilanteen vaatimalla tavalla. Se, jos naisella ei ole tyköistuvaa makkarankuorta päällä, ei tarkoita raskautta.
Näin on. Lisäksi oli kuningattarelta lainattu helmikaulakoru kaulassaan, helmet merkitsee kyyneliä.
Onko näiden kysymysten tarkoitus olla se tyyppi, joka sitten joskus mahdollisesti julistaa " MItä mä sanoin, ou jeeeee"