Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotityöt ja uliseva 8kk vauva.

Vierailija
07.08.2008 |

Miten muut vauvojen äidit suoriutuvat kotitöistä? Mietin tätä, kun äsken muussasin raivolla perunamuussia ja 8kk vauva ulvoi koko ajan lattialla kurkku suorana. Huutavatko muidenkin vauvat ja saatteko kotihommat tehtyä? Minkä ikäisen olette antaneet huutaa, kun on ollut pakollisia hommia kesken?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden päästä voit jo aivan rauhassa tehdä kotitöitä.

Vierailija
2/12 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä esikoinen oli varsinainen karjuja, mutta kun laitoin sen kantoliinaan selkään ja hyppelehdin ja heiluin tehdessäni kotitöitä, hän viihtyi vallan hyvin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kotityöt silloin kun poitsu on päiväunilla, tai just heräämisen jälkeen kun on vielä hyvällä tuulella ja viihtyy itsekseenkin hetken. Joskus myös laitan syöttötuoliin istumaan ja annan kurkunpalan tms mutusteltavaksi, sillä saa ostettua hetken aikaa. :)

Vierailija
4/12 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kiukkuaa 2-vuotias taapero ja 7 kk ikäinen vauva. Lisäksi vielä hoidettavana 4-vuotiaat kaksoset. Kyllä saa vauvakin huutaa, mutta minun on saatava ruoka laitetuksi. Kyllä siihen huutoon tottuu. Yhden kanssa se on vielä helppoa!

Vierailija
5/12 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin superkiltti poika oli aivan kamala tuossa ikävaiheessa...

Vierailija
6/12 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutaa jos huutaa, ääni ei ketään vahingoita. Ehkä lapsella ei ole lattialla mielestään kivaa, mutta kenen elämä se nyt joka hetki kivaa olisi?

Vierailija
7/12 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on alkanut kiukuttelemaan ihan hirveästi. Ennen viihtyi pitkiäkin aikoja lattialla touhuten omiaan ja konttaillen ympäriinsä. Nytpä ei enää. Tarraa jalkoihin kiinni ja ulisee. Olen tehnyt aina loppuun sen mitä olin tekemässä, juttelen vauvalle ja otan syliin heti kun olen saanut hommani päätökseen.

Vierailija
8/12 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en nimittäin pystynyt keskittymään mihinkään, jos lapseni huusi. Niinpä mies joutui tekemään suuren osan kotitöistä, kun lapsi oli vauva. Tai sitten joku muu katsoi vauvaa sen ajan, että ehdin keskittyä ruoanlaittoon tai tiskaamiseen.

Se muuten tuntui ihan ruhtinaalliselta levolta silloin, kun sai kaikessa rauhassa tiskata tai laittaa ruokaa!

Missään tilanteessa en vain kestänyt sitä, että muksu huusi kurkku suorana. Olin samanlainen kyllä muidenkin vauvojen suhteen. Ahdistuin tosi paljon, jos näin kaupungilla vanhempia, jotka eivät välittäneet lastensa huudosta.

Vierailija
9/12 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai antaisin jotain kiinnostavaa tekemistä siksi aikaa. Meillä lapset innostuivat tutkimaan kippoja ja vispilöitä sillä välin, tai annoin pientä purtavaa ja istutin syöttötuoliin katselemaan puuhailuani.

Vierailija
10/12 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on kohta 2 v eikä ole joutunut vielä tähän mennessä missään lattialla yksin huutamaan - aina olen ottanut syliin. Eipä tuo ole sitten paljoa kyllä huutanutkaan. Toki nyt isompana kitisee nukkumaan mennessään, jos ei uni tule. Silloinkin kyllä mennään hätiin, jos kunnolla alkaa itkeä.

Vierailija
11/12 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

istuta vauva syöttötuoliin ja anna muutama maissinaksu niin on jotain muuta tekemistä kuin ulista lattialla.

Vierailija
12/12 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei oo mitenkään jatkuvasti sylissä.

13

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme