Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Melko tuore suhde ja miehen sairastuminen, mitä teen?

Vierailija
17.04.2021 |

Pitkän etsinnän jälkeen löysin uuden rakkauden. Vuoden nyt seurusteltu ja mietitty yhteen muuttoa. Nyt miehellä on todettu vakava sairaus, ilmeisesti oireillut pitkään, mutta itse sain vasta tietää. Uusi lääkitys vei mieheltä kyvyt, en tiedä onko tilapäistä vai pysyvää. Jos tää sairaus etenee ja eteneehän se vääjäämättä, elämä tulee olemaan tosi rajoittunutta. Mitä ihmettä teen? Olen 50v ja tarkoitus vielä elää täysillä, matkustella jne

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Myötä ja vastoinkäymisissä. Jos olisit sinä miten miettisit?

Ap ei taida olla vielä naimisissa. Itse jos sairastuisin vakavasti, en haluaisi että kukaan uhraa elämäänsä minun takiani. Etsisin vertaistukea muilta samaa sarastavilta.

Vierailija
42/48 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jäisi noin nuorena omaishoitajaksi miehelle, jonka olen juuri tavannut, käytännössä.

En myöskään alkaisi noin nuorena tieten lopun iän selibaattiin.

Hän ei ole ollut rehellinen sinulle vaan on halunnut sitoa sinut ensin ja kertoa vasta sitten.

Ei pidä olla liian uhrautuva.

Vierailija
44/48 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Tekopyhä suhde ei kannata ainakaan. "Se oikeasta" tosin ei tule varmaan erottua. Nyt ei puhuta intiimielämästä, vaan jos haluat vielä mennä ja tehdä, sinun olisi vaikeaa olla jatkuvasti huolissaan toisesta. Ystävänä voit edelleen auttaa ihan tarpeeksi, ja hänen sukulainen voi matkustaa hänen kanssaan(?).

Vierailija
45/48 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sinä ap provoilet täällä.  Ja nyt vaihteeksi sairaudella.

Miten jaksat viitsit ja kehtaat tehdä provoa sairauksista.

Minäkin jo tunnistan sun aloituksesi ja trollosi palstalla ja varmaan moni muukin.

Vierailija
46/48 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde "rantalomalle" Gambiaan,  miettimään asioita.

Vierailija
47/48 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde. Itse en melkein ikäisenäsi naisena jäisi. Minulle seksi on tärkeää enkä halua omaishoitajaksi.

Pitääpä muistaa nämä tämän kaltaiset kommentit, jos omalle kohdalle sattuu niin, että emäntä sairastuu vakavasti, ei muuta kuin kytkin ylös ja ovesta ulos, eihän tässä ole oltu yhdessä kuin reilu 20 vuotta.

Täytyy kyllä sanoa, että on maailma mennyt persiilleen, jos heti hylätään kun jotain ilmaantuu, kun se voi sattua kummalle tahansa.  No huomaahan tämän muutenkin, kuinka kylmäksi parisuhde soppa on mennyt esim. treffipalstoilla, pelkkien kuvien perusteella tehdään valintoja, eikä edes haluta tutustua itse ihmiseen, ilman sitä kuuluisaa kuvaa.

On aivan eri asia auttaa pitkäaikaista kumppania, kuin tuoretta ilmeisen epärehellistä miesehdokasta. Ap:n mies ei ole millään tavalla ollut rehellinen asiasta ennen kuin meni niin huonoon kuntoon, että ap:kin huomasi ongelmat. 

Vierailija
48/48 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin. Et ole velvoitettu hoitamaan ja olet oikeutettu saamaan puolison, jonka kanssa voit elää sellaista elämää kuin sinä haluat. En tekisi mitään kompromisseja.