Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrostalossa asujat, kyttäättekö joskus tahattomasti naapureitanne

Vierailija
17.04.2021 |

Vai kiinnostaakO?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun talossa asuu yksi nuori mies, jonka touhuja seuraan ilman sen suurempia syitä kuin että hän touhuaa aika paljon ja on näkyvä ja kuuluva hahmo. Kylläkin oikein mukavan oloinen. En koe varsinaisesti kyttääväni, mutta olen huomannut, että kiinnitän häneen enemmän huomiota kuin muihin. Tuossa pahimpaan korona-aikaan jopa mietin että kuinka hän pärjäilee kun oli muutaman viikon näkymättömissä.

Vierailija
2/7 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Harvoin edes näen muita, jotka tässä talossa asuu. Naapureista ei edes kuulu ääniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen etätöitä ja työpisteeni on ikkunan edessä, josta näkymä sisäpihalle. Väkisinkin näen joitakin naapureita, mm. pihan takana olevassa leikkipuistossa käyvän perheen, koiraa ulkoiluttavan nuoren miehen ja kesäaikana pihaa kupsuttelevia mummeleita. Pihalla on myös grillipaikka, mutta se ei onneksi näy työpisteelleni. Siellä juoruileva vakiporukka ei kuulu lempinaapureihini.

Vierailija
4/7 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi kytätä tahattomasti?

Vierailija
5/7 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta äänet kuuluu niin hyvin että kuuluu kyllä mitä naapurit tekee. Tästä myös näkee suoraan naapurin parvekkeelle, joten pystyisin kyttäämään heidän elämäänsä jos haluaisin. Kuin kolhoosissa asuisi

Vierailija
6/7 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän lämpiminä vuodenaikoina paljon aikaa parvekkeella, joka on etupihalle päin. Siinä väkisinkin näkee ja kuulee muiden asukkaiden tulemisia ja menemisiä, mutta en minä niistä kiinnostunut ole.

Vierailija
7/7 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rtalossa voi naapurin pihaa tai tekemisiä kytätä siis kytätä ramppaamalla ahkerasti pyykkinaruilla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän