Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten Tinder toimii? Löydänkö tyttikseni sieltä helposti?

Petetty
17.04.2021 |

Miten Tinder toimii jos haluan löytää jonkun tietyn ihmisen? Vai antaako se satunnaisia tuloksi vai miten? Haluaisin katsoa löydänkö tyttökaverini sieltä mutta en halua rekisteröityä sinne. Pitääkö sinne syöttää jotain kriteerejä mitä haluaa etsiä? Ollaanko nsiellä nimimerkillä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollit on tänään tasoa 0/5

Vierailija
2/5 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti kyselen. En halua jäädä kiinni stalkkauksesta ja epäilys on iso tyttökaveria kohtaan. Ja sen tiedän että jos minä sinne rekisteröidyn, jään siitä kiinni ja minä olen se pettäjä ja jään alakynteen tässä asiassa. Vituttaa ja tekisi mieli vaan lähteä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petetty kirjoitti:

Oikeasti kyselen. En halua jäädä kiinni stalkkauksesta ja epäilys on iso tyttökaveria kohtaan. Ja sen tiedän että jos minä sinne rekisteröidyn, jään siitä kiinni ja minä olen se pettäjä ja jään alakynteen tässä asiassa. Vituttaa ja tekisi mieli vaan lähteä.

Jospa sitten lähtisit etkä stalkkaisi.

Hae apua epäluuloihisi, niin seuraava suhde saattaa kestää.

Vierailija
4/5 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi on lähteä. Vituttaa vaan päin naamaa valehteleminen. Itse kun yrittää olla avoin ja rehellinen ja saa paskaa niskaansa.

Vierailija
5/5 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet tilin ja asetat hakemillesi naisille ikärajan. Lisäksi määrittelet että kuinka isolla alueella haetaan sijainnistasi lähtien. Tyttiksesi pitäisi tulla siellä vastaan, etenkin jos rajaat tarkasti.

Et vaan laita omaa pärstääsi sinne, niin et jää kiinni.