Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häiritseekö teitä, jos kerrostaloonne tulee uusia asukkaita?

Vierailija
17.04.2021 |

Meillä on ainakin niin kiva kerrostalo, että uudet asukkaat aina ensin vähän häiritsevät. Kun ei yhtään tiedä, millaista porukkaa tulee. Ja meillä on talossa sellainen keskustelukulttuuri, että vähintään tervehditään kaikkia ja usein myös vaihdetaan pari sanaa. Jos tulokkaat ovat tuppisuita luikkijoita, ei ole kiva fiilis.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olekohan ihan terve?

Etkö ole kokenut kerrostaloyhteisöä, johon kaikki alkuperäisasukkaat ovat muuttaneet yhtaikaa talon valmistuttua ja tutustuneet vuosien varrella, ja jokainen uusi asukas on aina ensin oudokki? ap

Olen kokenut sen, miten uuteen kerrostaloon muutetaan 1-2 kk aikana ja sen jälkeen alkaa poismuuttorumba. Tässä rapussa on 24 asuntoa ja ainakin joka toinen kuukausi joku muuttaa pois ja uusia tilalle. Kovan rahan omistusasuntoja, joista pienet kämpät kalliita sijoitusasuntoja.

Vierailija
22/28 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olekohan ihan terve?

Etkö ole kokenut kerrostaloyhteisöä, johon kaikki alkuperäisasukkaat ovat muuttaneet yhtaikaa talon valmistuttua ja tutustuneet vuosien varrella, ja jokainen uusi asukas on aina ensin oudokki? ap

Olen kokenut sen, miten uuteen kerrostaloon muutetaan 1-2 kk aikana ja sen jälkeen alkaa poismuuttorumba. Tässä rapussa on 24 asuntoa ja ainakin joka toinen kuukausi joku muuttaa pois ja uusia tilalle. Kovan rahan omistusasuntoja, joista pienet kämpät kalliita sijoitusasuntoja.

No varmaan siinä kahden vuoden korvilla saattaa ollakin aikamoinen muuttorumba. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan se häiritsee, että uusille asukkaille ei ole annettu talon järjestysmääräyksiä eikä ole neuvottu missä joku varasto tms. on. Olen myös joskus joutunut neuvomaan pesukoneen käyttöä uudelle asukkaalle.

Vierailija
24/28 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mietittyä että toivottavasti eivät räksyttävää rakkia tuo mukanaan.

Vierailija
25/28 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan. Meillä on talo ollut täynnä hiljaisia vanhuksia ja kun luonto korjaa omansa, hyvin usein tilalle muuttaakin nuorisoa joka vasta aloittelee elämäänsä. Eli luvassa on miltei aina bileitä, raivokasta riitelyä ja metelöimistä, sotkemista... Olen aina hyvin huojentunut jos uusi naapuri paljastuukin ns. normaaliksi eikä bilehirmuksi.

Vierailija
26/28 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on vauvapalstan s e n s u u r i ihan p e r s e e s t ä kun ei saa edes sanoa että ei halua taloonsa sijoittaja-omistajia! Kiitos tosi paljon kun ei saa sanoa yhtään mitään tähänkään asiaan!

Vierailija
27/28 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mua häiritsee se, että tästä tuntuu muuttavan just ne kivat/neutraalit asukkaat pois! :(Ja ne ikävät, häirikkönaapurit jne EI KOSKAAN. Nytkin toivoisin, että ylänaapuri ja molemmat vierusnaapurit muuttaisivat pois... mutta ei kolmeen vuoteen ole tapahtunut joten alan itse katselemaan asuntoa.

Vierailija
28/28 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme