Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oma pituus miinus 100 on sopiva maksimipaino. Onko näin?

Vierailija
17.04.2021 |

Oletko kuullut tosta eli että 160 cm pitkälle 60 kg on sopiva maksimipaino. Jos pituutta on 170 cm niin 70 kg olisi maksimi. Siis MAKSIMI. Parempi olisi olla alle

Olen tässä vuoden päivät laihdutellut hitaasti. Painoin ennen 70 kg. Pituuteni on 160 cm. Olen just päässyt alle 60 kg elipainon ja kyllä täytyy sanoa, että alan näyttää normaalipainoiselta. Ikää on jo 50 vuotta.

Oma pituus miinus 100 on sopiva maksimipaino. Onko näin?

Vaihtoehdot

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä normaalipaino, ei maksimipaino.

Vierailija
2/39 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aika hyvä nyrkkisääntö. Itse 190 cm ja nykyinen 92 on viisi kiloa liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan suhteellista... Olen 174 pitkä ja jos painaisin 74 kiloa - olisin rautakanki muodoiltani! Olen airmeijasta tultuani painanut 83 kiloa ja se oli mielestäni paras kilomäärä suhteessa peilikuvaan... No, nyt peili on perke...es päivittynyt uudempaan ja sen näyttää väärin... Juu, on kiloja "hukan" tullut tuon armeijan jälkeen mutta onhan siitä vuosikymmeniä aikaa... Mutta itsepä kiloni kannan... JA ei muuten vaivaa mikään eli en kuormita yhteiskuntaa... Ja käyn töissä ja maksan veroni eli olkaa huoleti...

Vierailija
4/39 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ruumiinrakanteesta. Voi olla omapaino-110 tai omapaino-90.

Vierailija
5/39 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkein oikein, Oma pituus siitä pois 105

Vierailija
6/39 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se on liikaa. Pituus miinus 110 toimii omalla kohdallani.

Vierailija
7/39 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 180 cm. 75 kokoisena ihmiset tuli mulle sanoo et syö jotain, oot liian laiha. Joka paikassa. Olin hyvin hoikannäköinen tuon painoisena. Oli massaa vain rinnoissa, D-kuppi sekä pyöreä pylly. Muualla olin hoikka että solisluut ja muu näkyivät selvästi. Oli aivan täysin lättänä maha ja leveähköt lantioluuni sillee peitto just ja just kauniisti. Kumpa saisin ton kropan takaisin 😭 muistan vaa että en kellekään kertonut mun painoa, kun mua lyhyemmälle ja sellaiselle pitkulaiselle vartalolle toi painomäärä ois ollu kauhee. Teininä luulin et oon kauhea läski eikä millää menny jakeluun et se pituus tekee todella paljon ja se ruumiinrakenne.

Vierailija
8/39 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se mene että "ihannepaino" on miehellä pituus-100 ja naisella pituus-110

Vierailija
9/39 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle ainakin toimiva hyvä sääntö.

Vierailija
10/39 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka, 157cm/81kg.

Ei nuo teidän laskuhommat päde.

Vierailija
11/39 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eei. Mä painoin raskauden vikalla kolmanneksella ton säännön mukaan. Mulle siis olis liikaa painoa jos normaalisti painaisin 66kg

Vierailija
12/39 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo.

Vierailija
13/39 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mene noin. Tuon mittakaavan mukaan minun täytyisi olla alipainoinen ollakseni normaalipainoinen.

Vierailija
14/39 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan suhteellista... Olen 174 pitkä ja jos painaisin 74 kiloa - olisin rautakanki muodoiltani! Olen airmeijasta tultuani painanut 83 kiloa ja se oli mielestäni paras kilomäärä suhteessa peilikuvaan... No, nyt peili on perke...es päivittynyt uudempaan ja sen näyttää väärin... Juu, on kiloja "hukan" tullut tuon armeijan jälkeen mutta onhan siitä vuosikymmeniä aikaa... Mutta itsepä kiloni kannan... JA ei muuten vaivaa mikään eli en kuormita yhteiskuntaa... Ja käyn töissä ja maksan veroni eli olkaa huoleti...

Joopa joo. Olen 181 ja painoa 70. Aika optimi paino/pituus nyt. 174 ja 74 on jo aika monta turhaa läskikiloa.

Vierailija
15/39 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla säännöllä painaisin 48 kg ja näyttäisin rinnattomana ja lihaksettomana 13-vuotiaalta pojalta. Olen 42-vuotias nainen. 55 kg on mulle hyvä ja 58 kg maksimi. Pituus miinus 100 on just hyvä sääntö.

Vierailija
16/39 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hoikka, 157cm/81kg.

No nyt on näössä tai kehonkuvassa pahasti vikaa :D Ylipainoa on niin että hyllyy vaan.

Itselle - ja varmaan useimmille muilleki - hoikkuuteen hyvä sääntö on pituus miinus 110. Mä olen nyt 59-kiloinen, pituutta 166 cm, ja varmasti olisin oikeinkin timmi jos saisin tästä vielä 3 kg pois. Nykytila on sikäli hyvä, että näissä mitoissa olin ennen lasten syntymää, liki 20 vuotta sitten. Lihasta on jonkin verran, sais olla enemmänkin, nuorena olin hyvinkin lihaksikas.

Vierailija
17/39 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hoikka, 157cm/81kg.

No nyt on näössä tai kehonkuvassa pahasti vikaa :D Ylipainoa on niin että hyllyy vaan.

Itselle - ja varmaan useimmille muilleki - hoikkuuteen hyvä sääntö on pituus miinus 110. Mä olen nyt 59-kiloinen, pituutta 166 cm, ja varmasti olisin oikeinkin timmi jos saisin tästä vielä 3 kg pois. Nykytila on sikäli hyvä, että näissä mitoissa olin ennen lasten syntymää, liki 20 vuotta sitten. Lihasta on jonkin verran, sais olla enemmänkin, nuorena olin hyvinkin lihaksikas.

Niin ja siis 66-kiloisena olen todella pulskan näköinen. Johtunee siitä, että rasva kertyy mulle persuksiin ja reisiin, ei keskivartaloon, minkä voisi piilottaa löysien paitojen alle. Siksi pituus -110 on parempi ja terveempi vaihtoehto mulle - vaikken siihen pääse....

Vierailija
18/39 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa aikoinaan terkkarin mukaan pituus-105 on paras. No ei ole mulle. Olen 166cm nainen, painan nyt ton 61kg ja on ehdottomasti liikaa. Jäätävät tissit ja inha pallomaha. Pituus-110 tai 115 on mulle paljon parempi.

Vierailija
19/39 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, pituus miinus sata on hyvä MAKSIMIpaino naiselle.

Vierailija
20/39 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätee ainakin minulla. 76-kiloisena olen vähän pullamaisempi, tykkään pysyä sen alla että on veistetymmät piirteet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi