Hauskimmat ryhmäytysleikit
Minkälainen on hauskin ryhmäytysleikki, jossa olet ollut? Itse mielelläni osallistun, niin saadaan ryhmässä jää murrettua ja ne ovat usein tosi hauskoja muutenkin näin aktiiviselle extrovertille.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Ryhmäytymisleikit on S.aatanasta.
Noh, noh. Älä ole ilonpilaaja.
Minä jumankauta päätän ihan ite milloin pelleilen ja irrottelen ja vapaudun. Jos koskaan! Leikkikää keskenänne.
En kauheasti tykkää leikeistä, mutta se on ok, jossa on liikutaan janalla mielipiteidän mukaan. Tyyliin:
Ne, jotka tykkää ryhmäleikeistä menee vasemmalle ja ne ketkä ei, menee oikealle. Ja sit saa jäädä siihen välimaastoon jos tykkää semi-paljon.
Tässä tilanteessa mä olisin siellä oikealla ääripäässä.
Vierailija kirjoitti:
Minä jumankauta päätän ihan ite milloin pelleilen ja irrottelen ja vapaudun. Jos koskaan! Leikkikää keskenänne.
Miksi pitää olla tosikko? Joskus voi heittäytyä ja pitää hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei saisi olla? Minun käsitykseni hauskanpidosta eivät ole lapsellinen pelleily ventovieraiden kesken. Hmph.
Se, että seisotaan ringissä, ensimmäisen tekee jonkun hassunhauskan liikkeen ja lauseen ja seuraavat sitten matkii sen vähän erilailla, lopulta esim. mulle jäi esittää kännistä festareilla :) superhauskaa!
Vierailija kirjoitti:
En kauheasti tykkää leikeistä, mutta se on ok, jossa on liikutaan janalla mielipiteidän mukaan. Tyyliin:
Ne, jotka tykkää ryhmäleikeistä menee vasemmalle ja ne ketkä ei, menee oikealle. Ja sit saa jäädä siihen välimaastoon jos tykkää semi-paljon.Tässä tilanteessa mä olisin siellä oikealla ääripäässä.
Mun mieleen on tästä se versio, että "ketkä ei tykkää ryhmäytymisleikeistä, menee ovesta ulos".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei saisi olla? Minun käsitykseni hauskanpidosta eivät ole lapsellinen pelleily ventovieraiden kesken. Hmph.
Siis: "ei ole". Valitettava virhe. Pahoittelen.
ei sinällään leikki, mutta tykkäsin eräästä työyhteisöryhmästä, jossa ryhmänvetäjä sanoi heti ensimmäiseksi ettei viitsi lähteä leikittämään teille mitään tutustumisleikkejä, olemme aikuisia ja varmasti osamme tutustua toisiimme pikkuhiljaa tekemisen lomassa.
Meillä oli yhteinen kahvitauko, jolle kaikkien odotettiin osallistuvan, ja jokaisen kahvitauon aluksi yhden ryhmän jäsenen piti kertoa jotain päivänsä alusta tai edellispäivän lopusta. Tyyli oli vapaa, kuten myös se mistä asiasta kertoi. Ihan sama vaikka joku olisi kertonut katsoneensa uutisia ja kyllästyneensä koronauutisiin ja kääntäneensä kanavaa tai jos joku kertoi pesseensä vessan. Kuulostaa ehkä kaikista leikittäjistä oudolta, mutta huomasin, että tuossa ryhmässä tutustuttiin tosi nopeasti toisiimme ja kahvikeskustelun aloituskeskustelut aina saivat aikaan puheensorinaa. Lisäksi, kun alotuspuheenvuorot vaihtuivat aina, niin ei jouduttu siihen, että aina tuo yksi alkaa paasaamaan ensimmäiseksi, eikä anna puheenvuoroa, tai siihen, että pari ihmistä supisee ja sipisee vain keskenään. Varmasti etätyömoodikin vaikutti siihen, mutta toivoisin tuollaisen systeemin leviävän laajemmalle ,että tutustumisleikit jätetään lapsille päiväkotiin.
No joo, hehheh. Täällä oli joskus ihan helvetin pitkä ketju kamalista ryhmäytymisleikeistä. Sinne oli eksynyt ehkä yksi ihminen, joka niitä puolusti. Lähes kaikkihan niitä vihaavat. Kysymys kuuluukin, että kuka v***u ne on keksinyt?!? Ne ovat parhaimmillaan turhia, yleensä kiusallisia ja välillä aivan hirveitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi, mutta ryhmäytysleikit eivät ole hauskoja vaan typeriä ja teennäisiä.
Vaikka ryhmäseksi.