Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvostaako vai halveksiiko varattu mies sivusuhdetta

Vierailija
16.04.2021 |

Nauraako, pulkkaako kavereittensa kanssa.
Minä kuitenkin annan mitä omasta liitostaan puuttuu. Omaksikin ottaisin jos saisin. Minulla ei ole vaihtoehtoja kuin olla se toinen nainen.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä ryhtyisi pulkkailevan miehen ensimmäiseksi enkä toiseksi naiseksi.

Vierailija
2/16 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkkaava tarkoitin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan miehestä. Ja sinusta.

Vierailija
4/16 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin erittäin luotettavavia kaikki ketkä käy vieraissa

Vierailija
5/16 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostaa. Kun molemmat saa mitä hakee, se on hieno tilanne.

Vierailija
6/16 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Win win

Vierailija
7/16 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tulee kärsimään huonosta omatunnosta, käyttäytyy päättömästi, jättää sinut itkemään, rakastaa jompaa kumpaa tosissaan ja kannattaa varautua siihen, että rakastaa tosissaan vaimoaan. Yhteen sydämeen ei mahdu kahta ämmää, niin kuin sanonta kuuluu. Ei varmaankaan ole ylpeä itsestään, jollei ole jonkinlainen psykopaatti. Valitettavasti olen kokenut tilanteen, mutta yli 10 vuotta sitten. Nykyään arvostan paljon enemmän itseäni (myös toisten parisuhdetta) ja omaa mielenrauhaani, en enää olisi toinen nainen. Mieluummin olen yksin kuin elän pyörremyrskyn silmässä.

Vierailija
8/16 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostaa. Kun molemmat saa mitä hakee, se on hieno tilanne.

Vaikutti kyllä siltä, että ap haluaa jotain enemmän kuin pelkkää panoa.

Vierailija
9/16 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka pitää sivusuhdetta, ei arvosta naisia lainkaan.

Vierailija
10/16 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ottaisin eron ennen kuin ryhtyisin sivusuhteeseen, mutten tuomitse muiden valintoja.

Vierailija
11/16 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettävä mies tai nainen ei ole minkään arvoinen kellekään. Miksi ei eroa ja ota sinua? Miksi haluaa molemmat? 

Vierailija
12/16 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kaikki miehet tietenkin käyttäytyvät ap:n esittämässä tilanteessa täysin samalla tavoin. Tällöin voimme unohtaa kaikki vastaukseen liittyvät muuttujat ja kysymyksen kompleksisuus ja todeta joko "kyllä" tai "ei".

Ehkäpä yritän ap kuitenkin hieman jeesata, kun hän on ilmeisesti teinityttö (ainakin henkisen iän puolesta), joka varmaan joskus vielä aikuiseksikin kasvaa. Ainoa jaettava ohje tässä tilanteessa on, että lähtökohtaisesti ihmiset osaavat käyttäytyä. Lähtökohtaisesti ihmiset eivät puhu selän takana toisistaan pahaa (naiset mahdollisesti enemmän ja miehet vähemmän, koska miehet hoitavat konfliktitilanteet suoralla voimankäytöllä useammin??). On myös mahdollista, että mies ei puhu avioliiton ulkopuolisista suhteista kenellään, koska se olisi suuri riski. Täten on todennäköisintä, että mies ei puhu ap:sta pahaa.

Vierailija
13/16 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet luuseri hyväksikäytettävä nainen.

Vierailija
14/16 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on vaihtoehtoja.

Vierailija
15/16 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä kirjoitat siihen tyyliin, että luultavasti halveksii. Kukaan ei tykkää säälittävistä roikkujista. Hän saa sinulta helposti, joten käyttää tilaisuutta hyväksi. Paras vaihtoehtosi olisi hankkiutua miehestä eroon, mutta siihen et kykene kun roikut vain ja pyörit itsesäälissä.

Vierailija
16/16 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kyllä ryhtyisi pulkkailevan miehen ensimmäiseksi enkä toiseksi naiseksi.

Stiga sen olla pitää, eikä mikään Sarvis.