Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nalox haitallinen kynsisienen hoidossa?

Vierailija
16.04.2021 |

Pakkauksen ohjeessa luki, että ei saa laitttaa kynnen alle jos kynsi on osittain irti kynsipatjasta. Eikö näitä aineita juuri kuuluisi laittaa sinne kynnen alle?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalox... mitä hittoa, mä tunnen ton nimen, eikös sillä Afrikassa ranskan sotilaat tukkineet verisuonia kun mun edessä mennyt mies käveli miinaan ja jätkältä lähti jalka. Sellaistat kermanvalkoista jauhetta, suoraan haavaan ja sitten paineside ja helekutinmoista kyytiä ensiapuun.

Mitä tekemistä Naloxilla on kynsien kanssa, se on suurten verenvuotojen tyrehdyttämiseen tehty tuote? Sellaisena minä ainakin sitä käytin ylläolevassa tilanteessa, Paketissa luki Nalox, muistaakseni jotain hemo-juttua se oli. Samankokoinen kuin perunamuusipussi, sisältö vähän valkoisempaa...

Vierailija
2/4 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nalox... mitä hittoa, mä tunnen ton nimen, eikös sillä Afrikassa ranskan sotilaat tukkineet verisuonia kun mun edessä mennyt mies käveli miinaan ja jätkältä lähti jalka. Sellaistat kermanvalkoista jauhetta, suoraan haavaan ja sitten paineside ja helekutinmoista kyytiä ensiapuun.

Mitä tekemistä Naloxilla on kynsien kanssa, se on suurten verenvuotojen tyrehdyttämiseen tehty tuote? Sellaisena minä ainakin sitä käytin ylläolevassa tilanteessa, Paketissa luki Nalox, muistaakseni jotain hemo-juttua se oli. Samankokoinen kuin perunamuusipussi, sisältö vähän valkoisempaa...

Hyvin muistat, nimi oli vain CeloX. Saako kysyä koska palvelit ilmeisesti legioonassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaan kynnen päälle, ne on kynsisienen hoitoon.

Vierailija
4/4 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain valkoista jauhetta olet varmaan käyttänyt tekstin perusteella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi