tyttöystäväehdokkaalla on kissa ,minä olen allerginen kissalle
Kommentit (22)
Kissanoistajat kuljettavat eläinpölyä ja karvoja vaatteissaan koko ajan. Et sitten niistä ole saanut reaktioita?
Et voi. Allergiaa voi hoitaa lääkityksellä.
Vierailija kirjoitti:
Kissanoistajat kuljettavat eläinpölyä ja karvoja vaatteissaan koko ajan. Et sitten niistä ole saanut reaktioita?
Ollaan oltu vain ulkona kävelyillä, siksi ehdokas.
Ehdottaa voi, ja sen jälkeen tuskin enää olet poikaystäväehdokas. Ja hyvä niin, ette selvästikään sovi yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottaa voi, ja sen jälkeen tuskin enää olet poikaystäväehdokas. Ja hyvä niin, ette selvästikään sovi yhteen.
Hupsis, sorruin typerään heteronormatiivisuuteen, pahoittelut!
Tarkoitin kumppaniehdokas.
No eipä tuossa ole muuta vaihtoehtoa kuin tyttö valitsee kissan tai sinut eli kissan.
Voi voi. Tilanteesi on todella hankala, jos olet mirreille alleginen. Onneksi aika sekä muoti on rientänyt eteenpäin ja karvattomia kissoja löytyy lemmikeiksi!
Hyvä ettet mirrille allerginen ole.
Unohda koko juttu ja etsi joku eläinten vihaaja eukko itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Kissalle moro ja näkemiin.
Ottaen huomioon, että kissa tuo naiselle enemmän iloa kuin mies, toi on aika huono vaihtoehto. Edellyttäen, että ap siis on miespuolinen.
Siperiankissa saattaa sopia, ei aiheuta samalla tavalla allergiaa.
Etkö sanonut naiselle, että olet allerginen?
Ei muutakun uutta ehdokasta kehiin. Ei kukaan normaali luovu omasta lemmikistään.
Ei sinun tarvitse mitään ehdottaa, tyttöystäväkokelas kyllä miettii ratkaisun, kunhan suhde sinne saakka etenee.
Oma kissani muutti äitini luo, kun rakastuin tulevaan puolisooni. Siellä vierailut onnistuivat allergialääkkeen avulla kun emme koskaan yöpyneet.
Kissa menee miehen edelle. Aina.
Vaikka kuinka olisi vetovoimaa ja henkistä yhteyttä.
Lemmikki on kuitenkin aina, kuin pikkulapsi.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi. Tilanteesi on todella hankala, jos olet mirreille alleginen. Onneksi aika sekä muoti on rientänyt eteenpäin ja karvattomia kissoja löytyy lemmikeiksi!
Ei se karvattomuus auta, kun allergeenit tulee sen ihosta/hilseestä.
Mun tuttava meni yhteen ja naimisiin kissallisen kanssa, vaikka oli allerginen.
He alkoivat sitten pitää kissaa eri osassa taloa kuin missä tuo mies majaili. Hankalaa.