Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootteko huomanneet että komeat miehet on yleensä vähemmän pinnallisia kuin rumemmat?

Vierailija
16.04.2021 |

Luulen sen johtuvan siitä että komeat miehet etsii myös jotain syvällisempää, koska koko elämä heidän ulkonäköönsä vaan kiinnitetty huomiota.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeus tai rumuus on sattumasta ja geeneistä kiinni. Siihen ei kovin paljon voi itse vaikuttaa. Elämäntavoilla vähäsen.

Mun kokemusten mukaan ulkoisesti rumat miehet ovat usein myös rumia sisältä. Haukkumassa muita ja vaatimassa muilta liikoja. Ulkoisesti komeat puolestaan ovat usein ihan mukavia. Kenties heillä menee muutenkin niin hyvin, että osaavat keskittyä omaan hyvinvointiinsa ja kohdella muitakin ihmisiä mukavasti.

Vierailija
22/55 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komeus tai rumuus on sattumasta ja geeneistä kiinni. Siihen ei kovin paljon voi itse vaikuttaa. Elämäntavoilla vähäsen.

Mun kokemusten mukaan ulkoisesti rumat miehet ovat usein myös rumia sisältä. Haukkumassa muita ja vaatimassa muilta liikoja. Ulkoisesti komeat puolestaan ovat usein ihan mukavia. Kenties heillä menee muutenkin niin hyvin, että osaavat keskittyä omaan hyvinvointiinsa ja kohdella muitakin ihmisiä mukavasti.

Minäkin olen huomannut että monesti komeat ovat mukavia (toki aina on poikkeuksia). Mutta en usko että komeat miehet ovat kumppania valitessaan yleensä yhtään sen vähemmän pinnallisia kuin ne vähemmän komeat, muilta liikoja vaativat miehet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että keskivertomiehistä tai vähän syrjäytyneistä löytyy ne mukavimmat ja syvällisimmät miehet.

Mies on vaarallinen jos luulee itsestään liikoja. Se mahdollistaa fyysisen ja henkisen väkivallan. Suurin osa miehistä on uskoakseni hyvin pinnallisia.

Vierailija
24/55 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi omaan ulkonäköönsä keskimääräistä enemmän panostava olisi vähemmän pinnallinen?

Mikä ihmeen yleistys?

Ulkonäköäni on aina kehuttu, mutta panostan siihen paljon keskimääräistä vähemmän.

Ja minusta pelkkä pinta on erittäin epäkiinnostavaa. Haen muunlaista sisältöä.

Vierailija
25/55 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi omaan ulkonäköönsä keskimääräistä enemmän panostava olisi vähemmän pinnallinen?

Vaikken AP:n premissin kanssa olekaan samaa mieltä (kaikenlaisia persoonia löytyy kauniista naisista ja komeista miehistä), niin miehet ei voi feikata sitä esim. meikillä.

Siksi miehissä komeat ovat todella harvinaisia jos vertaa luonnonkauniiden naisten määrään. Suhdeluku on jotain 1 todella komeakasvoinen mies vs. 10 luonnonkaunista naista.

Kyllä yhden suhde kymmeneen on aika liioitellun paljon. Väittäisin, että yhden suhde sataan on todennäköisempi vaihtoehto. Tuo on suurin syy, mikseivät naiset löydä enää kumppaneita.

Vierailija
26/55 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen huomannut että monesti komeat ovat mukavia (toki aina on poikkeuksia). Mutta en usko että komeat miehet ovat kumppania valitessaan yleensä yhtään sen vähemmän pinnallisia kuin ne vähemmän komeat, muilta liikoja vaativat miehet.

Naisten ei juuri koskaan kuule sanovan komeiksi ketään, joten vaikea kuvitella, että sinunkaan otantasi olisi kovin suuri...

Vierailija
27/55 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on oppikirjaesimerkki haloefektistä

Vierailija
28/55 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten ei juuri koskaan kuule sanovan komeiksi ketään, joten vaikea kuvitella, että sinunkaan otantasi olisi kovin suuri...

No joo, ei ole iso otanta, mutta ihan riittävä jotta voin tehdä jonkinlaisia päätelmiä.

Vierailija
29/55 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs siinä hyvännäköisenä ollessa, kun saa kaikilta hyvää kohtelua ja elämä muutenkin rullaa, ovia aukenee uran tielläkin vaan ulkonäön ansiosta jne. kyllähän siinä kelpaa olla iloinen kaikille, eikä vaivu katkeruuteen kuten rumemmat lajikumppanit joita potkitaan päähän tämän tästä.

Vierailija
30/55 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on oppikirjaesimerkki haloefektistä

Kokemukseni perustuvat miehiin, joihin olen tutustunut syvemmin joko kaveri- tai seurustelumielessä, ei mutuiluun. En tarkoita tässä jotain random kadulla vastaantulijoita tai kaverin kaverin poikaystävää jonka olen kerran tavannut pikaisesti.

Vierailija
31/55 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin.  Ovat hyvinkin pinnallisia, sillä hyvä ulkonäkö antaa heille paljon anteeksi.

Myös ovat turhamaisia ja peilailevat itseään useissa paikoissa, mistä peilejä löytyy.

Myös toisinaan ovat naurettavan naismaisia tälläilyissään.

Vähemmän hyvän näköiset eivät tälläisiin juttuihin koskaan sorru. Ja heillä on jopa suurempia itseluottamus kuin hyvännäköisillä miehillä, sillä heidä ei tarvitse yrittää olla yhtään mitään sen kummempaa kuin ovat.  Se antaa miehelle itsevarmuutta ja uskoa ja luottamusta omiin kykyihin.

Heh, tämä voi muuten jossain määrin pitää paikkansa. Aina jos arjessa joku random tulee selvin päin pokaamaan, hän on poikkeuksetta ei-hyvännäköinen. Itseluottamus kohdillaan.

Vierailija
32/55 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs siinä hyvännäköisenä ollessa, kun saa kaikilta hyvää kohtelua ja elämä muutenkin rullaa, ovia aukenee uran tielläkin vaan ulkonäön ansiosta jne. kyllähän siinä kelpaa olla iloinen kaikille, eikä vaivu katkeruuteen kuten rumemmat lajikumppanit joita potkitaan päähän tämän tästä.

Sitä mä juuri tarkoitan. Kauniilla ja komeilla menee muutenkin paremmin, niin ei tarvitse olla katkera ja ilkeä. Ei sillä, että rumienkaan tarvitsee. Mutta kai negatiiviset kokemukset ajavat ihmisen sellaiseen.

Vierailija
33/55 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin.  Ovat hyvinkin pinnallisia, sillä hyvä ulkonäkö antaa heille paljon anteeksi.

Myös ovat turhamaisia ja peilailevat itseään useissa paikoissa, mistä peilejä löytyy.

Vähemmän hyvän näköiset eivät tälläisiin juttuihin koskaan sorru. Ja heillä on jopa suurempia itseluottamus kuin hyvännäköisillä miehillä, sillä heidä ei tarvitse yrittää olla yhtään mitään sen kummempaa kuin ovat.  Se antaa miehelle itsevarmuutta ja uskoa ja luottamusta omiin kykyihin.

Heh, tämä voi muuten jossain määrin pitää paikkansa. Aina jos arjessa joku random tulee selvin päin pokaamaan, hän on poikkeuksetta ei-hyvännäköinen. Itseluottamus kohdillaan.

Taitaa kovinkin usein tulla rumat miehet pokailemaan arjessa keskellä kirkasta päivää? Vähän epäilen, etteivät suomalaiset ainakaan.

Vierailija
34/55 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan ole huomannut. Järkyttävimmät kommentit ulkonäöstäni olen saanut superkomealta eksältäni.

"Superkomealta". :D

Vierailija
35/55 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa kovinkin usein tulla rumat miehet pokailemaan arjessa keskellä kirkasta päivää? Vähän epäilen, etteivät suomalaiset ainakaan.

Kyllä tätä on tapahtunut koko aikuisikäni, yleensä muutaman kerran vuodessa. Viime vuosi oli poikkeus sillä tapahtui vain kerran, ehkä korona saattoi vaikuttaa. Ja kyllä, ihan suomalaisia ovat olleet.

Vierailija
36/55 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan ole huomannut. Järkyttävimmät kommentit ulkonäöstäni olen saanut superkomealta eksältäni.

"Superkomealta". :D

Kasvoiltaan kuin miesmalli. Eikä kropassakaan mitään valittamista, vaikka olikin lyhyt.

Vierailija
37/55 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on tätä naisten tekemää projisointa.

Komea mies sa sikaila mitä sattuu haluu ja on vaan hauska. Rumat mies taas on ällöttävä sika olisipa se miten mukava tahansa.

Vierailija
38/55 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon että keskivertomiehistä tai vähän syrjäytyneistä löytyy ne mukavimmat ja syvällisimmät miehet.

Mies on vaarallinen jos luulee itsestään liikoja. Se mahdollistaa fyysisen ja henkisen väkivallan. Suurin osa miehistä on uskoakseni hyvin pinnallisia.

Mistä vedit fyysisen ja henkisen väkivallan?

Feministien käsikirjasta? Potentiaalisia raiskaajia, kuten kaikki miehet?

Vierailija
39/55 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komea mies sa sikaila mitä sattuu haluu ja on vaan hauska. Rumat mies taas on ällöttävä sika olisipa se miten mukava tahansa.

Tästä tulikin mieleen miten komean kaverini naisten mielestä pettämiset olivat usein minun vikani, koska minä saatoin kaverini pahoille teille pyytämällä baariin :D 

Vierailija
40/55 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä tulikin mieleen miten komean kaverini naisten mielestä pettämiset olivat usein minun vikani, koska minä saatoin kaverini pahoille teille pyytämällä baariin :D 

Petetyillä nyt on vaan aina tapana syyttää ketä tahansa muuta paitsi sitä omaa kumppaniaan. Kai se on jotain oman mielenterveyden suojelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä