Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kuvan kaltainen tyyli "liian teinimäinen" 32v naiselle?

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli kolmekymppinen tuollaisissa vaatteissa näyttää kulahtaneelta yh-mammalta / potentiaaliselta kilarimuijalta. Ei jatkoon.

Vierailija
42/64 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liian teinimäistä. Itse 37-vuotiaana pukeudun farkkuihin, huppariin sekä tennareihin. En tosin ole ikinä käyttänyt revittyjä farkkuja ja hupparini ovat tyköistuvampia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, siis farkut, huppari ja lippis liian teiniä? Eikö nuo nyt ole ihan perusarkivaatteita kaiken ikäisille?

Vierailija
44/64 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko ihan tosissanne vai tuliko aloittaja aikakoneella 1950-luvulta palstalle? Nuo ovat polvireikiä lukuunottamatta ihan normaalit ja tavalliset vaatteet. Mä en ainakaan kehtaa mihinkään hameisiin pukeutua edes muuten kuin juhliin. Kuljen mukavissa, siisteissä vaatteissa.

Vierailija
45/64 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öh, siis farkut, huppari ja lippis liian teiniä? Eikö nuo nyt ole ihan perusarkivaatteita kaiken ikäisille?

Eläkeläisetkin pukeutuvat tuohon tyyliin (poislukien reiät). Mikä on siis ongelma?

Miten hoikan ja hyväkuntoisen 30-vuotiaan sitten "kuuluisi" pukeutua?

Vierailija
46/64 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Ihan normi mitäänsanomaton ja tylsä massatyyli. Jollain yli 45-vuotiaalla voisi ehkä näyttää jo vähän hassulta, mutta kukin pukeutukoon miten lystää.

Vierailija
47/64 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Ihan normi mitäänsanomaton ja tylsä massatyyli. Jollain yli 45-vuotiaalla voisi ehkä näyttää jo vähän hassulta, mutta kukin pukeutukoon miten lystää.

Mun melkein kuusikybäinen ihastukseni (nainen) pukeutuu noin ja on ihan hiton seksikäs leidi. Hänellä on upea vartalo ja pilkettä silmissään. Ei vaatetus katso ikää, vaan enemmänkin asennetta ja kroppaa.

T. Rakastunut

Vierailija
48/64 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän tänävuonna 40v ja olen kulkenut tuontyylisissä vaatteissa jo useamman vuoden. Joskus farkkujen tilalla on legginssit ja hupparin helman pituus vaihtelee. Lippistä ei ole. En tajunnut, että niissä on ikäraja. 

Pitäskö lopettaa? Mitenkäs 40v naisen pitäis pukeutua? Minulla on myös hiukset lanteille saakka, pidän auki, pikkuleteillä, ponnareilla ja nutturalla. Onko sekään sopivaa, kun oon jo vanha? 

Vierailija
49/64 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näytä hassulta edes eläkeläisillä. Ok, reiät eivät oikein toimi ja vähän iäkkäämmillä ei myöskään paljaat nilkat, mutta muuten siis.

Vierailija
50/64 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi kyllä olla minishortsit ja sellainen niukka t-paita. 

M35

Vierailija
51/64 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit ei enää käytä skinny jeanseja. Näytät tuossa asussa mielleniaalilta. 

Vierailija
52/64 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aikuinen nainen haluaa olla homssuinen?

Vierailija
53/64 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ne nyt ole kaikki tuon näköisiä tällä hetkellä? Teinit ja parikymppisestä neljäänkymppiin?

Ja yli 40-vuotiaat muuten, mutta farkut on ehjät.

Vierailija
54/64 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei edes kysyisi, onko farkut ja huppari liian teinimäistä 30v miehellä 🙄 Kyllä naisetkin saa pukeutua rentoihin ja mukaviin vaatteisiin missä vaan iässä.

Jos on siistit farkut niin ok. Aikuinen mies ei käytä rikkinäisiä housuja tai esittele persvakoaan. Huppari on ok vapaa-ajan asuna.

Vierailija
55/64 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kyllä mutta rikkinäiset farkut on tosi nolot aikuisella.

Vierailija
56/64 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaa. Also, mistä lähtie hupparit on kuulunu vaa teineille? :D Parasta tos kuvan tyylis on paljaat nilkat. :3

Vierailija
57/64 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aikuinen nainen haluaa olla homssuinen?

Mitä vetoa, että tämän kirjoitti joku tavisnaamainen ja ylipainoinen prismamamma? Onko sitten sellaisiin löysiin tavisvaatteisiin pukeutuminen jotenkin hienostuneempaa kuin tuollaisiin sporttisiin vaatteisiin pukeutuminen?

Vierailija
58/64 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinit ei enää käytä skinny jeanseja. Näytät tuossa asussa mielleniaalilta. 

No ei tuo minustakaan sinänsä teinien asu ole, vaan nimenomaan aikuisten, noin 30-55-vuotiaiden tyyliä. Teinit pukeutuvat löysiin ysärityylisiin vaatteisiin.

T. Vähän samaan tapaan pukeutuva millenniaali

Vierailija
59/64 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljaat nilkat on toinen mikä ei kuulu aikuiselle viileällä ilmalla. Luulisi aikuisen ymmärtävän että akillesjänteen napsahtaminen ei ole kiva juttu. Kylmä ilma altistaa sille.

Vierailija
60/64 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun normaalisti arkena juuri noin ja olen yli 40-vuotias. Tosin olen hoikka, sporttinen ja kuulemma aika tyttömäinen, vaikka ryppyjä kyllä löytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi