Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kuvan kaltainen tyyli "liian teinimäinen" 32v naiselle?

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten 30+ pitäisi pukeutua? Kuin täti?

Vierailija
22/64 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä vähän cringe yli 20v naisella. 18-20v naisella todella seksikäs ja tyttömäinen.

M31

Sanoo kolmekymppinen mies, joka käyttää sanaa "cringe".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä vähän cringe yli 20v naisella. 18-20v naisella todella seksikäs ja tyttömäinen.

M31

Seksikäs?

Naapurin teinityttömäisellä (yli 18v!) tavalla. Monesti on seksikkäämpää jättää jotain vähän arvailujen varaan ison hupparin alle kuin esitellä kaikkea. ;)

M31

Vierailija
24/64 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mä näin viiskymppisenä naisena voin käyttää EHJIÄ farkkuja, hupparia, lippistä ja lenkkareita. Eli ainoa ero tuohon on, että farkut ei ole revityt.

Entäs 1/2 vuosisatainen ahteri? Eikö ole liian iso hametta pienempään asuun?

Vierailija
25/64 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja ei. - Työasuna mennee ehkä päiväkodissa ai vaikka nuorisotyöntekijän yllä. Vapaa ajan pukeutumisessa varmaan sopii mahd. kahdeksalle kymmenestä.. Keitä ne muut ovat en tiedä. - Ise huomaan yhenä vanhentumisen merkkinä, että en tapaa enää kulkea rikkinäisissä farkuissa, jos lähden ns. ihmisten ilmoille. Olen kyllä jo noin 40 vuotias ja mies (, jos sukupuolellani on tässä kohtaa joain merkitysä). - Sen sijaan "öö" sanotaanko vertailun vuoksi punaisissa farkuissa kuljin noin viikko sitten lauantaina.   

Vierailija
26/64 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mä näin viiskymppisenä naisena voin käyttää EHJIÄ farkkuja, hupparia, lippistä ja lenkkareita. Eli ainoa ero tuohon on, että farkut ei ole revityt.

Entäs 1/2 vuosisatainen ahteri? Eikö ole liian iso hametta pienempään asuun?

No ei ole! Ja olen ihan normaalipainoinen. Hameita en edes omista- olen ikuinen farkkutyttö.

Vierailija
27/64 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miten 30+ pitäisi pukeutua? Kuin täti?

Ylesiesesti sanosiin hjiin ja puhtaisiin vaatteisiin, joissa on huomioitu ainakin hieman tilanne missä on määrä olla ja (mahd). säätila (Outs taisimpa Kuullotaa hieman konservaiiviselta) 

Vierailija
28/64 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän lähiostarilla on hyvin paljon juuri tuolla tavalla pukeutuneita miehiä ja naisia ihan missä tahansa ikäluokassa. Älä turhaan mieti. Uppoat massaan ihan varmasti.

:D :D Ihana pointti! Tietysti ihmiset saa pukeutua miten haluaa, tärkeintä ettei palele ja että peittyy kriittiset paikat ettei polliisi vie putkaan!!!

Vierailija
29/64 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne nyt ole kaikki tuon näköisiä tällä hetkellä? Teinit ja parikymppisestä neljäänkymppiin?

Vierailija
30/64 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kukin tyylillään. Itse olen 30 ja en itse enää pukeudu noin. Mutta jos itse haluaa pukeutua, niin mikäs siinä! Koen tuon tyylin nykyään olevan itselleni liian pissis. Ja huom. en tarkoita nyt muiden tyyliä vaan omaan silmään minun päälläni. Eli en siis karsasta, jos ikäiselläni tai vanhemmallakin olisi tuommoiset vaatteet.

Jep, minulla taas toisinpäin. Näytän ihan joltain kalvakalta sketsihahmolta jos käytän ”aikuisten” vaatteita, ja tästä habituksesta on nyt 34 ikäisenä muodostunut pieni kriisikin, mutta en keksi ratkaisuakaan joten annan periksi tyylilleni ja mukavissa revityissä farkuissa, hupparissa ja pipossa mennään jatkossakin.

Vierailija
31/64 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risat farkut tekevät teinin oloiseksi. Muutenhan tuo on aika perus vapaa-ajan asu.

Vierailija
32/64 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisen ihmisen kannattaa pukea ehjät housut.

Vierailija
33/64 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkinäiset, revityt farkut saavat näyttämään vähän yksinkertaiselta. Teinillä vielä on toivoa, että järkevöityy, mutta kolmekymppisellä se näyttää vaan surulliselta. Muuten vaatteet ovat ok minkäikäisellä tahansa.

Vierailija
34/64 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei edes kysyisi, onko farkut ja huppari liian teinimäistä 30v miehellä 🙄 Kyllä naisetkin saa pukeutua rentoihin ja mukaviin vaatteisiin missä vaan iässä.

Vierailija
35/64 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuisen ihmisen kannattaa pukea ehjät housut.

Paitsi pimpin kohtaa.

Vierailija
36/64 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei edes kysyisi, onko farkut ja huppari liian teinimäistä 30v miehellä 🙄 Kyllä naisetkin saa pukeutua rentoihin ja mukaviin vaatteisiin missä vaan iässä.

Naisten pukeutuminen on  paljon vapaampaa ja vähemmän kontrolloitua kuin miesten. Mietipä vaikka perinteisiä juhlapukuja, kummalla sukupuolella on enemmän valinnanvaraa?

Vierailija
37/64 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erinomainen huomio! Miehet säilyttää oman, monesti täysin saman tyylinsä koko elämänsä ajan, mutta täysin sama asia naisilla herättää vielä keskustelua tänäkin herran vuonna!

Vierailija
38/64 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos touhuilet pihalla tai leikit lasten kanssa, niin päällä voi olla mitä vaan. En lähtisi 30 vuotiaana ihmisten ilmoille tuommoisissa.

Vierailija
39/64 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole teinimäistä, itse en tykkää käyttää lippistä mut muuten ok. Pillifarkut on muuten jo aika last season, joten käyttäisin toisenlaisia farkkuja 🤭

N45

Vierailija
40/64 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet näkee ihmisen, naiset vain vaatteet, joiden mukaan arvottaa ihmisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä