Onko kuvan kaltainen tyyli "liian teinimäinen" 32v naiselle?
Kommentit (64)
On joo. Mun tytär 14v pukeutuu noin.
En näe vaatteita. Sisältö vaikuttaa olevan soppeli jollekin komealle koomivitoselta näyttävälle +55v miehelle.
On. Noiden housujen kanssa joku siistimpi paita ja ehdottomasti lippis pois.
Riippuu vähän siitä mihin noissa vaatteissa on menossa.
Voisin itsekin käyttää tuon tyylisiä vaatteita, joten sanon ei ole liian teinimäiset.
No kukin tyylillään. Itse olen 30 ja en itse enää pukeudu noin. Mutta jos itse haluaa pukeutua, niin mikäs siinä! Koen tuon tyylin nykyään olevan itselleni liian pissis. Ja huom. en tarkoita nyt muiden tyyliä vaan omaan silmään minun päälläni. Eli en siis karsasta, jos ikäiselläni tai vanhemmallakin olisi tuommoiset vaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Meitä on monta tuollaista Tukholmassa. Minä mukaanlukien. Tosin olen vasta 30. En näe, että olisi teini
Onko teillä haarakiilat niissä vermeissä?
No revityt farkut menevät vähän yli kuten myös paljaat nilkat.
Kyllä tuon ikäisellä pitäisi jo olla ehjät vaatteet.
Kieltämättä vähän cringe yli 20v naisella. 18-20v naisella todella seksikäs ja tyttömäinen.
M31
N46 kirjoitti:
Voisin itsekin käyttää tuon tyylisiä vaatteita, joten sanon ei ole liian teinimäiset.
Onko ikaisesi kokoinen ahteri?
Ei oikein musta ole tuon ikäisen vaatetusta. Tulee mieleen nuoruuteensa takertuminen. Sori. :)
M36
Meidän lähiostarilla on hyvin paljon juuri tuolla tavalla pukeutuneita miehiä ja naisia ihan missä tahansa ikäluokassa. Älä turhaan mieti. Uppoat massaan ihan varmasti.
No kyllä mä näin viiskymppisenä naisena voin käyttää EHJIÄ farkkuja, hupparia, lippistä ja lenkkareita. Eli ainoa ero tuohon on, että farkut ei ole revityt.
Mua häiritsee eniten tuo vapaana reuhottava pitkä tukka. Pitkät hiukset ehdottomasti ponnarille, jos on lippis päässä.
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä vähän cringe yli 20v naisella. 18-20v naisella todella seksikäs ja tyttömäinen.
M31
Seksikäs?
Mä en olisi edes teininä halunnut pukeutua noin, koska olen aina pitänyt klassisesta ja naisellisesta tyylistä. Kannattaisi varmaan vaan laittaa sellaiset vaatteet päälle, jotka tuntuu omilta, ja jos toi on susta kiva tyyli, niin siitä vaan.
Meitä on monta tuollaista Tukholmassa. Minä mukaanlukien. Tosin olen vasta 30. En näe, että olisi teini