Vastaanotollani asiakkaani ovat kiroilleet, paiskoneet tavaroitaan ja tärisseet raivosta.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen suurin vitsaus jo kauan on ollut nämä räyhäävät 50-70v setämiehet joilla on hyvin matala älykkyysosamäärä. Luulevat olevansa milloin ketäkin "parempia", tyyliin virolainen sairaanhoitaja ei saa edes koskea heihin. Somalin kosketuksesta varmaan saisivat paskahalvauksen.
Muistavat myös aina muistutella miten paskoja eläkeläiset, työttömät, opiskelijat, naiset ja oikeastaan kaikki muut kuin omaan setäkerhoon kuuluvat ovat.
En vuodattaisi kyyneltä jos nämä tyypit vaan saisivat sen koronan ja nukkuisivat pois. Kaikille paras vaihtoehto.
Niitä onkin niin vähän, että täytyy saada ulkomaalaisia allahinräyhääjiä tänne lisäksi.
Suomen suurin maahanmuuttajaryhmä vuositasolla on venäläiset, ylivoimaisesti.
Joista suurin osa käyttäytyy ihan ok mitä ei voi sanoa nokikepeistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen suurin vitsaus jo kauan on ollut nämä räyhäävät 50-70v setämiehet joilla on hyvin matala älykkyysosamäärä. Luulevat olevansa milloin ketäkin "parempia", tyyliin virolainen sairaanhoitaja ei saa edes koskea heihin. Somalin kosketuksesta varmaan saisivat paskahalvauksen.
Muistavat myös aina muistutella miten paskoja eläkeläiset, työttömät, opiskelijat, naiset ja oikeastaan kaikki muut kuin omaan setäkerhoon kuuluvat ovat.
En vuodattaisi kyyneltä jos nämä tyypit vaan saisivat sen koronan ja nukkuisivat pois. Kaikille paras vaihtoehto.
Voi hyvää päivää.
Eli rasismi on väärin muttä toiselle kuoleman toivomine ei. Oletko jotenkin muka parempi ihminen.
Minusta molemmat ovat väärin.
Teidän takia rasismi ei poistu kun yritätte sitä poistaa vihalla.
Melko kaksoisstandartit.
Eli Saksan kansallissosialisteihinkin olisi vaan pitänyt suhtautua kiltisti ja toivoa että poistuvat maailmasta vapaaehtoisesti? Sitähän nämä persut ovat.
Vierailija kirjoitti:
Matalan älykkyysosamäärän lisäksi myös matala testosteronitaso.
Mielenterveyden ongelmat alkavat todella keulia monella koronan kestäessä ja kestäessä.
En voi uskoa sitä että täälläkin toivotaan joidenkin ihmisten kuolemaa,monet on kylmiä,julmia yms.
Vierailija kirjoitti:
Boomerit vauhdissa. Ei nuoremmat käyttäydy noin. Sama juttu siellä lankakaupassa, mammat alkoi heittämään puikkoja kun joutui jonottamaan sisälle.
Mun asiakkaista suurin osa räyhääjistä on just niitä nuoria. Rajattomasti kasvaneet eivät vaan osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa siinä on, jos sanoo, että onneksi rokottaja on kantasuomalainen? Vähän outo, herkkähipiäisen kirjoitus, jos tuostakin ottaa herneen nenään.
Minusta se on törkeä kommentti, eikä kenenkään tarvitse kuunnella tuollaista ras.stista aliarvioimista. Jos on pätevä ja saanut rokotusluvan, siinä ei iho.väri kyllä merkitse millään tavalla. Ja jos ei ole pätevä, siinä ei kant.suomalaisuuskaan auta hittojakaan.
Olen eri ihminen.
Sillä ei välttämättä ole mitään tekemistä rasismin kanssa. Itse olin menossa labraan testeihin ja testin oli ottamassa joku ulkomaalainen, joka ei edes ymmärtänyt mitä sanoin tuosta testistä.
Eli kyse voi olla myös turvallisuudesta ja siitä, että ei tule ymmärretyksi.
Itse en ainakaan pidä siitä, että lääkäri/hoitaaj ei ymmärrä mitä asiakas sanoo.
Tämä. Lääkäri kirjoitti ihan mitä sattuu papereihin eikä ollut ymmärtänyt mitään mitä sanoin oikein.
Mitä väliä labrassa on sun mielipiteellä jostain testistä? Eiköhän se labran tyyppi osaa sen verikokeen ottaa vaikka ei sun sepostuksia ymmärtäisi tai ei olisi siitä kiinnostunut. Ja lääkäreillä on Suomessa kielikoe. Niitä kirjausvirheitä ja väärin ymmärryksiä tulee ihan kantasuomalaisillekin.
Tuossa Hesarissa oli hyvä kommentti, että esimerkiksi monien vanhempien ihmisten mielenterveysongelmat on jääneet diagnosoimatta. He ovat siis olevinaan normaaleja, vaikka ovat de facto hulluja joille kuuluisi lääkitys tai terapia. Osa on varmaan ihan perus-luonnevikaisia.
Joku tässä kansassa kuitenkin on vialla, kun se lyöt auttajaa mutta nuolee sitten kurittajan peppua. Nähty nyt koronan aikaan, nähnyt kautta historian. Ilmeisesti se alemmuus on meillä DNA:ssa.
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveyden ongelmat alkavat todella keulia monella koronan kestäessä ja kestäessä.
Ja yhä edelleen mietin, että miten se voi olla mahdollista? Ei tässä sentään sodassa olla, ruokaa ja juomaa on, katto pään päällä, televisiot toimii, ulos pääsee jne.
Kyllä siellä oireilee ne, jotka oireilevat aina, oli mikä tilanne hyvänsä. Meidän muiden taakaksi jää sitten näiden ihmisten kannattelu, vaikka se ei aina huvittaisi, kuten tuosta kirjoituksestakin voi päätellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa siinä on, jos sanoo, että onneksi rokottaja on kantasuomalainen? Vähän outo, herkkähipiäisen kirjoitus, jos tuostakin ottaa herneen nenään.
Minusta se on törkeä kommentti, eikä kenenkään tarvitse kuunnella tuollaista ras.stista aliarvioimista. Jos on pätevä ja saanut rokotusluvan, siinä ei iho.väri kyllä merkitse millään tavalla. Ja jos ei ole pätevä, siinä ei kant.suomalaisuuskaan auta hittojakaan.
Olen eri ihminen.
Sillä ei välttämättä ole mitään tekemistä rasismin kanssa. Itse olin menossa labraan testeihin ja testin oli ottamassa joku ulkomaalainen, joka ei edes ymmärtänyt mitä sanoin tuosta testistä.
Eli kyse voi olla myös turvallisuudesta ja siitä, että ei tule ymmärretyksi.
Itse en ainakaan pidä siitä, että lääkäri/hoitaaj ei ymmärrä mitä asiakas sanoo.
Tämä. Lääkäri kirjoitti ihan mitä sattuu papereihin eikä ollut ymmärtänyt mitään mitä sanoin oikein.
Mitä väliä labrassa on sun mielipiteellä jostain testistä? Eiköhän se labran tyyppi osaa sen verikokeen ottaa vaikka ei sun sepostuksia ymmärtäisi tai ei olisi siitä kiinnostunut. Ja lääkäreillä on Suomessa kielikoe. Niitä kirjausvirheitä ja väärin ymmärryksiä tulee ihan kantasuomalaisillekin.
"Niitä kirjausvirheitä ja väärin ymmärryksiä tulee ihan kantasuomalaisillekin."
Kaikenlaisia asioita tapahtuu kaikille ihmisille kaiken aikaa joka paikassa.
Mutta tuollaisesta yleistävän "lohduttavasta" lauseesta ei ole MITÄÄN hyötyä, tai iloa kenellekkään, koskaan, missään paikassa. Virheet joita tapahtuu eivät muutu millään tavalla paremmiksi, koska kyllä niitä tapahtuu muillekkin. Tuollaisesta tyhmästä tavasta puolustella pitäisi päästää irti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut töissä vastaanot tokeskuksessa ja siellä sai tuon lisäksi kokea sylkemistä, läpsimistä, huorit telua, yrityksiä suudella väkisin, käden tunkemista jalkojen väliin jne. Asiasta ei saanut kirjoitella yleisönosastolle, jotta ei pilaisi hyvää aatetta.
Kyllä suomalaisetkin harrastavat tuota. Kysy vaikka keltä tahansa vanhuksia hoitavalta henkilöltä. Huo-ritellaan, lyödään, yritetään suudella ja koskea.
Missäköhän olet töissä? Itse vanhustyön hoitaja, en koskaan ole törmännyt tai kuullut tällaisesta. Lähtö tulee, jos tällaisesta jää kiinni.
Ainoa tapaus männävuosina oli se heppu, joka käytti seksuaalisesti hyväkseen. On kai vapautunut vankilasta?
Nämä hyvikset vain vihaavat ja toivovat muiden kuolemaan.
Melkoisia "hyviksiä". Ainakin vääristynyt kuva hyviksestä. Kuvottavaa.
HEH