Vastaanotollani asiakkaani ovat kiroilleet, paiskoneet tavaroitaan ja tärisseet raivosta.
Kommentit (32)
Suomessa on kasvanut ja kehittynyt ongelma siitä että ihmiset on tuuditettu siihen ajatukseen että he määrää kaiken. Jos kaikki ei mene niin kuin haluavat alkaa riehuminen. Minusta tosin lapsimaista käytöstä ei pitäisi normalisoida ja hyväksyä vaan aikuisten ihmisten pitäisi silti hyväksyä se että elämme kaikin puolin rahallisessa universumissa ja että kukaan ei täällä voi odottaa varsinkaan toisten maksamista veroista että kaikki tapahtuu taianomaisesti ja täydellisesti. Jos odottaa niin kyllä potkisin kengänkuvan peppuun jos olisin tuollaista asiakasta ottamassa vastaan.
Antaa mennä kun on alamäki. Kansan älykkyyden huippu on kaukana takana päin ja nyt mennään kohti pohjaa jo. Ei ruusuinen tulevaisuus tällä maalla, ja rajan yli tuodaan ainesta, joka vain kiihdyttää huonoa kierrettä.
On hienoa, että rokottaja uhriutuu siksi, että on kantasuomalainen.
Juuri näin syntyy eriarvoisuus eli minäpä nyt tässä koen olevani erilainen ja kas vain, saankin aika pian asiakkailta samansuuntaista palautetta.
kannattaa tavissuomalaisena mennä metrolla kohti itää, saa kohtelua, jota ei toivoisi lapsensa koskaan kokevan, mutta siitä ei saa mediassa kertoa ilman, että saa vihapuhujan maineen.
Siinähän tärisevät. Kotiin hopi hopi ennen kuin kutsutaan vartijat paikalle. Tulee sitten uudemman kerran vaikka teholle.
Vain suomalainen valittaa, kun saa rokotteen, kun on sen halunnut. Aivan sairasta
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut töissä vastaanot tokeskuksessa ja siellä sai tuon lisäksi kokea sylkemistä, läpsimistä, huorit telua, yrityksiä suudella väkisin, käden tunkemista jalkojen väliin jne. Asiasta ei saanut kirjoitella yleisönosastolle, jotta ei pilaisi hyvää aatetta.
Niin saa valitettavasti monessa muussakin paikassa, ihan kantisten keskuudessa. Ihan hyvää aatettasi pilaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut töissä vastaanot tokeskuksessa ja siellä sai tuon lisäksi kokea sylkemistä, läpsimistä, huorit telua, yrityksiä suudella väkisin, käden tunkemista jalkojen väliin jne. Asiasta ei saanut kirjoitella yleisönosastolle, jotta ei pilaisi hyvää aatetta.
Kyllä suomalaisetkin harrastavat tuota. Kysy vaikka keltä tahansa vanhuksia hoitavalta henkilöltä. Huo-ritellaan, lyödään, yritetään suudella ja koskea.
Jättäkää rokottamatta sitten. Antaa näiden Turtiais-persujen kuolla pois tautiin. Yhteiskunnan ilmapiiri paranisi henkisesti niin monta pykälää kun nämä vaan kuolisivat pois.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa siinä on, jos sanoo, että onneksi rokottaja on kantasuomalainen? Vähän outo, herkkähipiäisen kirjoitus, jos tuostakin ottaa herneen nenään.
Minusta se on törkeä kommentti, eikä kenenkään tarvitse kuunnella tuollaista ras.stista aliarvioimista. Jos on pätevä ja saanut rokotusluvan, siinä ei iho.väri kyllä merkitse millään tavalla. Ja jos ei ole pätevä, siinä ei kant.suomalaisuuskaan auta hittojakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi rokottajat on yleensä vihervasemmiston äänestäjiä. Saavat maistaa omaa lääkettä ja niin poispäin.
Pyrkimys tappavan kulkutaudin estämiseen on siis vihervasemmistolaista?
Eli heidän ÄO:nsa on siis omienkin sanojesi mukaan täten korkeampi kuin näillä ölisevillä "mua ei saatana ulukomaalane rokota perrkele" kanta-apinoilla?
Suomi on suomalaisten etujärjestö, rokotukset mukaanlukien.
Boomerit vauhdissa. Ei nuoremmat käyttäydy noin. Sama juttu siellä lankakaupassa, mammat alkoi heittämään puikkoja kun joutui jonottamaan sisälle.
Suomen suurin vitsaus jo kauan on ollut nämä räyhäävät 50-70v setämiehet joilla on hyvin matala älykkyysosamäärä. Luulevat olevansa milloin ketäkin "parempia", tyyliin virolainen sairaanhoitaja ei saa edes koskea heihin. Somalin kosketuksesta varmaan saisivat paskahalvauksen.
Muistavat myös aina muistutella miten paskoja eläkeläiset, työttömät, opiskelijat, naiset ja oikeastaan kaikki muut kuin omaan setäkerhoon kuuluvat ovat.
En vuodattaisi kyyneltä jos nämä tyypit vaan saisivat sen koronan ja nukkuisivat pois. Kaikille paras vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen suurin vitsaus jo kauan on ollut nämä räyhäävät 50-70v setämiehet joilla on hyvin matala älykkyysosamäärä. Luulevat olevansa milloin ketäkin "parempia", tyyliin virolainen sairaanhoitaja ei saa edes koskea heihin. Somalin kosketuksesta varmaan saisivat paskahalvauksen.
Muistavat myös aina muistutella miten paskoja eläkeläiset, työttömät, opiskelijat, naiset ja oikeastaan kaikki muut kuin omaan setäkerhoon kuuluvat ovat.
En vuodattaisi kyyneltä jos nämä tyypit vaan saisivat sen koronan ja nukkuisivat pois. Kaikille paras vaihtoehto.
Niitä onkin niin vähän, että täytyy saada ulkomaalaisia allahinräyhääjiä tänne lisäksi.
Suomen suurin maahanmuuttajaryhmä vuositasolla on venäläiset, ylivoimaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa siinä on, jos sanoo, että onneksi rokottaja on kantasuomalainen? Vähän outo, herkkähipiäisen kirjoitus, jos tuostakin ottaa herneen nenään.
Minusta se on törkeä kommentti, eikä kenenkään tarvitse kuunnella tuollaista ras.stista aliarvioimista. Jos on pätevä ja saanut rokotusluvan, siinä ei iho.väri kyllä merkitse millään tavalla. Ja jos ei ole pätevä, siinä ei kant.suomalaisuuskaan auta hittojakaan.
Olen eri ihminen.
Sillä ei välttämättä ole mitään tekemistä rasismin kanssa. Itse olin menossa labraan testeihin ja testin oli ottamassa joku ulkomaalainen, joka ei edes ymmärtänyt mitä sanoin tuosta testistä.
Eli kyse voi olla myös turvallisuudesta ja siitä, että ei tule ymmärretyksi.
Itse en ainakaan pidä siitä, että lääkäri/hoitaaj ei ymmärrä mitä asiakas sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole töykeä.
Sama kuin etsisi pukuhuonetta naisena ja lopulta löytäisi ja sanoisi että onneksi täällä on vain naisia.
Ei yhtään sen kummmpi.
Kaikki pitää vääntää rasismiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri ihminen.
Sillä ei välttämättä ole mitään tekemistä rasismin kanssa. Itse olin menossa labraan testeihin ja testin oli ottamassa joku ulkomaalainen, joka ei edes ymmärtänyt mitä sanoin tuosta testistä.
Itse en ainakaan pidä siitä, että lääkäri/hoitaaj ei ymmärrä mitä asiakas sanoo.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvää päivää.
Eli rasismi on väärin muttä toiselle kuoleman toivomine ei. Oletko jotenkin muka parempi ihminen.
Minusta molemmat ovat väärin.
Teidän takia rasismi ei poistu kun yritätte sitä poistaa vihalla.
Melko kaksoisstandartit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvää päivää.
Eli rasismi on väärin muttä toiselle kuoleman toivomine ei. Oletko jotenkin muka parempi ihminen.
Minusta molemmat ovat väärin.
Teidän takia rasismi ei poistu kun yritätte sitä poistaa vihalla.
Melko kaksoisstandartit.
👍🏿
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri ihminen.
Tämä. Lääkäri kirjoitti ihan mitä sattuu papereihin eikä ollut ymmärtänyt mitään mitä sanoin oikein.
Mitä itse ajattelet? Otsikostasi se ei selviä.