Tyttöystävä suuttui kun en suutu mistään
Kommentit (47)
Tässä nyt on ongelmana se, että ei tiedetä, mitä ap:n oletettu tyttöystävä suuttumisella tarkoittaa. Sitäkö, että pitäisi suuttua juuri hänelle ja riidellä? Sitä, että pitäisi suuttua jollekin toiselle ihmiselle ja osoittaa se jotenkin? Vai sitä, että pitäisi vituttaa muuten vaan ja osoittaa se?
Jotkut ihmiset todellakin ovat puhtaasti riidanhaluisia, jotka jatkuvasti yrittävät lietsoa jotakin draamaa mistä tahansa. Yrittävät usein provosoida ja onnistuvatkin siinä aika usein. Heitä ärsyttää se, jos toinen osapuoli ei lähdekään mukaan siihen draamailuun.
Sitten taas on ihan luonnollista suuttua ainakin joskus, jostakin asiasta. Suuttumuksen taas voi näyttää monella tavalla.
Jos ihminen ei provosoidu toisten ihmisten sanoista tai teoista sillä tavalla, että näyttäisi suuttumuksensa vaan enemmänkin haluavat vetäytyä tilanteesta ja antaa olla, se on ihan normaalia.
Mutta jos ei koskaan vituta mikään niin, että pääsisi vaikka pari ärräpäätä tai joudu purkamaan ärtymystään jollekin toiselle (ei siis suuttumaan hänelle, vaan kertomaan että kyllä ärsyttää tuo ja tuo asia nyt) niin se ei kyllä taida olla ihan peruspulliainen. Joko täysin zen tai täysin lattea ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen samanlainen. Ne kerrat elämässäni kun olen suuttunut niin että näkyy, on laskettavissa yhden käden sormilla. En vain näe tarvetta alkaa räyhätä oikeastaan ikinä. Hassua jos jotakuta haittaa, itse olen saanut lähinnä ihailua ja kiitosta asian suhteen. Ja ihan olen nainen.
Jännä miten sinulle suuttuminen = räyhääminen. Viha on täysin normaali tunne. Jos ihminen ei milloinkaan ole vihainen, jotain on pielessä. Vihaa voi toki ilmaista kuten aikuinen tai sitten "räyhäämällä".
Vierailija kirjoitti:
Siksi olenkin sinkku, kun en ymmärrä tuota naisten tarvetta riidellä. Selittävät, että pitää kokea intohimoa ja sensellaista ja tasaisen kiva suhde on jotenkin ilmeisesti kuolemaksi, mutta eihän tuollaista nyt vaan voi ymmärtää ainakaan miehen aivoilla.
Ei se sukupuolestasi johdu että "intohimo ja sensellainen" ei kiinnosta. Olet vain todella, todella tylsä ihminen.
Olet nössö mies. Tyttöystäväsi ansaitsee paremman!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi olenkin sinkku, kun en ymmärrä tuota naisten tarvetta riidellä. Selittävät, että pitää kokea intohimoa ja sensellaista ja tasaisen kiva suhde on jotenkin ilmeisesti kuolemaksi, mutta eihän tuollaista nyt vaan voi ymmärtää ainakaan miehen aivoilla.
Ei se sukupuolestasi johdu että "intohimo ja sensellainen" ei kiinnosta. Olet vain todella, todella tylsä ihminen.
Ja sinäkö et ole?
Kommentoin suoraan, en jaksa lukea muitten kommentteja. Ihan on oikeutettua yrittää saada sua auki. Pelkäätkö ikäviä tunteita? Miksi et suutu vaikka aihetta olisi? Kaikki tunteet pitäisi voida näyttää.
Ei hitto että nauroin ääneen :D tuli mieleen se tonnin seteli-sketsi.