Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI ihmiset yrittää laihduttaa olemalla kokonaan syömättä, sellainen ei toimi!!!

Vierailija
16.04.2021 |

Tai syömällä vaan ihan liian vähän. Olen todistanut kolmea tapausta. Yksi kaveri yritti laihduttaa niin että osti vaan jotain pakastevihanneksia ja söi pelkästään niitä. Kesti kaksi päivää, tokan päivän iltana repsahti ja tilasi perhepizzan, jäätelöpurkin ja litran kokista. Työkaveri yritti laihduttaa niin, että syö (raskaan fyysisen) työpäivän aikana vain pikkuruisen salaatin. Työpäivän päätteksi repsahti ostamaan donitseja ja ahmi niitä useita suuhunsa kun oli niin kova nälkä. Nyt taas toinen työkaveri laihduttaa niin, ettei syö päivällä mitään, juo vain kahvia kun muut syö. Aivan varmasti mättää sit illalla koko päivän edestä ja ylikin kun ei ole laihtunut yhtään.

Miksi ihmiset ei tajua että syömällä oikein laihdutaan, ei syömisen lopettamisella!!

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun apua susta ei ole, niin keskity vaan omiin asioihisi. Kiitos. :)

Vierailija
2/29 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kateellinen koska muilla on itsekuria olla syömättä ja sinulla ei? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noinkin laihtuu jos vaan on repsahtamatta. On toki fiksumpiakin tapoja, mutta ei tuo toimimaton keino ole.

Vierailija
4/29 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi olla syömättä? En ole koskaan paastonnut vaan aina olen syönyt normaalit ateriat kun on nälkä ja grammaakaan ei ole ollut ylipainoa. 

Vierailija
5/29 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä noinkin laihtuu jos vaan on repsahtamatta. On toki fiksumpiakin tapoja, mutta ei tuo toimimaton keino ole.

99% vaan repsahtaa ja ne jotka eivät repsahda, sairastuvat anoreksiaan.

Vierailija
6/29 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmahan ei ole se, että syö vähän tai on syömättä. Ongelma on se, ettei hallitse itseään ja antaa itsensä "repsahtaa" ja ahmia. Kannattaisi siis todeta, että ahmiminen ei toimi laihduttaessa.

Vierailija
7/29 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on niitä ihmisiä jotka haluaa heti jotain ihmetuloksia eikä ole malttia tehdä pysyviä muutoksia ja hidasta progressia. Liikunta on heillä myös todennäköisesti täysin tuntematon käsite. 

Vierailija
8/29 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi olla syömättä? En ole koskaan paastonnut vaan aina olen syönyt normaalit ateriat kun on nälkä ja grammaakaan ei ole ollut ylipainoa. 

No sitten et kyllä tiedä yhtään mitään laihduttamisesta, koska et ole koskaan joutunut sitä tekemään. Se, että on koko elämänsä ollut normaalipainossa on ihan eri juttu kuin se, että joutuu laihduttamaan 50 kiloa koska ei siinä ihannepainossa ole koko elämäänsä ollut.

Ihan sama kuin selittäisit pyörätuolissa olevalle ett kato idi0000tti, mä vaan niinku otan askeleen ja toisen ja kävelen, ootko vähän t0ll0 kun et tajua häh?? Olet itse vähän t0ll0, mutta jatka toki samaa typeryyttäsi.

Vierailija
9/29 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

99% vaan repsahtaa ja ne jotka eivät repsahda, sairastuvat anoreksiaan.

Itse vesipaastosin pari vuotta sitten kuukauden, ylimääräiset kilot lähtivät, ei tullut anoreksiaa eikä ole kilot tullut takaisin. Ei toimi kaikille, enkä todellakaan suosittele kenellekään, mutta toimi minulle.

Vierailija
10/29 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei toimi? Tuolla logiikalla ihmisten ei tulisi laihtua edes nälänhädän aikana.

Vierailija
11/29 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten et kyllä tiedä yhtään mitään laihduttamisesta, koska et ole koskaan joutunut sitä tekemään. Se, että on koko elämänsä ollut normaalipainossa on ihan eri juttu kuin se, että joutuu laihduttamaan 50 kiloa koska ei siinä ihannepainossa ole koko elämäänsä ollut.

Ihan sama kuin selittäisit pyörätuolissa olevalle ett kato idi0000tti, mä vaan niinku otan askeleen ja toisen ja kävelen, ootko vähän t0ll0 kun et tajua häh?? Olet itse vähän t0ll0, mutta jatka toki samaa typeryyttäsi.

Kysypä keneltä tahansa lääkäriltä tai ravintoterapeutilta ei kukaan varmasti käske lopettamaan syömistä tai syömään jotain anorektikoiden 200 kcal päivässä. 

Vierailija
12/29 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä vaan olen laihtunut olemalla syömättä. 10 vuotta sitten lähti 14kg, nopeaa tahtia tuon silloin tiputin, kyllä sitä väkisin laihtuu kun ei syö. 

Vierailija
13/29 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei toimi? Tuolla logiikalla ihmisten ei tulisi laihtua edes nälänhädän aikana.

Koska oikeassa nälänhädässä ruokaa ei ollut. Nykyihminen saa aina halutessaan ruokaa, joten ennemmin tai myöhemmin repsahtaa tilaamaan jättipitsan tai hampurilaisaterian. 

Vierailija
14/29 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin toimii. Laihdutin hyvin niukkaenergisellä 35 kiloa eivätkä ole 15 vuoteen tulleet takaisin. Toki olen koko sen ajan edelleen syönyt todella kevyesti. Peruskulutukseni on reilusti alle 1500 kcal/vrk.

Vierailija
15/29 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin toimii. Laihdutin hyvin niukkaenergisellä 35 kiloa eivätkä ole 15 vuoteen tulleet takaisin. Toki olen koko sen ajan edelleen syönyt todella kevyesti. Peruskulutukseni on reilusti alle 1500 kcal/vrk.

Eli pilasit pysyvästi aineenvaihduntasi. 

Vierailija
16/29 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska oikeassa nälänhädässä ruokaa ei ollut. Nykyihminen saa aina halutessaan ruokaa, joten ennemmin tai myöhemmin repsahtaa tilaamaan jättipitsan tai hampurilaisaterian. 

Se, että SINÄ repsahtaisit ei tarkoita sitä, että kaikki muut repsahtaisivat.

Vierailija
17/29 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mammat ihannoi niin raivokkaasti syömättömyyttä? Tuleeko siinä olo, että on parempi ihminen?

Vierailija
18/29 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli pilasit pysyvästi aineenvaihduntasi. 

Ei, vaan toimistotyötä tekevä nainen oikeasti ei juurikaan kuluta.

Itse laihdutin aikanaan liikkumalla, söin ihan kunnolla, mutta esim. jos halusin syödä pizzan, piti juosta ensin 2h jne.

Söin n. 2500kcal/vrk,mutta kulutusta sitten piti olla todella paljon, että laihtui.

Jotta laihtuisin vain ruokavaliolla saan syödä ihan max tuon 1500kcal/vrk ja silloin pudotus on todella hidasta, 1200kcal energiansaannilla paino putoaa n. 1kg/kk

Vierailija
19/29 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap;n kolme tuttavaa repsahtivat, joten onhan siinä perää. Laihtuu sitä tietenkin jos ei repsahda, ja jotkut siinä onnistuukin, mutta ei se missään nimessä ole suositeltavin keino.

Paastoaminen on kyllä monilla tavoin muuten jopa ihan hyväkin asia silloin tällöin, mutta ei sitä voi laihduttajalle ensisijaisena keinona suositella.

Vierailija
20/29 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap;n kolme tuttavaa repsahtivat, joten onhan siinä perää. Laihtuu sitä tietenkin jos ei repsahda, ja jotkut siinä onnistuukin, mutta ei se missään nimessä ole suositeltavin keino.

Paastoaminen on kyllä monilla tavoin muuten jopa ihan hyväkin asia silloin tällöin, mutta ei sitä voi laihduttajalle ensisijaisena keinona suositella.

Ei noissa ollut edes mitään repsahdusta, jos edes pitivät paikkansa. Ap. on todennäköisesti trolli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi