Auttakaa naista mäessä - uskottomuus-epäily
Auttakaa, olen ihan järjettömän mustasukkainen, enkä pääse eroon näistä ajatuksista :( :( :( :(
Olen onnellisessa avioliitossa miehen kanssa, lapset toiveissa, mutta elämää varjostaa järjestön uskottomuuden epäily ja mustasukkaisuus. Mies käy töissä, kuntoilemassa ja metsällä tutun porukan kanssa - muuten viettää aikansa minun kanssa, mutta pienistä asioista kehitän itselleni uskomuksia että käy tapaamassa jotain muuta.
Rakastan miestäni ja haluan saada oman pääni siihen uskoon etten myrkytä suhdettamme täysin perättömillä peloilla.
Kommentit (38)
Tämän haluan vielä lisätä, että syvälliset rehelliset keskustelut aidoista tunteistanne saa teidät pysymään läheisinä. Ja kun pysytte läheisinä ei ole vaaraa pettämisestä. Se on varmaa, että hän kyllä rakastaa sinua nyt, onhan hän halunnut juuri sinut vaimokseen. Usko hänen rakkauteensa. Silloin olet itsekin hänelle ihana (käyttäytymisesi) ja hän rakastaa sinua vielä enemmän.
Ja vielä selvennykseksi, minulla ei ole huono itsetunto. Tiedän että olen ns hyvä saalis enkä pelkää yksin jäämistä - mutta jotenkin se pettäminen, luottamuksen rikkominen on se pahin pelko.
Koita miettiä, mikä pettämisessä olisi pahinta. Nöyryytys, luottamuksen rikkoutuminen, aisankannattajaksi joutuminen? Se että mies ei kunnioita ja pitää toista naista haluttavampana? Suhteen päättyminen?
Jos löydät syyn, pystyt ehkä sitä kautta käsittelemään asiaa paremmin.
Jos mieheni pettäisi minua, pahinta olisi se, että joutuisin jättämään hänet, enkä luultavasti löytäisi koskaan uutta miestä, jäisin yksin ja perheettömäksi. Mutta jollekin toiselle seuraus olisi jotain muuta.
Lähetin viestini ennen kuin luin viimeisimmän viestisi, sorry ap.
T. 25
Ehkä kärsit pakko-oireisestä häiriöstä pakko-ajatuksin?
Mulla sellainen on ja kuulostaa tutulta, vaikka minun pakkoajatukset eivät olekaan mustasukkaisuusepäilyjä.
Suosittelen terapiaa. Pitää oppia erottamaan mitkä ajatukset on ns pakkoajatuksia ja mitkä on oikeita ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Opi elämään se kanssa, että kaikki miehet pettää. Miten se on muka sinulta pois jos pettäisi?
Ei KAIKKI miehet petä. Keitä nää on jotka tällaista väittää? Pettäjäsikamiehiä, petettyjä naisia, lesboja, homoja, trolleja? Fakta on että näitä luuseri pettäjämiehiä ei ole edes kovin montaa.
Vierailija kirjoitti:
onko miehes narsku,onhan?
Totta kai on. Ei pelkästään exät. Nykyään jo nykyiset. Narskuja kaikki.
Apua. Ei kantsi lapsia edes haaveilla jos luottamus on tuolla asteella. Lapsi raukka.
Tiedän erään eukon jolla ollut kauheet mustisepäilyt ja muut luulot ja nyt sitten viimeisenä keinona odottaa lasta jos sillä sais miehen pidettyä. Surullista.
Sinun täytyy tutustua mieheesi paremmin, että saat selville onko hän luotettavaa mies tyyppiä vai ei. Etkö vielä tunne häntä tarpeeksi luottaaksesi vaikka olette naimisiinkin menneet? Jos hän on kerran avioliittoon menevää tyyppiä, niin todennäköisesti hän on myös uskollinen. Semmoista se tahtoo olla jos mies on hyvännäköinen, niin mustasukkaisuus meinaa väijyä mielessä.Sitä pitää vain oppia hillitsemään omilla ajatuksillaan,eikä antaa sille valtaa. Ei siihen terapiaa tarvita. Ehkä teidän pitäisi viettää aikaa vähän enemmän yhdessä.
Mene ystäväksi toisen ketjun kuusikymppiselle äidille, joka itkee kurjuutta ja yksinäisyyttä. Voitte yhdessä pahentaa toistenne mielenterveysongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Eli ei edes uskottomuus epäily vaan mielenterveysongelma. Mitään todellista syytä ei ole.
Toivottavasti miehesi ymmärtää lähteä ja pian!
Tarkoitatko, että täydellisessä maailmassa puolisot hylkäävät toisensa heti pienimmästäkin syystä?
Kyllä se olisi viimeinen virhe tehdä tuohon soppaan vielä lapsia. Ensin täytyisi tuo mustasukkaisuus saada katoamaan. Siihen en kyllä osaa auttaa, kun itselläkin on taipumusta välillä olla mustasukkainen, mutta niihin tilanteisiin on kuitenkin liittynyt jotain epätavallista viestittelyä naiselle.
En edes halua ajatella mitä siellä vartiotornissa tai metsästysmajassa tapahtuu miesten kesken! Taitaa g-pistekiihotin surista ja butt plug olla tiukkaan asetettu samalla kuin partainen karju soittaa nahkanokkahuilua.
Et häviä mitään siinä, että ensimmäiseksi kokeilet olla ilman hormoneja.